Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

katrin
ik verkoop mijn kleedje!
Hey dames,Mijn mooie dag is al 2 weken gepasseerd ondertussen.Ik heb een hele tijd getwijfeld wat ik met mijn kleed ga doen maar de knoop is doorgehakt en ik ga het verkopen.Het is een linea raffaelli en ik heb maat 42 maar door mijn zwangerschap is ...
Andere Reacties: 0 17-6-2007 23:14:12

Sofie
Feestzaal Klokhof in Kortrijk
Hey, wij zouden willen trouwen in september 2008 en zijn nu op zoek naar een feestzaal. Is er iemand die ervaring heeft met het Klokhof in Kortrijk ? Wij zoeken een moderne feestzaal omgeving Kortrijk-Gent.Groetjes, Sofie
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 17-6-2007 22:37:49

jessy
visagiste gezocht voor 22/09 in schilde
halloik ben nog op zoek naar iemand die me komt sminken thuis op 22/09 in schilde .wie heeft er nog plaats vrij?groetjes jessy22/09/2007
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 17-6-2007 22:09:16

Evelien
Zelf eerste dans aan dj bezorgen??
Hey!Wij maken ons een klein beetje zorgen om onze dj... wij gaven hem een lijst met nummers door die hij op onze feest zeker moest spelen. Nu kregen we een mail dat hij onze openingsdans niet heeft, en dat wij hem deze zelf moeten bezorgen...Is dit n...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 17-6-2007 21:53:52

Sofie
Bruidsjurks Marylise
Hallo bruidjes,ik ben al een tijdje aan het rondkijken op de websites van de verschillende merken.mijn oog is gevallen op de bruidsjurken van Marylise.Nu is de belangrijkste vraag natuurlijk: in welke prijscategorie zou dit behoren?bedanktSofie
Andere Reacties: 8 17-6-2007 21:39:44

Jenny
Pronovias
Dag medebruidjes,Ben al een tjdje op internet aan het kijken naar trouwjurken om een idee te hebben wat ik ongeveer wil voor ik naar een winkel stap. Ik kom altijd terug bij de jurken van Pronovias terecht. In deze collectie zitten zoveel mooie jurke...
Andere Reacties: 14 17-6-2007 21:06:22

Jenny
Pronovias
Dag medebruidjes,Ben al een tjdje op internet aan het kijken naar trouwjurken om een idee te hebben wat ik ongeveer wil voor ik naar een winkel stap. Ik kom altijd terug bij de jurken van Pronovias terecht. In deze collectie zitten zoveel mooie jurke...
Andere Reacties: 1 17-6-2007 21:06:14

Petra
eretafel
Hallo,Aan onze eretafel knn maar 12 personen, nu moet ik een keuze maken. Ofwel kies ik mijn broer en zijn vrouw erbij ofwel de getuige met hun partner? Wat zouden jullie doen?Groetjes Petra
Andere Reacties: 12 17-6-2007 20:44:59

Elke
Aan Lien: i.v.m. gemeenschappelijke receptie
Hallo Lien, Enkele berichten terug zei je dat jij slechts één receptie gaat gevene (voor enkel de receptiegenodigden en de gasten van het avondfeest samen). Wij waren dit ook al van plan omdat we ook slechts een 40-tal mensen zullen hebben ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 17-6-2007 20:03:38

nicky
elementen voor een viering
wij hebben een mail van de priester gehad en we moeten laten weten welke elementen we willen gebruiken in de viering.Nu vraag ik me af, wat bestaat er zoal waar ik uit kan kiezen?Verder dan een huwelijkskaars en rozenblaadjes op het altaar kom ik nie...
Religie Reacties: 4 17-6-2007 18:49:13

Karlien
Liedjes zangeres
Hallo,We zijn volop bezig met de misviering. We hebben een zangeres die live komt zingen. Ze heeft gezegd dat we zelf de liedjes moeten kiezen en ze dan wel zal zeggen of ze die ziet zitten of niet. Wat blijkt? Het is vrij moeilijk om mooie en origin...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 17-6-2007 18:02:34

Petra
fotoreportage
Hallo Sally,Alvast proficiat met je trouwplannen! Ik vraag me echter wel af als je na de kerk een fotoreportage laat doen in een park ofzo hoe je kleed er dan erna nog uitziet want als je een sleep hebt dan gaat die overal mee op de grond. Is hier ge...
Andere Reacties: 1 17-6-2007 17:38:53

Chantal
Marriott Ghent
Iemand al ervaring met Marriott Ghent?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 17-6-2007 17:27:13

mieke
Wordt het nog gedaan: cadeau getuigen
Geven jullie aan getuigen iets, zoja wat?groetjes
Ideeën Reacties: 9 17-6-2007 16:09:37

Nele
Tafelversiering
Hallo,Heeft er iemand voorbeelden of foto's van bloemstukjes en andere tafeldecoratie om onze tafels te versieren. Ideetjes voor de menu en naamkaartjes? Kent er iemand een goede site? Tips zijn welkom.GroetjesNele
Ideeën Reacties: 3 17-6-2007 15:21:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...