Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

brenda
bedanking ouders op fet huwelijks feest
hallo bruidjesop ons feest zouden wij onze ouders willen bedanken met een geschenk.dat zou een kader met foto zijn van op de trouwdag.normaal laten ze den het liedje spelen bedank lieve ouders maar dat liedje vinden wij wat oudbollig.is er iemand die...
Voorbereiding Reacties: 1 16-6-2007 10:07:02

amalia
Uitnodigingen
Hallo,Wij zouden graag onze uitnodigingen zelf maken. Heeft iemand hier ideetjes? Of kan iemand mij een website bezorgen waar ik voorbeeldjes vind van uitnodigingen?Alvast bedankt,Amalia
Andere Reacties: 1 16-6-2007 9:40:35

Christel
Vandaag de grote dag
Hallo mede bruidjesamai, na een jaar en een half hier elke dag verschillende keren te komen zien, en veel raad gekregen te hebben van jullie is het vandaag zover. (maar ik kan het nog niet geloven)Ik ga proberen alles zo bewust mogelijk te beleven en...
Andere Reacties: 5 16-6-2007 6:34:56

Marisa
3e pasbeurt was schitterend
Dag dames,Een maand geleden was ik voor de 2e keer mijn jurk gaan passen. Ik kwam er helaas teleurgesteld van terug want hij was nog niet volledig in orde, met als gevolg dat ik nog eens terug moest komen en dat was vandaag.Vandaag was het echter wel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 15-6-2007 22:01:04

Rebecca
De details het moeilijkste
HoiVinden jullie de details van het huwelijk ook veel moeilijker dan de grote lijnen?Het regelen van de kerk, gemeente, zaal, DJ, fotograaf, ... vond ik niet moeilijk. Dat was allemaal in september-oktober reeds geregeld.Met nu nog 2 maanden te gaan...
Voorbereiding Reacties: 4 15-6-2007 21:20:05

Katleen
1ste pasbeurt!!!
Hey Bruidjes,Vandaag had ik men eerste pasbeurt, het was 4 maanden geleden dat ik men broekpak nog had gezien en begon zoals de meeste toch wat te twijfelen of het echt zo mooi was...maar...Het was prachtig, het paste mooi aan en met het sluiertje ov...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 15-6-2007 19:16:25

bieke
wat betalen jullie voor droogkuis trouwjurk
hallo,zijn hier al bruidjes die hun trouwkleed hebben laten reinigen in droogkuiscenter? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik heb maar schrik dat het kapot terug gaat komen. En wat betalen jullie hiervoor?Het mijne hangt hier nu al 4 weekjes en wil...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-6-2007 17:29:12

Astrid
Aldhem Hotel
Hey Ladies,Heeft iemand van jullie ervaring met het Aldhem hotel in grobbendonk?Alle reacties zijn welkom.Ik vind het precies nogal een onpersoonlijke zaal voor een trouw, maar mijn schoonvader drukt er heel hard op...Alvast bedanktAstrid
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 15-6-2007 17:14:44

fabienne
gemeente HAM
hallo wie trouw de 07/07/2007 in HAM
Andere Reacties: 1 15-6-2007 16:58:36

anneleen
Wat op uitnodiging zetten.
Ik weet dat het nog een jaar is voor we trouwen, maar toch ben ik al bezig met de uitnodigingen. Ik maak die namelijk zelf en er is veel uitsnijwerk aan. dus ik reken op 1 à 2 per dag. Maar ik weet dus niet goed wat er allemaal juist op de de ui...
Uitnodigingen Reacties: 8 15-6-2007 16:34:16

Jessika
klein trouwfeest..ai?
hoipipeloi...heb het hier al eens vermeld maar heb er even nood aan wat andere meningen te horen...Het zit zo: wij hebben gekozen voor een klein avondfeest en dit om verschillende redenen:1) wij hebben allebei een erg kleine familie (waar we een goed...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 15-6-2007 16:30:56

melissa
stress
hallo nog 35 dagen te gaan maar nu heb ik al volop stress. hoe het komt weet ik niet want alles is bijna klaar. gisteren zijn we naar onze dj mogen gaan en vanavond mogen we naar de fotograaf. daarna moet enkel nog mijn proefkapsels hebben en nog een...
Andere Reacties: 2 15-6-2007 16:26:05

Daisy
ceremoniemeester + vervoer
Hoi bruidjes in spé!Heeft er iemand ervaring met of ervaringen gehoord over B-Lux?Groetjes,Daisy3/11/2007
Andere Reacties: 0 15-6-2007 15:57:28

Kelly
Trouwringen!!!
Collega bruidjes,Gisteren zijn we onze huwelijksriggen gaan bestellen!Nu waren we achteraf aan het praten over onze ringen enzo... een vriendin zei me dat een trouwring gedragen wordt aan de linkse ringvinger, terwijl ik dacht dat de ring rechts werd...
Andere Reacties: 6 15-6-2007 14:42:19

Anne
kostenplaatje van trouwfeest
hallo allemaal.Mijn trouwfeest is ondertussen twee weken achter de rug. Toch zou ik graag nog even jullie advies willen.Ons trouwfeest was een klassiek trouwfeest:- trouw voor de wet en de kerk- receptie voor kennissen (ongeveer 100 man)- voor vriend...
Andere Reacties: 29 15-6-2007 14:41:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...