Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mieke
Aan Karina - vraagje omtrent kinderkleding suite
Hey Karina,Bedankt voor je link.Ziet er op foto idd redelijk mooi uit.Maar wat is het resultaat in het echt ?Ziet dit eruit als een echt mooi afgewerkt kostuumke en in die stof zoals je zou kopen in een bruidswinkel ?Is bijna niet te geloven voor die...
Kledij - Suite Reacties: 0 13-6-2007 7:29:37

Rebecca
bedankwoordje ouders in de kerk
Hallo,heeft iemand nog mooie tekstjes of ideetjes om ouders te bedanken tijdens de viering in de kerk. Alvast bedankt!!
Voorbereiding Reacties: 4 13-6-2007 0:37:55

Sylvie
mylène
Ik ben een demonstratrice van Mylène cosmetica, als er iemand in de buurt van Blankenberge op zoek is naar een bruidsmake-up stuur me dan gerust een mailtje voor meer info!!!
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 12-6-2007 23:53:29

tamara
ring links of rechts?
Hoi, Hoi,wij hebben een discussie: draag je je trouwring lins of rechts? Ik heb momenteel onze relatiering aan mijn rechterhand en mijn verlovingsring links. Ik dacht op de trouw mijn relatiering uit te laten, mijn verlovingsring rechts en mijn trouw...
Andere Reacties: 10 12-6-2007 23:29:39

Peggy
GASTENBOEK
Hey, we hebben nog 11 dagen te gaan en dan is het zover. We hebben al een tijdje en huwelijkssite maar de mensen vinden blijkbaar de weg naar het gastenboek niet. Graag hadden we dit wat voller gewild (kwestie van een voorbeeld te tonen aan de genodi...
Andere Reacties: 5 12-6-2007 22:09:28

Anne
Nog 100 dagen te gaan !!
Hallo medebruidjes, Eindelijk kan ik het zeggen, nog 100 dagen en we trouwen. Is er soms nog iemand die trouwt op 21.09.07 ? Hebben jullie ook nog zo veel te doen ? Of is het juist ik die zoveel zelf maak en daardoor nog veel moet doen ? Misschien le...
Andere Reacties: 6 12-6-2007 21:21:25

marjolijn
envelloppendoos
Gebruiken jullie een envellopendoos, brievenbus, kistje? Maken jullie die zelf of kopen jullie ze ergens en hoeveel kosten die?
Andere Reacties: 8 12-6-2007 20:35:27

Lien
Feestzal Ter EESTE (brouwerij Rodenbach)
Hallo, heeft iemand ervaringen met een huwelijkfeest in TER EESTE, de brouwerij van Rodenbach in Roeselare? Eten? Muziek? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 12-6-2007 20:17:24

Caroline
live muziek in de kerk
ik ben al een tijdje op zoek naar iemand (of meerdere mensen) die tijdens de viering zouden kunnen zingen en die niet te duur zijn. heeft er iemand tips? wij trouwen volgend jaar op 17 mei in het waasland dus mensen uit Oost-Vlaanderen of Antwerpen z...
Muziek - Ceremonie Reacties: 11 12-6-2007 19:51:07

bieke
zwangerschapsplannen na trouwplannen?
helaba, heb hier altijd heel graag meegelezen met iedereen en kom hier nog ff piepen soms, maar vroeg mij nu af of er nog meer pas getrouwde bruidjes met dezelfde plannen rondlopen.Wie is er ook pas getrouwd en denkt nu aan babykes? groetjesBieke (ge...
Andere Reacties: 29 12-6-2007 18:59:37

Elke
help!! misboekje
Hallo,Wij trouwen binnen drie weken en zou willen beginnen met ons misboekje af te printen. Nu ging het eerst een deken zijn die ons huwelijksmis voorging, dan een diaken. Maar deze morgen neem ik contact op met de diaken en nu zou het 'misschien' de...
Religie Reacties: 2 12-6-2007 18:33:15

Ilse
videograaf regio Diksmuide + kostprijs videograaf
Hoi!Kent iemand een videograaf in de omgeving van Diksmuide? Ik zou graag enkel onze kerkelijke dienst op film hebben. Iemand enig idee hoeveel dat zou kosten?Groetjes,Ilse
video Reacties: 6 12-6-2007 17:18:37

marjan
juweel bij Marylise - Gardenia?
hallo allemaal,zijn er nog bruidjes die het kleed Gardenia van Marylise hebben? zo ja welk juweel dragen jullie daarbij??? ik had iets in soortgelijke pareltjes (kleed is vanboven heleaal afgewerkt met doorschijnende pareltjes)maar toen ik mijn kleed...
Andere Reacties: 8 12-6-2007 17:09:40

ilse
trouwkostuum
hallo,wie weet waar in limburg ze het merk hugo boss verkopen,ik ben van neerpelt.alvast bedanktilse
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 12-6-2007 16:55:37

elke
elke
hoeveel heeft jullie lingerie gekost en welk merk
Andere Reacties: 11 12-6-2007 16:30:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...