Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelien
Dressed By Jill
Hallo iedereen! Voor mijn huwelijk zou ik graag wat accesoires kopen, zo kwam ik op de site van "dressedbyjill.nl" terecht. Zijn er mensen uit Belgïe die al iets van deze site hebben gekocht? Is het betrouwbaar? Ik had graag wat mening...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 11-6-2007 11:09:32

Saskia
DRINGEND GEZOCHT! schiettoestel en poeder
HoiIk ben dringend opzoek naar een zo'n toestel waar je mee schiet en ook het poeder ervoor. Wij organiseren namenlijk nu zaterdag 16 juni al onze schieting. Mijn broer zijn vriend zal kijken voor het nodige, maar nu begin ik te twijfelen en te denke...
Andere Reacties: 4 11-6-2007 10:33:40

Tine
Wat vinden jullie??
Hoi bruidjesik heb een vraagje ivm het communielied. Vinden jullie het kunnen dat dit eventueel Rood van Marco Borsato is? Het zit namelijk zo. Wij zijn al van vorig jaar beginnen plannen aan ons huwelijk en mijn liefste nicht (= beste vriendin) heef...
Andere Reacties: 12 11-6-2007 10:15:34

Bianca
Bruidsjurken aan 250€!!!!
Ben gisteren gepasseerd bij aphrodite in de stationsstraat in sint-niklaas, er hing een papier aan het raam, bruidsjurken aan 250€!!!Laat het jullie ff weten, mss dat je er iets mooi zal vinden. Groetjes, Bianca08/08/2008
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 11-6-2007 9:11:09

Christel
noodkit, bericht van op forum
Hallo bruidjes, bij ons staat de teller op 6 dagen , zaterdag is het onze beurt en helaas geven ze slecht weer, maar ja we zien wel , dat kan nog veranderen.Onlangs had hier iemand een bericht gepost van de dingen die je zou moeten meehebben op de tr...
Andere Reacties: 4 11-6-2007 8:43:25

Anke
Eigen ceremonie
Hoi medebruidjes,zijn er onder jullie nog koppels die geen kerkelijk huwelijk willen, maar er wel een alternatief voor hebben?Wij denken er nu aan om zelf een ceremonie ineen te steken, waar vrienden en familie een steentje in kunnen bijdragen en we ...
Ceremonie Reacties: 10 10-6-2007 23:13:45

melissa
schrik om toekmstige schoonmoeder
nog 40 dagen te gaan. de zenuwen beginnen nu toch wel te komen ze. ik moet nogthans niet veel meer doen maar ik heb schrik dat ik iets vergeten ben of dat ik de dag zelf iets zal vergeten. maar waar ik kris ons het meest zorgen overmaken is zijn moed...
Andere Reacties: 3 10-6-2007 23:07:21

Evi
Help ik kan die gedachte van regen op onze trouwdag niet uit mijn hoofdje krijgen
Hallo lieve medebruidjes,Over 12 dagen is het zover, dan is het eindelijk onze dag. Ik kan het zo moeilijk geloven dat ik dan al ga trouwen, de laatste 3 maanden zijn echt gevlogen. Ik ben heel erg blij dat het bijna zover is, maar ik heb het ook w...
Andere Reacties: 8 10-6-2007 23:03:40

Griet
voorbeelden misboekje
hallo, ik moet nog beginnen aan mijn misboekje, we hebben nog 110 dagen te gaan. Ik zou graag zo veel mogelijk voorbeeldjes zien dus wie wil mag zijn boekje doormailen naar griet.n@hotmail.comAlvast bedankt hé.Groetjes
Andere Reacties: 2 10-6-2007 21:54:41

chantal
samenstellen eucharistieviering
Hallo medebruidjes,Hoe begin je in godsnaam aan het samenstellen van je misviering?.....
Voorbereiding Reacties: 2 10-6-2007 21:38:49

nathalie
thema trouw met kraampjes
Aan alle bruiden met een creative mind...Wij trouwen volgend jaar in september en om ons feest een persoonlijke toets te geven willen we werken rond een bepaald thema.Ik had gedacht aan het charleston tijdperk maar zijn er nog andere suggesties? Teve...
Ideeën Reacties: 3 10-6-2007 21:09:49

evelyn
fotograaf - ENOA
Hallo allemaal,Wij zoeken een (iets goedkoper) alternatief voor de traditionele huwelijksfotograaf. Via het internet kwam ik op de site van ENOA terecht, en hun service ziet er veelbelovend uit. Ze rekenen per uur, en je krijgt achteraf alle (!) foto...
Fotografie Reacties: 9 10-6-2007 17:59:37

Kirsten
Wij zijn getrouwd!
Onze trouwdag was ronduit fantastisch!!! Het weer viel al bij al nog goed mee en de zenuwen ook. Alles is prima verlopen en we hebben van alles volop kunnen genieten! In de voormiddag zijn we foto's gaan nemen en dat hebben we voor een groot deel ...
Andere Reacties: 6 10-6-2007 16:39:24

Sofie
huwelijksreis
hey, wij weten niet naar waar we op huwelijksreis moeten gaan, we zouden graag een luxueuze zon-zee-strand vakantie doenzijn er mensen die ons een land en/of een hotel kunnen aanbevelen?(prijs doet er niet zo heel veel toe, het is oom ideetjes op te ...
Huwelijksreis Reacties: 8 10-6-2007 16:36:39

heidi
bruidskindjes wettelijk huwelijk
Hallo,mijn vriend en ik trouwen in november. We trouwen enkel voor de wet. Ik weet niet goed hoe het dan gaat met de bruidskindjes, lopen die ook voor zoals in de kerk en kunnen zij ook de ringen brengen.Of is dit de gewoonte niet?Als je enkel voor d...
Andere Reacties: 4 10-6-2007 13:32:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...