Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Caroline
Dansles Oost-Vlaanderen (Gent)
Hallo,Ik zou graag privédansles volgen voor onze openingsdans. Ik denk dat het met een les of vijf wel zal lukken. Weet er iemand waar ik het best zou gaan? Liefst regio Gent-Oudenaarde. Groetjes en bedankt!
Openingsdans Reacties: 2 12-6-2007 11:35:53

Romina
trouwjurkhuren
Hallo, weet iemand waar je trouwjurken kan huren in Limburg? Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-6-2007 10:42:27

carline
Misboekje
Dag lieve bruidjes,Wie heeft een voorbeeld van een misboekje waarop wij ons kunnen baseren om dat van ons te maken? Jullie voorbeelden zijn welkom op carline.collignon@gmail.comAlvast bedankt!Carline 06/10/07
Religie Reacties: 3 12-6-2007 10:31:20

Nathalie
Visagiste gezocht limburg
HalloIk ben op zoek naar iemand die goed is in bruidsmake-up en iemand voor het kapsel. Weet je een goede visagiste of kapster in de omgeving Hasselt, zonhoven, Herk-de-stad, Lummen? het zou mij erg vooruit helpen! Ik heb lang haar, misschien heeft e...
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 12-6-2007 10:18:59

Nathalie
visagiste en kapster gezocht limburg
HalloIk ben op zoek naar iemand die goed is in bruidsmake-up en iemand voor het kapsel. Weet je een goede visagiste of kapster in de omgeving Hasselt, zonhoven, Herk-de-stad, Lummen? het zou mij erg vooruit helpen! Ik heb lang haar, misschien heeft e...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 12-6-2007 10:16:55

Sarah
Tekstje voor de mensen die de suite mogen volgen ... ?
Hoi medebruidjes, ik ben op zoek naar een tekstje om bij onze uitnodigingen bij te steken voor de mensen die de hele dag de suite mogen volgen, met dan op de achterkant de volledige dagplanning ...(bvb voor ouders bruidskindjes, grootouders ... )Kan ...
Uitnodigingen Reacties: 2 12-6-2007 10:14:08

vanessa
wie trouwt binnenkort in regio oudenaarde of kortrijk?
Hoi medebruidjes,Zijn er onder jullie die binnenkort voor de kerk trouwen in de regio van oudenaarde of kortrijk? Aangezien wij zonder ceremoniemeester trouwen wil ik namelijk graag eens een huwelijksmis meemaken om wat tips op te doen...Groetjes,Van...
Andere Reacties: 5 12-6-2007 10:03:09

Nathalie
Linea raffaelli
HalloZoals je ziet is mijn keuze voor het merk van de bruidsjurk al gemaakt. Ik werd als het ware voor de tweede maal verliefd! Ze zijn echt prachtig. Nu stel ik mij de vraag of de prijzen erg verschillen als je naar verschillende winkels gaat. Of zi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 12-6-2007 9:34:40

Evi
vraagje aan Véronique die nu zaterdag trouwt
Hey Véronique,Bedankt voor je lieve reactie op mijn berichtje, het doet echt deugd om wat optimistische reacties te lezen. Bij jou is het bijna zover! Bij ons nog een weekje langer. Ik las in je berichtje dat jullie wel een binnenlocatie gevo...
Andere Reacties: 2 11-6-2007 23:39:04

vanessa
servetten en trouwkaars
hoiik ben van de belgische kust namelijk van middelkerke,ik trouw op 21september2007 en ben nog op zoek naar een winkel waar ze servetten bedrukken en een winkel waar ik kan kaarsen laten bedrukken voor bedankingenliefst in de provincie west vlaander...
Andere Reacties: 6 11-6-2007 22:46:20

Selma
wie zit waar?
Kan iemand mij vertellen of er vaste plaatsen zijn voor de papa's en mama's, broers, zussen, ooms, tantes etc. in de kerk? Zit de familie van mij aan de ene kant en die van mijn ventje aan de andere? Of hoe werkt da eigenlijk?
Religie Reacties: 3 11-6-2007 22:33:47

Christel
Ouders bedanking lied
Hallo iedereenWij willen graag onze ouders en getuigen op het feest bedanken maar vragen ons af of jullie ook de grootouders bedanken???En we zouden graag het lied "bedankt lieve ouders" gebruiken daarvoor, maar ja, hoe doe je dat dan met d...
Andere Reacties: 4 11-6-2007 22:21:09

Rebecca
Spaanse openingsdans
HoiIk vind Spaans een prachtige taal en zou graag een Spaanse openingsdans hebben.Kent iemand Spaanse liedjes die hiervoor geschikt zouden zijn?GroetjesRebecca11/08/07
Openingsdans Reacties: 7 11-6-2007 21:54:46

eveline
tekst cadeautip
hallo medebruidjes,na drie maanden pauze omwille van onze nieuwbouw en verhuis zijn we weer enkele weken volop bezig met onze trouwvoorbereidingen. Eind deze week bestellen we onze uitnodigingen en ik vroeg me af of jullie originele rijmpjes hebben v...
Uitnodigingen Reacties: 5 11-6-2007 20:42:27

nele
rozenblaadjes
Hallo bruidjes,Ik mag zaterdag naar het huwelijk van één van mijn beste vriendinnen.Vroeger gooide men rijst bij het buitenkomen van de kerk, maar naar het schijnt is de rijst vervangen door rozenblaadjes.Maar waar kan ik dat vinden????Alva...
Andere Reacties: 5 11-6-2007 20:31:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...