Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mieke
Nog 1 keer slapen
Hallo medeslachtoffers,Morgen is het zover, dan is mijn grote dag daar. Ik hoop vooral dat het weer wat beter wordt dan vandaag, want het is hier aan het gieten. Gelukkig heb ik een witte paraplu en meestal wanneer je een paraplu mee hebt dan regent ...
Andere Reacties: 10 14-6-2007 17:02:18

Nanouchka
lastig gevoel...!
Hey bruidjes,ik zit met een ambetant gevoel. Zondag gaan we nog eens naar onze feestzaal want mijn schoonouders willen de zaal eens zien ( Grote Schuur, de Haan ). Nu, mijn ouders zijn 2jaar geleden gescheiden en hebben beiden iemand anders. Ik heb e...
Andere Reacties: 1 14-6-2007 16:21:06

Elke
ten huwelijk gevraagd?
Hey bruidjes,Ik heb het reeds gezegd, ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd ;-) en ben er zeker van dat er nog zijn ...Hoe heeft je vriend (verloofde ondertussen) je ten huwelijk gevraagd? Is hij een romantische ziel of niet? Ik zal weer met mezelf beg...
Andere Reacties: 21 14-6-2007 16:05:11

Nathalie
Openingsdans-help
Nog 9 dagen te gaan en we zijn hebben nog altijd geen openingsdans.'t is te zeggen mijn ventje wil Nothing else matters van Metalica en ik vind dit ook wel een goed nummer omdat hij zo'n grote fan is. Maar iedereen in onse vriendenkring zit nu al te...
Openingsdans Reacties: 16 14-6-2007 15:26:55

Sally
salons van bogaert
Hoi, bruidjes, ben hier weeral met een vraagje, wij zouden salons van bogaert uit temse nemen als feestzaal. Heeft er hier iemand ervaring mee? Zijn er eigenlijk nog bruidjes die trouwen op 26/07/08. Of uit Hamme zijn?Sally26/07/08
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 14-6-2007 14:58:56

Elke
schoenen op het internet
Hey bruidjes,ik heb eindelijk bruidschoenen gevonden die ik mooi vind ... op het internet. Bij de collectie zelf vind ik niet terug waar ze de schoenen verkopen. Ik heb hier al een paar keer de schoenenwinkel 'Gabrielli' te Roeselare zien verschijnen...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 14-6-2007 14:37:10

sanderijn
voorbeelden speech avondfeest
Hallo,we zijn volop bezig met onze speech voor op het avondfeest. Heeft er iemand nog leuke ideetjes, voorbeelden, gedichtjes,...toch persoonlijk maar liefst niet te emotioneel!
Andere Reacties: 1 14-6-2007 13:48:45

Sally
fotograaf
Hoi bruidjes,wij trouwen op 26/07/08 en net zoals alle andere ben ik al bezig met de voorbereidingen. Ik ben momenteel bezig met het zoeken naar een geschikte fotograaf. Nu ben ik al geweldig geschrokken van de bedragen, deze variëren allemaal r...
Fotografie Reacties: 17 14-6-2007 13:13:12

Elke
trouwjurken
Hey bruidjes,puur uit curiositeit ...Hebben jullie een jurk of bestaat je bruidskleed uit een rok met bustier/top? En welk merk hebben jullie gekozen?Ik zal het voorbeeld geven: Ik heb gekozen voor een kleed uit één stuk, want dat 'benadruk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 27 14-6-2007 13:12:21

Ibe
The date is set...
Goh ik moet eventjes mijn opluchting kwijt! Eindelijk eindelijk, na veel gepalaver, gepuzzel en gezoek hebben wij eindelijk een datum én zaal gevonden! Het wordt 25 juli 2008, niet de gehoopte datum van 08-08-08 omdat ten eerste er nog iemand v...
Andere Reacties: 8 14-6-2007 12:38:13

veerle
het kwadraat
hey heeft er iemand al een feest gegeven in het kwadraat in ekeren.of wie is er al eens nr een feest geweest?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 14-6-2007 11:38:47

Anne
Grote stap : stoppen met roken
Hallo medebruidjes,Ik heb een grote beslissing genomen, ik stop met roken. We hebben nog 97 dagen te gaan en dan trouwen we. Ik wil niet de bruid zijn dat constant met een sigaret rondloopt, ik wil niet voor dat ik het gemeentehuis binnen ga nog sne...
Andere Reacties: 6 14-6-2007 10:29:54

Lies
Wanneer kapper/visagiste zoeken, wanneer proefkapsel?
Dag bruidjes,Ik trouw over 135 dagen (27 oktober) en ik heb nog geen kapper en/of visagiste gevonden voor mijn trouw.Ben ik dan al te laat?Wanneer hebben jullie je proefkapsel en proefmake-up laten doen?Kennen jullie kappers/visagistes in Lede (of om...
Andere Reacties: 4 14-6-2007 9:34:01

carmen
Laatste noodoproep :-) 44 dagen te gaan: kapper
Bruidjes, met nog 44 dagen op de teller en nog altijd geen goede kapper gevonden, hoop ik dat jullie me kunnen helpen...Kennen jullie een GOEDE kapper regio Lede/Wichelen/Smetlede/Erembodegem/Aalst aub? Ik ben echt wanhopig op zoek naar een goede kap...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 14-6-2007 9:09:07

annelies
verslagje huwelijk 9/6/7
Hallo iedereen,Zaterdag 9 juni zijn wij getrouwd en het was fantastisch! We zijn net terug van 3 daagjes Parijs en dus tijd om een verslagje op deze site te zetten. Vrijdag zijn we nog tot 21u beziggeweest in de feestzaal met de versiering, zodat ik ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 14-6-2007 8:51:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...