Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Hanne
Liedjes: Voor els en ook anderen
Dag Els en ook de rest,Heb jij, heeft iemand de partituren van het liedje Ik heb je lief van Stef Bos?Hanne
Muziek - Live Reacties: 2 19-6-2007 18:55:54

wendy
Waar trouwjurk laten reinigen?
Hey,Kan er iemand mij een bepaalde droogkuis in Antwerpen of Limburg aanraden om mijn trouwkleed te laten reinigen?groetjes,Een kersvers bruidjeWendy2 juni 2007
Andere Reacties: 2 19-6-2007 18:14:52

Sophie
Budget huwelijksreis
Hallo mede-bruidjes,Ik vroeg mij af naar waar jullie op huwelijksreis trekken en hoeveel jullie voorzien als budget voor de honeymoon. Wij hebben de indruk dat dat nogal serieus kan oplopen.ThanksSophie
Huwelijksreis Reacties: 18 19-6-2007 17:55:56

bianca
trouwjurk
hallo ik ben bianca.ben wanhopig op zoek naar een trouwjurk heel erg elegant en een beetje gothic stijl.en inderdaad ik trouw in het zwart kan iemand mij helpen???
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 19-6-2007 17:45:12

Claudia
Binnenlokatie Malle-Wechelderzande-Lille
hoi bruidjes, heeft er iemand een leuk idee voor een binnenlokatie in de streek Malle-Wechelderzande-Lille?GroetjesClaudia22-06-07
Locaties - Fotografie Reacties: 2 19-6-2007 17:08:47

Els
prijs opsteekkapsel/bruidsboeket
Hoeveel betalen jullie voor jullie kapsel als je het laat opsteken? Voor knippen en brushen betaal ik bij mijn kapper 32 euro... Maar heb geen idee voor opsteken en had graag geweten wat zo de prijzen zijn om te vergelijken.En wat betalen jullie vo...
Andere Reacties: 9 19-6-2007 16:37:58

stefanie
Uitnodigingen
Wij trouwen op 19 juli 2008. Feestzaal, kerk en fotograaf liggen al vast.We hebben nog meer dan genoeg tijd, maar toch zijn we al eens aan het rondkijken voor o.a. uitnodigingen.De eerste prijzen die we te zien kregen vielen nogal tegen!Redelijk duur...
Andere Reacties: 6 19-6-2007 16:34:20

Evi
Help!!! Dringend binnenlocatie gezocht voor nu zaterdag
Hallo,Wij trouwen nu zaterdag en het weer ziet er verschrikkelijk uit. Wij hebben nog altijd geen binnenlocatie gevonden voor onze foto's te laten nemen. Ik zie het echt niet meer zitten. Kan er iemand mij helpen met het vinden van een binnenlocat...
Andere Reacties: 2 19-6-2007 16:16:41

evelien
haar laten kleuren + blonde stressen erin kostprijs??
iemand een idee hoeveel je normaal gezien betaald om je haar te laten kleuren en er dan blonde stessen in te laten doen? Ik moet er wel bij zeggen dat het in een kleine gemeente is dat ik zou gaan...groetjes
Andere Reacties: 2 19-6-2007 15:40:59

vicky
uitnodigingen met foto
hey, wij huwen 24-05-08het is nog vroeg maar ik ben eens aan het denken over onze uitnodiging.Wij hebben 2 kleine kindjes en zouden graag met foto's werken.Zijn er mensen die hun uitnoding eens willen doorsturen, zodat we ideetjes kunnen opdoenRino.V...
Uitnodigingen Reacties: 8 19-6-2007 15:26:54

Romina
Fotolocatie Zottegem - Wichelen
Hallo,Wij trouwen op zaterdag 14 07 07. Hiervoor zijn wij nog steeds op zoek naar zowel een binnen- en buitenlocatie om foto's te nemen. Weet er iemand een aantal mooie plekjes zijn tussen Zottegem en Wichelen?Alvast bedankt!
Locaties - Fotografie Reacties: 0 19-6-2007 15:20:44

marjolein
nederlandstalig nummer in kerk
Hallo,bij ons komen er 2 meisjes zingen.Nu heb ik al enkele engelstalige nummers en ik zoek nu n,og enkele mooie Nederlandstalige.Kunnen jullie me helpen?bedankt!
Andere Reacties: 11 19-6-2007 15:13:11

Tilly
Pietlair of niet? + kostprijs?
halloik wou efkens weten of er nog mensen kiezen voor de pietlairs? Ik vind die persoonlijk de max, maar dan moet iedereen erin!!En weet er iemand hoeveel het huren van een pietlair kost en een gewoon kostuum, het verschil in prijs?groetjesTilly
Kledij - Bruidegom Reacties: 7 19-6-2007 15:00:26

vicky
kent er iemand DJ DDD uit Roeselare ??
heyonze feestzaal ( fabriekspand ) raadt dj DDD uit roeselare aan, heeft iemand van jullie ervaring met deze man ?Is het echt een aanrader ?Blijkbaar draait hij ook vele studentenfuiven; heeft iemand daar weet van jullie kunnen me helpen met m'n besl...
Andere Reacties: 2 19-6-2007 14:49:22

Inge
Daemshof - Herentals
Hallo,Wie van jullie gaat of heeft zijn feest gegeven in de feestzaal 'Daemshof' in Noorderwijk (Herentals)? Was dit in orde?Groeten inge
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 19-6-2007 14:35:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...