Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilse
@ de bruid die varkentjessnoepjes zocht
Hoi,Ik ben net snoepjes gaan kopen in de hema (voor mezelf), en toevallig zag ik daar snoepjes in de vorm van varkentjes liggen. Ik herinnerde me dat daar enige bladzijden geleden naar gevraagd is op dit forum, dus mocht de persoon in kwestie nog ste...
Andere Reacties: 4 20-6-2007 14:27:30

Tilly
Trouwen in uniform Civiele Bescherming?
Halloik zou graag weten of er iemand iets meer weet over trouwen in uniform?(politie, brandweer, civiele)Mijn vriend is bij de Civiele Bescherming en heeft net een nieuw uniform, net zoals mijn vader! We zouden ze graag in de suite laten lopen met un...
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 20-6-2007 14:17:55

Lies
Eten en drinken chauffeurs ceremoniewagens
Hey,Onze auto's komen van een liefhebbersclub en zij vragen om een hapje en een drankje te voorzien als de duur meer dan 4u is (wat bij ons dus het geval is).Nu is het zo dat deze auto's eindigen aan de feestzaal waar de suite iets gaat eten, maar ik...
Ceremonie Reacties: 6 20-6-2007 14:06:58

Claudia
geen dans met schoonvader - wie dan?
Hoi bruidjes, mijn schoonvader kan helaas niet met mij dansen omwille van fysieke problemen, wie komt er dan in de plaats? Kan ik eender wie vragen of is er een "volgorde"? Ik ben mijn broer annex getuige aan het overwegen... wordt dit geda...
Openingsdans Reacties: 6 20-6-2007 14:04:28

Petra
Gastenlijst
Hallo iedereen,Graag had ik geweten hoe jullie de alfabetische gastenlijst opstellen. Gaat dit per koppel en tafelnummer of zetten jullie alle achternamen in alfabetische volgorde per persoon?Groetjes,Petra
Andere Reacties: 1 20-6-2007 13:55:36

Lies
Hond als ringdrager?
Hey,Ik ben op zoek naar een leuke manier om de ringen naar voor te laten brengen. We trouwen enkel voor de wet en gaan dus daar onze ringen uitwisselen. Nu hoor ik vaak dat mensen hun hond de ringen laten brengen.Wij hebben zelf een Engelse bulldog e...
Ideeën Reacties: 15 20-6-2007 13:43:38

lien
Echt niks te doen aan de voorbereidingen...
BRuidjes,Ik heb het al vaak gezegd, en nu ben ik nog maar eens met de neus op de feiten gedrukt: ik heb dus echt geen voorbereidingen te doen voor ons feest he... Voor de uitnodigingen ben ik met niks bezig geweest, en nu ze verstuurd zijn heb ik ook...
Andere Reacties: 6 20-6-2007 13:05:37

Wendy
Hele leuke verrassing van onze fotograaf
We zijn intussen een maand getrouwd. Vrijdag kregen we een postpakketje in de bus van onze fotografe, het was een mini-boekje met enkele foto's. Echt prachtig, zo'n toffe verrassing. Er zat een begeleidend kaartje in met "Alvast een voorsmaakje....
Fotografie Reacties: 6 20-6-2007 13:02:05

Lies
help, mijn kleed ...
Hallo mede-bruidjesBinnen precies 17 dagen trouwen we. Omdat ik zwanger ben, is mijn kleed nog niet in orde. Straks mag ik naar de winkel gaan om nog eens op te meten. Maar ik heb zo'n zenuwen!! Ik vond al dat ze zo kort reageerden toen ik vertelde d...
Andere Reacties: 5 20-6-2007 12:50:16

jennifer
helpen jullie even?
hallo ik zoek een tekst voor in mijn gastenboek te zetten. helpen jullie mij even?groetjes jennifer
Andere Reacties: 4 20-6-2007 12:40:24

Sheron
alternatieve viering
Hello bruidjes,Iemand ervaring met het organiseren van een alternatieve viering (teksten en dergelijke)? En heeft er iemand beroep gedaan op Het Moment, die verzorgen rituelen (geboorte, huwelijk...)Groetjes,SheronVoor voorbeeldjes: sheronneke@hotmai...
Andere Reacties: 0 20-6-2007 12:13:57

marjolijn
overdekte lokatie regio torhout-roeselare
Hallo, weet iemand een lokatie voor foto's te nemen als het regent regio Torhout-Roeselare of in de omtrek. Eventueel een openbaar prieeltje of zo of een half overdekte hang zoals aan de dijk van oostende?We hopen natuurlijk op stralende zon, maar ik...
Andere Reacties: 0 20-6-2007 12:05:32

Jenny
Moeders mooiste - Damme
Hallo,Heeft er iemand zijn huwelijksreportage laten maken door Moeders mooiste uit Damme?? Of heeft er iemand ervaring met hen in het algemeen? Iemand een gedacht van de prijzen?Groetjes,Jenny
Fotografie Reacties: 0 20-6-2007 11:19:41

annelore
wie kan mij helpen
hallo bruidjes in spéik ben opzoek naar een fotograaf in w-vl wij willen geen album we willen gewoon iemand die constant foto's neemt en daarna alles op cd rom zet waar we nadien niet verplicht zijn om foto's te laten afmaken of een albumiemand ...
Fotografie Reacties: 8 20-6-2007 11:13:02

Wendy
zenuwen!!
dag medebruidjes,hier begint het serieus te korten. Om precies te zijn, staan er nog 2 dagen op onze teller en de zenuwen beginnen nu toch wel serieus op te komen. Ik ben eigenlijk eens benieuwd hoe het met de zenuwen van de bruidjes is die vrijdag...
Andere Reacties: 5 20-6-2007 11:11:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...