Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nathalie
Bruidsparadijs
Hey allemaal, heeft er iemand de Gazet van Antwerpen gelezen van 21 juni. Een 'leuk' artikel van over het bruidsparadijs. Meisje haar kleed, twee weken voor het huwelijk nog niet aangekomen in het bruidsparadijs. De eigenaar van het bruidsparadijs vi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 22-6-2007 9:20:51

Freya
Het ging té goed :-(
Hallo iedereen,'k wil hier even mijn hartje luchten. Nog 49 dagen verwijdert van onze grote dag, alles van voorbereiding is gegaan zonder problemen. Alles is eigenlijk klaar buiten de tafelschikking nog. Vaak als ik hier verslagen las van bruidjes bi...
Andere Reacties: 5 22-6-2007 8:49:17

Wendy
vandaag is het zover
goeie morgen allemaal,na 1 jaar en 9 maanden plannen is het vandaag dan eindelijk zover. De zenuwen zijn nu verdwenen. Maar als we om half 11 op het gemeentehuis staan zullen ze er wel terug zijn denk. Aan al de andere bruidjes van vandaag wens ik...
Andere Reacties: 8 22-6-2007 5:35:07

Bianca
st-niklaas
Weet er iemand toffe locaties voor foto's in sint-niklaas? Het park al zeker niet!!!!Wil iets anders dan in het park...Iedeetjes welkom!!!!Groetjes, Bianca
Locaties - Fotografie Reacties: 4 21-6-2007 21:22:40

Brenda
vb van mis boekjes
Hallo,Ik ben volop aan het samenstellen van een misboekje.Maar ik heb nie zoveel vb misboekjes.Weet er messchien iemand een goeie site waar ik veel kan op vinden. Ook vb van de kaft.Want ik zou die zelf willen makken .Het enige waar over ik wel al z...
Ideeën Reacties: 2 21-6-2007 21:16:27

Ronny
trouwjurk
Ik heb mijn oog laten vallen op een trouwjurk hier op de site gezien, namelijk de jurk 'agave 12' ivoorkleur van rembo styling. Heeft er iemand enig idee wat de kostprijs hiervan is?
Andere Reacties: 2 21-6-2007 21:06:48

Sheron
@ Selma
Zou je nog eens je mail kunnen sturen? Hotmail is raar aan het doen!Greetz,Sherondoe maar deze keer op: sheron.shamuilia@fys.kuleuven.bedan kan ik hem ni verliezen
Andere Reacties: 2 21-6-2007 20:30:57

Inez Boexstaens
air brush tanning??
Hoi dames,Ik ben zwanger en kan dus niet onder de zonnenbank gaan. Zou dit kwaad kunnen voor de zwangerschap? Toch wil ik binnen 3 weken op onze trouw een bruin kleurtje. Heeft er iemand ervaring met air brush tanning? - Is het mooi en egaal bruin?- ...
Andere Reacties: 5 21-6-2007 20:24:07

Dave
Foto + videograaf regio Gent
Hallo, Heeft er iemand goede ervaringen met een foto- en een videograaf regio Gent?Alvast bedankt voor de reacties!
Fotografie Reacties: 11 21-6-2007 20:13:06

leen
tafelversiering
heeft iemand goede( en geen al te dure ) ideetjes voor tafelversiering + feestzaalversiering + tafelplaatsen?alvast bedankt !!
Ideeën Reacties: 2 21-6-2007 19:16:04

Caroline
Mevrouw of Juffrouw?
Hallo allemaal,Ik ben begonnen met het schrijven van de enveloppen en ik vroeg mij af of jullie het verschil maken tussen Juffrouw en Mevrouw. Groetjes
Uitnodigingen Reacties: 6 21-6-2007 18:29:00

Elke
klein en gezellig kapelletje of kerkje
hallo, weet iemand een klein kerkje of een leuk kapelletje in de buurt van sint-niklaas om te trouwen? groetjes elke
Ceremonie Reacties: 6 21-6-2007 18:03:30

Ilse
feestzaal oost-vlaanderen
Vermits wij juist het bericht gekregen hebben dat ons zaal dubbel geboekt is, zijn wij volop op zoek naar een andere zaal. Wij hebben al met enkele contact opgenomen, maar misschien weten jullie nog leuke zalen en het liefst prijselijk.welke hebben w...
Andere Reacties: 21 21-6-2007 16:52:19

marjolein
ideetjes voor gebedsdienst
Hallo,wij kiezen voor een gebedsdienst en geen eucharistieviering. Toch zouden we graag iedereen eens naar voor krijgen in de kerk. Iemand een origineel idee om mensen iets te laten doen?Marjolein 28/07/07
Religie Reacties: 1 21-6-2007 16:46:32

Evi
laatste vraagjes voor onze grote dag
Hallo medebruidjes,Zaterdag is het zover voor ons!Zouden jullie me nog eventjes kunnen helpen met wat ik best allemaal meeneem die dag?Ik had ook nog een vraagje of jullie allemaal parfum gaan dragen? Kan er mij iemand een goed parfum aanraden?Verde...
Voorbereiding Reacties: 11 21-6-2007 16:26:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...