Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilse
Vertaling
Hallo,heeft er soms iemand de nederlandse tekst van het liedje "because you're gorgeous" van Babybird. groetjes aan iedereen
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 24-6-2007 11:53:24

Nathalie
WIe doet wat???????
halloWie doet wat eigenlijk bij de voorbereiding? Neem bv de aankleding in de kerk en eventueel op het feest... dat kun je natuurlijk niet zelf doen allemaal en ik denk dat bloemen echt de dag zelf moeten gehangen worden of kan dit ook de dag ervoor?...
Voorbereiding Reacties: 4 24-6-2007 11:19:28

Terry
Fotoreportage
Zijn enorm verbaas over de enorm hoge prijzen van huwelijksreportages. We waren niet echt van plan om er tienduizenden franken aan uit te geven. Weet iemand een prijslijke fotograaf die toch wel prachtige foto's maakt van onze huwelijksdag ? Wij h...
Fotografie Reacties: 12 24-6-2007 10:24:50

Terry
Hemd Italiaanse stijl
Hoi,Wij zijn dringend op zoek naar een hemd in gebroken wit in Italiaanse stijl. Dit wil zeggen met openvallende wijde kraag. Dit niet de klassieke kraag waarbij men een das draagt. Blijkbaar vindt men dit alleen in de Italiaanse merken. Iemand e...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 24-6-2007 10:23:15

iris
tafel markering ?????
Mede bruidjes ,Heb jullie hulp nodig !!!!!We geraken er maar niet uit om onze tafels te markeren .Bij het binnen komen van de zaal krijgt iedereen een bandje aan de hand .Maar op dit bandje zou je je tafel moeten terug vinden .Maar nu weten we niet h...
Andere Reacties: 5 24-6-2007 10:10:51

christine
welke kledij
Mijn dochter trouwt op 21sept. welke kledij dragen ze dan in de suité, gaat dit al naar de winterkant op ?'k wil wel iets kopen, die ik later nog kan doordragen, (weet er iemand goede zaken, in omgeving van Brugge?)alvast bedankt
Kledij - Suite Reacties: 3 24-6-2007 10:02:34

Tamara
Rent-a-Priest Jef Wouters
Wij trouwen op 21/09/2007 met Rent-a-Priest. De voorganger is Jef Wouters. Heeft iemand al een viering gehad met hem als voorganger? Kan je ons hier dan wat meer over vertellen? Iemand ook tips of voorbeelden voor de misboekjes die we nog helemaal mo...
Religie Reacties: 1 24-6-2007 9:14:08

Lies
foto's van ons huwelijk op 2 juni
Hallo allemaal,We zijn ondertussen al 3 weken gehuwd. Ik schrijf zeker nog een verslagje, maar ondertussen kunnen jullie al enkele foto's bekijken op www.compumind.be/huwelijkGroetjes en tot binnenkort!Lies & Steve2 juni 2007
Andere Reacties: 5 24-6-2007 8:38:19

Leen
rentapriest iets voor ons?
Wij gaan geen traditionele huwelijksdag houden maar willen naast het stadhuis toch nog iets van ceremonie. Is rentapriest wel iets voor ons ook al zijn we totaal niet gelovig? Heeft er iemand ervaring mee?En kostprijs? En duur?
Andere Reacties: 1 24-6-2007 0:17:55

lien
geluk.com: plantjes?
Hoi hoi,Ik had een ideetje in mijn hoofd voor de bedankingen die ik wil meegeven aan de gasten, maar helaas kan dit ideetje niet doorgaan:s. Nu was ik eens op geluk.com aan het rondsnuffelen en zag ik daar de geluksplantjes staan (klavertje 4, vergee...
Ideeën Reacties: 3 23-6-2007 23:13:40

lien
Cadeau 1,5 jaar samen...Inspiiratieloos
Hallo bruidjes,Ik weet niet of ik hier op het juiste adres zit met mijn vraag, maar ik weet dat jullie vaak veel inspiratie hebben dus ik waag mijn kans. Volgende week zijn mijn ventje en ik 1,5 jaar samen en ik zou toch zeker iets willen doen of hem...
Andere Reacties: 4 23-6-2007 22:50:17

lien
Cadeau 1,5 jaar samen;;;
Andere Reacties: 0 23-6-2007 22:47:04

linda
Het Gouden Hart in Utrecht
Hallo,IK ben in Utrecht geweest voor mijn trouwjurk bij het gouden hart. En ik ben GESLAAGD!!! helemaal geweldig. Er is een enorme keuze met jurken en de kwaliteit is waanzinnig.Het is daar zelfs mogelijk om de trouwjurk in het klein na te laten make...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 23-6-2007 21:12:34

saskia
wanneer kado getuigen geven
heywij hebben voor onze getuigen een kado gekocht. wanneer geven we dit nu best? tijdens het avondfeest? of na de voltrekking van het huwelijk? we huwen enkel voor de wet, daarna komt iedereen die er was eventjes naar ons thuis voor een hapje en daar...
Andere Reacties: 2 23-6-2007 20:39:42

s
wat aandoen als gast van een trouwfeest?
Hallo Iedereen!Zelf ben ik een tijdje geleden getrouwd. Wij hadden een alternatief touwfeest, dus er waren geen echte klassieke regeltjes enzo... De mensen van de zaal hadden niet door dat ik de bruid was. Deze zomer gaan wij naar twee trouwfeesten v...
Andere Reacties: 6 23-6-2007 19:39:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...