Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

karien
ceremoniemeester sint niklaas
hallo trouwers!Heeft er al iemand ervaring met ceremoniemeester Fredd uit de plezantstraat in Sint-niklaas? Weet er iemand nog andere goede uit die buurt? En wat is de kostprijs dan? Dat staat maar zeer zelden vermeld op de sites.dank je voor de reac...
Ceremonie Reacties: 1 23-6-2007 18:32:55

karien
ceremoniemeester sint niklaas
hallo trouwers!heeft er al iemand ervaring met ceremoniemeester Fredd uit de plezantstraat in Sint niklaas? Wij willen hem graag inhuren maar vinden geen reacties over hem. Weet er nog iemand andere goede uit Sint niklaas? Wat is de kostprij van die ...
Ceremonie Reacties: 5 23-6-2007 18:30:16

an
huwelijkscontract
Hallo,Wij zijn bij de notaris geweest ivm ons huwelijkscontract en zijn een beetje overweldigd. We kiezen voor gemeenschap van goederen. Mijn vraag is wat is volgens jullie belangrijk dat er in dergelijk contract staat?Ons idee: hoeveel op onze afz...
Juridisch Reacties: 7 23-6-2007 18:29:34

vanessa
omschrijving menu
Wij maken één grote menu die we in het midden van de zaal zetten, zodat we niet meer voor iedereen appart een menu hoeven te maken. Nu ben ik op zoek naar een leuke, beeldige omschrijving van het eten, maar die moet heel kort zijn. Kort en ...
Andere Reacties: 2 23-6-2007 17:30:25

Tania
Bedankingen geluk.com
Hallo iedereen,Op die site van geluk.com hebben ze papieren hartjes als bedanking, die je dan kan planten en uitgroeien tot vergeet-me-nietje of andere bloemetjes. Wij vonden dat een heel leuk idee als bedanking (een beetje symbolisch onze liefde die...
Andere Reacties: 1 23-6-2007 15:09:59

Amber
naamkaartjes voor avondgasten
Hallo, hoe maken jullie de naamkaartjes voor de avondgasten? Zelf schrijven of met de computer? Gebruiken jullie speciaal papier? Of andere leuke ideeën? dank!
Andere Reacties: 5 23-6-2007 12:57:04

Lobke
info@geluk.com
Wie van jullie heeft ervaring met info@geluk.com? Wij plaasten in april bestelling met de vraag om in mei te leveren. Ondertussen zijn we reeds juni en hebben wij nog niets ontvangen!Ik heb al een mail geschreven maar toen zeiden ze dat ze half juni ...
Andere Reacties: 3 23-6-2007 12:52:08

K.
strijboshof kalmthout
Hey,Ik heb net een optie genomen op deze feestzaal. Ik heb deze zaal met mijn toekomstige schoonzus bezocht en wij vonden het er super uitzien. Binnen 1.5 week ga ik dan met mijn vriend en beide ouders nog een kijkje nemen en het hopelijk echt vastle...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 23-6-2007 11:49:30

Sandra
@ Vicky en Fien: opsteekkapsel bij kapsalon Sandra
Zoals beloofd laat ik jullie weten hoe het geweest is bij de kapster. Ik heb het eenvoudig laten opsteken, daar het nog geen proefkapsel is voor MIJN trouw (nog beetje te vroeg om nu al proefkapsel te laten doen, trouw pas volgend jaar!) maar wel als...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 23-6-2007 11:35:45

nathalie
bedankt aan...
Hallo iedereen,mijn ventje en ik zijn nu al 4 weken gelukkig getrouwd. Het is dus ook al 4 weken geleden dat ik deze site nog eens bezocht. Maar voor degene die nog op zoek zijn naar het een en ander, wil ik nog even mijn bevindingen over onze dag ne...
Andere Reacties: 0 23-6-2007 11:02:37

sabien
chateau de bourgogne estaimbourg
Hallo, iemand ervaring met chateau de bourgogne in Estaimbourg ? Wij hebben daar een optie genomen en kregen graag enkele reacties van mensen die daar getrouwd zijn of er een huwelijksfeest bijgewoond hebben. Alvast bedankt !groetjes Sabien
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 23-6-2007 10:43:41

Selma
wij willen geen openingsdans
Vraagje,Wij willen geen openingsdans, omdat we:1. niet kunnen dansen2. niet zo van die aandacht op dat moment houdenMaar wat dan?We hebben al gedacht om de microfoon te pakken met een glas in ons hand en onze gasten een toffe avond te wensen. Is dat ...
Openingsdans Reacties: 9 23-6-2007 9:17:10

Wendi
vrijgezellendagje
Ej meisjes, vandaag mijn vrijgezellendagje! Ben eens benieuwd, zie er echt naar uit en zit vol kriebeltjes, want dit wil zeggen dat we nog een weekje te gaan hebben. Mijn energie kan ni op, was zelfs al om 6u wakker... Al een groot verschil met een p...
Andere Reacties: 1 23-6-2007 9:16:39

dina
waar in limburg een trouwkleed kopen?
hoi hoi,ik moet binnenkort op zoek naar een trouwkleed en ben van limburg, ik weet er wel een paar zaken maar wou toch op zoveel mogelijk plaatsen eens gaan kijken!Wie kan me zeggen welke (goede)zaken er allemaal zijn in limburg?alvaste bedankt!!!gr ...
Andere Reacties: 15 23-6-2007 9:13:35

dina
waar in limburg een trouwkleed kopen?
Andere Reacties: 0 23-6-2007 9:10:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...