Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Trouwen - diëten?
Hallo dames, Op je trouwdag wil je er op je knapst uitzien, dus daarbij meestal ook graag op je slankst... Ik zou graag ook een paar kilo'tjes afvallen. Ik vroeg me af hoe jullie dit doen? Letten jullie op je voeding? Volgen jullie specifiek dië...
Andere Reacties: 11 15-9-2007 18:00:00

Alice
Jurk online kopen
Hallo,weet er iemand waar je bruidsjurken kunt online bestellen? Nieuwe dus ebay en dergelijke is zeker uitgesloten voor mij. Alvast bedabkt,mvg
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 15-9-2007 17:42:46

kathleen
locatie fotoreportage
heywij trouwen op 9 mei 2008 en nu ben ik op zoek naar een mooie locatie voor een fotoreportage in de buurt van maaseik. ( limburg)
Andere Reacties: 3 15-9-2007 17:35:23

cindy
originele tekst uitnodiging dansfeest
Hoi iedereen, wij trouwen volgende zomer. We gaan geen traditioneel feest geven met uren tafelen. We geven een echt dansfeest, maar er zijn doorlopen hapjes en een luxe broodjesbuffet voorzien. In de late avond zouden we ook een dessertenbuffet nemen...
Uitnodigingen Reacties: 4 15-9-2007 16:15:40

Sarah
prijs fotograaf
hoi allen,wij zijn bij fotograaf geweest en die vraag 1000 euro om een hele dag (van 's morgens vertrek in huis tot de receptie) foto's te maken, incl reportage zoals we zelf willen. Ook is de album achteraf inbegrepen. Wat vinden jullie hiervan: tev...
Fotografie Reacties: 8 15-9-2007 16:04:54

Brenda
Trouwkostuum in spaanse stijl
Hallo, weet er iemand waar je ergens een trouwkostuum kan kopen in Spaanse stijl? Dus broek met hoge taille en een korte vest.
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 15-9-2007 14:55:34

timothy
fotograaf regio Gent
Hallo!Heeft iemand ervaring met fotograaf J. Geirnaert uit Gent?En met welke andere fotografen uit het Gentse hebben jullie een goede samenwerking gehad?Bedankt!Merel en Timo16/08/2008
Fotografie Reacties: 9 15-9-2007 14:45:09

Joke
trouwen in gewone kledij?
Heej!Ben sinds vandaag nieuw op deze site,, ik en men vriend gaan trouwen op 10 mei 2008. Heb op deze site al enige ideeën opgedaan over de uitnodigingen en dergelijke!Maar toch is er bij mij de vraag,,is het onmogelijk om voor de kerk te trouwe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 15-9-2007 14:35:50

Karen
corset/bh
Hey,Ik heb gisteren mijn trouwjurk gekocht (in Nederland) en nu zijden ze mij daar dat iedereen een corset onder het kleed aandoet ipv een gewone bh. Wat hebben jullie aangehad of gaan jullie aandoen?Karen
Andere Reacties: 21 15-9-2007 11:27:03

Kirsten
videograaf
hallo,ik zoek nog iemand die zou kunnen komen filmen in de omgeving van westerlo.
Video Reacties: 3 15-9-2007 11:11:47

Lien
openingsdans
Hey bruidjes!!Ik ben nog altijd op zoek naar een geschikte openingsdans. Alleen wil ik geen nummer dat iedereen neemt. Liefst een slow, maar geen "tegeldans". Wat nemen jullie als openingsdans?? Iemand ideetjes??
Openingsdans Reacties: 9 15-9-2007 10:38:08

kim
fotolocatie centrum mechelen
Hallo,Onze receptie en trouwfeest gaan door in het centrum van Mechelen, dus zouden we daar ook graag de foto's gaan trekken. Tips voor leuke locaties zijn steeds welkom...Groetjes
Andere Reacties: 1 15-9-2007 10:33:39

sarah
kuoni reizen
beste bruidjes,Dringend hulp gevraagd...Ik wil dringend mijn huwelijksreis vastleggen, omdat de vluchten nu al vol geraken. Nu had ik 2 droomhotels gezien in de kuoni boeken. In de andere boeken staan ze ook, maar dan nooit samen.Nu wil ons reisburea...
Andere Reacties: 4 15-9-2007 9:47:30

Katlijn
bruidskapsel en maquillage aan huis
hallo,Ik zoek iemand die bruidskapsels -en maquillage aan huis verzorgt. Mag ook een salon zijn in de omgeving: zedelgem, lichtervelde, Torhout. Maar liefst aan huis. Kan iemand mij hiermee helpen? GroetenKatlijn
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 15-9-2007 1:03:51

catherine
@ Mara
Ik ben al een hele tijd niet meer actief geweest op het forum, maar ik moest toch terugkomen om je een prachtige dag toe te wensen morgen. Geniet er van, het weer gaat prachtig zijn, en ik ben er zeker van dat jij dat ook zal zijn!Veel plezier, maar ...
Andere Reacties: 1 14-9-2007 22:01:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...