Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dany
Fotolocatie Sint-Niklaas - Nieuwkerken
Dag medeforumers,Ik trouw pas in mei maar ik ben toch een beetje op zoek naar een geschikte plaats om een fotoshoot te doen. Normaal gezien doen we na het huwelijk in de kerk een koffietafel in de Roxy in Nieuwkerken (waar ook het avondfeest doorgaat...
Andere Reacties: 1 14-9-2007 8:38:25

Dany
Fotolocatie Sint-Niklaas - Nieuwkerken
Dag medeforumers,Ik trouw pas in mei maar ik ben toch een beetje op zoek naar een geschikte plaats om een fotoshoot te doen. Normaal gezien doen we na het huwelijk in de kerk een koffietafel in de Roxy in Nieuwkerken (waar ook het avondfeest doorgaat...
Andere Reacties: 0 14-9-2007 8:38:23

cindy
goede dj gezocht regio kempen
Hey iedereen, wij trouwen volgend jaar in de zomer. Wij zijn nog op zoek naar een goede dj. We willen een goede mix van 70/80/90, wat rock maar ook een goede portie dance om er eens goed in te vliegen. We willen een echt dansfeest, geen uren tafelen ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 14 14-9-2007 8:01:04

sarah
voor bruidjes die bij de grens wonen/ huwelijksreis
een tip!als je vlakbij nederland woont, haal dan ook eens nederlandse reisbrochures. Scheelt best veel in prijs!Wij doen vb in ons hotel 50 euro/nacht profijt!! 25 euro per persoon dus per nacht..Is toch al wel de moeite om eens te gaan kijken
Huwelijksreis Reacties: 2 13-9-2007 23:05:39

Sarah
Locatie fotoreportage omgeving Aarschot
Hallo,Wij trouwen op 28/06/2008 en zijn op zoek naar originele locaties (geen stijve parken) voor onze fotoreportage en dat in de omgeving van Aarschot: oude, verlaten spoorweg, mooie kasseiweg, verlaten molen, oude melkfabriek (?), riviertje,... Kan...
Fotografie Reacties: 4 13-9-2007 22:36:01

Eva
ceremoniemeester in limburg
Hallo, weet iemand mss een ceremoniemeester in de omgeving van limburg. Zelf zijn wij van lommel. En, heb je dat echt nodig? Ben echt aant twijfelen. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 13-9-2007 21:32:51

Patricia
Eikelhof Tessenderlo
Hallo,Heeft er iemand ervaring met zaal Eikelhof in Tessenderlo?Hoe was het eten, dj, bediening, ... ?Dank voor jullie reacties !Groetjes,Patricia
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 13-9-2007 21:16:35

Kim
Voorbeelden misboekjes
Deze vraag werd al honderd keer gesteld, maar ik stel ze nog eens: zijn er mensen die voorbeelden van misboekjes willen doormailen? Mijn mailadres: kdekeyser@gmail.comAlvast heel erg bedankt!
Religie Reacties: 16 13-9-2007 20:43:09

evelyne
H.waterfort in kwatrecht
heeft iemand van jullie ooit al eens in deze zaal geweest? En weet er iemand hoeveel dit kost om deze af te huren? H.waterfort in kwatrecht is dat. als ze nog te huren valt, want het emailadres klopt niet meer.groetjesevelyne
Andere Reacties: 5 13-9-2007 20:37:16

Sofie
Trouwkleed Ian Stuart
Hallo bruidjes,Heeft er iemand ervaring met de bruidsjurken van Ian Stuart? Ik vind het mega mooie jurken. Ik heb horen zeggen dat de prijzen tss 2000 en 3000 euro liggen. Volgens dat ik de ontwerpen zie zeker de moeite waard. Nuja ik zit hele dagen ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 13-9-2007 20:33:56

Kathleen
patrick's international
Hey,Heeft er iemand ervaring met Patrick's International, zowel voor kapsel als voor make-up. Wat vraagt hij om aan huis te komen?GroetjesKathleenwww.dirkenkathleen.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 2 13-9-2007 19:04:30

Kathleen
accesoires Marylise
Hoi,ik vroeg mij af hoeveel de juwelen van Marylise kosten? Kan iemand me helpen?Kathleenwww.dirkenkathleen.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 0 13-9-2007 19:03:14

lotje
14/12/07
hallo bruidjes, even ter informatie zijn er nog die in december trouwen zoja hoe staat het met de voorbereidingen groetjes 14/12/07
Andere Reacties: 3 13-9-2007 18:52:22

sabrina
onder de jurk
hey allemaalgraag wou ik eens weten wat jullie onder jullie jurk aandoen... ik bedoel daarmee niet de lingerie eigenlijk maar welk soort panty's? halve? stay up??...... ik heb het probleem dat ik wat zwaarder ben en mijn billen dus tegen mekaar schur...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 13-9-2007 16:59:31

peggy
trouwboeket laten drogen?
Hoi,bruidjesWat doen jullie na het huwelijk met jullie trouwboeket?laten jullie dat drogen en hoedoe je dat?Mss dat er iemand onder jullie tips heeftGroetjes Peggy22/09/07
Andere Reacties: 6 13-9-2007 16:20:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...