Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tamara
15/09 slecht weer???
Het moet toch weer lukken zeker? vrijdag: 22°zaterdag: 17°zondag: 20°Hoe kan het nu net die ene dag minder goed weer zijn? Ik hoop toch nog stiekem dat er er net een beetje naast zitten!Mara
Andere Reacties: 4 12-9-2007 7:21:32

sarah
@ tania
dag tania,hieronder de tekst van uniglobe.. je moet dus wel degelijk alles betaald hebben voor je vertrekt.groetjesIeder jong koppel kijkt uit naar zijn huwelijksreis, een reis om van te dromen! UNIGLOBE Travel biedt je deze droomvakantie aan in de ...
Andere Reacties: 5 11-9-2007 22:08:29

Eva
Do & dont's van een huwelijk
Hallo allemaal, Dit bericht is eigenlijk een beetje voor diegenen die al getrouwd zijn! Wat viel tegen? wat was echt super en raden jullie iedereen aan? Waar hebben jullie spijt van? Noem maar op. Zo kunnen wij ons (perfecte) huwelijk zo goed mogelij...
Voorbereiding Reacties: 6 11-9-2007 20:38:50

hilde
feestzaal
graag wou ik enige inlichtingen i.v.m.feestzaal kellenhof in ninove.heeft er al iemand daar naar een huwelijk geweest of andere feest?graag enige inlichtingen.wij trouwen op 20/09/2008 en zijn op zoek naar een toffe,gezellige feestzaal...alvast bedan...
Andere Reacties: 3 11-9-2007 20:31:05

Nadine
bruidskledij
Hallo iedereen, ik ben op zoek naar budgetvriendelijke bruidsjurken ofwel een winkel waar je zulke jurken kunt huren. En heeft er iemand ook origenele en leuke ideetjes om tijdens het avondfeest te doen.Alvast bedankt op voorhand.Groetjes
Andere Reacties: 3 11-9-2007 20:18:54

Tamara
videoreportage
Dag bruidjes,Is er iemand die mij een adres kan doorgeven in de streek van Harelbeke van een persoon die videoreportages maakt van het huwelijk?Ik had contact met iemand maar die vraagt 600€ en dit vind ik iets te duur.Bedankt.Tamara en Alessan...
Video Reacties: 3 11-9-2007 20:11:08

Wendy
buitenland
Hallo,ik zou graag met mijn vriend in het buitenland trouwen, als ik surf op het internet zie ik wel sites met totaalpakketen erop maar zie het eerder als volgt. Ik heb een prachtig hotel gevonden aan het gardameer waar we met ons tweetjes (en ons kl...
Locatie Reacties: 8 11-9-2007 19:52:17

Valerie
De Bonte Beestenboel in Wortel
Hallo,Wij zouden ons huwelijk willen doen in de Bonte Beestenboel in Wortel, heeft er iemand van jullie hier ervaring mee? Groetjes,Valérie
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 11-9-2007 19:27:04

Ann
drank, fruit of ijsje na de kerkdienst??
Hallo,Mijn moeder had onlangs een trouw gezien en ze gaven daar drank (fruitsap en een alcoholische drank) , fruit en ijs aan de mensen die uit de kerk kwamen. Het was een klein kraampje dat opgesteld stond naast de kerk. Blijkbaar viel dat erg goed ...
Andere Reacties: 7 11-9-2007 17:41:05

Liesbeth
fotograaf Fie Vandevin
Hallo iedereen!Heeft er iemand ervaring met fotograaf Fie Vandevin uit Leuven?GroetjesLies *07/06/08*
Fotografie Reacties: 5 11-9-2007 15:36:26

Maries
Hof ten Steen Orsmael
Heeft iemand reeds ervaring met Hof ten Steen in Orsmael?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 11-9-2007 14:49:09

Maries
Hof ten Steen Orsmael
Heeft iemand reeds ervaring met Hof ten Steen in Orsmael?
Andere Reacties: 1 11-9-2007 14:47:48

Lies
jazzbandje gezocht
Hey,Kent er iemand een leuk jazzbandje om op ons huwelijk te komen spelen?GroetjesLies
Andere Reacties: 8 11-9-2007 14:07:38

Veronique
suitekledij kindjes WINTER
Hallo,in februari 2008 trouwen we. Voor de bruidskindjes keek ik al op verschillende websites van merken/winkels. Het valt echter op dat voor de zomer (met de communies ed natuurlijk) veel feestelijkere kledij bestaat, dan voor de winterperiode. We w...
Kledij - Suite Reacties: 8 11-9-2007 13:32:52

debora
uitnodigingen
Hallo mede-trouwertjes,Wij trouwen volgend jaar in mei en ik ben van plan om mijn uitnodigingen zelf te maken. Ook de bedankjes zou ik zelf in elkaar willen steken. Weet er iemand originele ideetjes of waar ik ergens ideeën kan op doen.Al vast h...
Uitnodigingen Reacties: 5 11-9-2007 13:16:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...