Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Eveline
feedback visagiste/hairstyliste Dorina
Als er nog iemand op zoek is naar een goede en betaalbare visagiste/hairstyliste dan is Dorina echt wel een aanrader. Omdat ik het niet zag zitten om op mijn trouwdag nog heen en weer te rijden naar de kapper (wij hebben een kindje van 4,5 maanden!)...
Andere Reacties: 8 10-9-2007 14:58:03

Eveline
feedback visagiste/hairstyliste Dorina
Als er nog iemand op zoek is naar een goede en betaalbare visagiste/hairstyliste dan is Dorina echt wel een aanrader. Omdat ik het niet zag zitten om op mijn trouwdag nog heen en weer te rijden naar de kapper (wij hebben een kindje van 4,5 maanden!)...
Andere Reacties: 1 10-9-2007 14:57:56

Karlien
Babbelbox
Hey,Heeft er iemand ervaring met het zetten van Babbelbox in de feestzaal ipv een gastenboek?Waar kan je dat huren en hoeveel kost dat ongeveer? Durven de mensen überhaupt iets inspreken? Ons lijkt het leuker dan een geschreven gastenboek.Groetj...
Andere Reacties: 9 10-9-2007 14:46:08

cin
DJ regio vlaams-brabant halle
Op zoek naar een vlotte dj die graag onze muziek wenst te draaien - eind jaren 80 - 90..beetje studio brussel stijl met veel swoung. geen karnavaltoeststanden of bootje varen à la bart kaëll voor ons. kan jij iemand aanraden die dit doet vo...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 10-9-2007 14:18:46

Sandra
jurk passen maar ben nog op dieet
Hoi meisjesIk zit met een vraagje,wij trouwen in mei en ga binnekort kijken voor een jurk maar ik ben nog aant dieeten en sporten om nog wat kilootjes kwijt te raken ,hoe gaan ze dat aanpakken in de bruidswinkel en gaan ze er niet moeilijk over doen ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 10-9-2007 13:50:02

Laetitia
Drukker gezocht in Antwepren
Meisjes,Ik ben DRINGEND op zoek naar een drukker rond Anwterpen. Could someaone help me out?Thanks!L
Andere Reacties: 1 10-9-2007 13:34:18

vicky
Binnenlocatie prov Antwerpen
Hoi bruidjes,Weet er iemand een toffe binnelokatie in en rond Antwerpen. Mail maar door op vcauwe@hotmail.com..Alle tips zijn welkom
Fotografie Reacties: 2 10-9-2007 13:33:32

LEEN
huwelijksreis
wij trouwen op 6/08/2008n en zouden graag meteen erna op huwelijksreis gaan.liefst ver weg omdat het vermoedelijk de laatste keer zal zijn dat we een verre reis kunnen maken aangezien er daarna mss kindjes komen.welke bestemmingen is het warm, geen r...
Huwelijksreis Reacties: 24 10-9-2007 12:59:04

Annick
Help ! Sleep te lang ??
Dag mede-bruidjes,ik trouw op 22 september, en ben zaterdag voor de 2de keer m'n kleedje gaan passen en nu vind ik de sleep echt wel te lang... Zou ik dat nog kunnen laten veranderen?Ik trouw in een kleedje van Marylise, model Gardenia. Zijn er nog b...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 10-9-2007 12:53:00

Ilse
Niet te "stijf" kostuum voor mijn ventje...
Heykes iedreen, Wij zijn momenteel aan t nadenken over een kostuum voor mijn toekomstige... Maar waar koop je een hedendaags, niet te stijf kostuum. T mag voor mij gerust een beetje sportief zijn (n lioefst ook niet TE duur).Wij wonen in Vlaams Braba...
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 10-9-2007 12:05:42

melissa
uitnodiging
hey meidenik heb nog altyd geen flauw benul voor mijn uitnodigingen. ik moet ze na nieuwjaar aan de familie geven ideetjes zijn welkom.miss-katje@hotmail.comhartelijk dank
Andere Reacties: 2 10-9-2007 11:52:59

kim
huwelijksreis
Hallo!!Wij trouwen eind april 2008 en zijn momenteel op zoek naar een geschikte huwelijksreis. We willen zeer graag een verre reis maken buiten Europa maar hebben geen flauw idee welke bestemming ideaal is als huwelijksreis. Ons budget is max 5000 eu...
Huwelijksreis Reacties: 4 10-9-2007 10:51:20

Yo
Bij welke drukker aanraden?
Bij welke drukker gaan jullie? (vlaams brabant) hebben jullie enig idee van de prijs? Of maken jullie je uitnodigingen zelf? Groetjes Yo
Uitnodigingen Reacties: 4 10-9-2007 10:51:19

Hanne
Huifkar
Beste bruidjesOnze droom is om te trouwen in een huifkar (met de hele suite bij in).Wie weet waar ik op zoek kan gaan naar een betaalbare huifkar, liefst niet te ver van Heist-op-den-Berg?Van Danny Van de Wouwer heb ik al gehoord. Weet iemand hoe duu...
Andere Reacties: 5 10-9-2007 10:02:54

Leen
Ron Brandsteder-Honeymoonkwis
Hey bruidjes,weet er iemand hoe dat liedje heet dat Ron altijd zong in de Ron's Honeymoonkwis?
Ceremonie Reacties: 2 10-9-2007 10:00:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...