Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Valery
nog een week!
hoi bruidjes,het begint bij mij al lichtjes te kriebelennog een weekje en we trouwen!zalig gewoonalleen moeten er nu nog 'kleine dingskes' gebeuren.Moeten jullie nog veel doen?Wat me nu wel het meeste enerveerd is dat ik nog steeds niet weet hoeveel ...
Voorbereiding Reacties: 5 7-9-2007 13:54:04

nadia
trouwen op het strand
Hallo,Wij zullen in maart trouwen op het strand in Spanje samen met een 60-tal vrienden. Wij nemen onze eigen schepen mee zodat zij ons kan trouwen. Nu willen we er wel iets speciaals van maken zodat het niet op 5 minuutjes afgelopen is maar het moet...
Ceremonie Reacties: 1 7-9-2007 13:49:40

Tania
Maxim's Couture kleed passen!Accessoires???
Hey,Ik wilde even laten weten dat ik goed nieuws gekregen heb: ik was eind juli bruidsjurken gaan passen, en had bij Maxim's Couture in Mechelen uiteindelijk mijn kleed besteld, maar zonder het daar nog te passen (ze hadden het niet hangen, ik had he...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 7-9-2007 13:31:44

Kim
"Simpel" kleed
Hey heyIk lees al een tijdje jullie berichten over trouwkleden.En ik ben mij zorgen te maken...Ik heb zelf al mijn kleed besteld bij Pierre Yves in Brussel van de collectie van San Patrick.Voor diegenen die zijn stijl niet kennen, mijn kleed is zeeee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 23 7-9-2007 13:23:14

Stefanie
wat schrijven op de voorkant?
Wat schrijven jullie vooraan op het misboekje, de kaft dus eigenlijk? is dat zoiets: de 2 namen, de datum, de kerk en de pastoor?
Voorbereiding Reacties: 6 7-9-2007 12:16:53

Sophie
Kostprijs trouwkleed Pierre Yves
Zou iemand mij een idee kunnen geven van de gemiddelde prijs voor een trouwjurk van Pierre Yves? Ik vind zijn creaties echt super, maar ik wil me niet laten verleiden door een trouwjurk als ze toch buiten het budget gaat vallen.Groetjes,Sophie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 7-9-2007 11:35:26

karolien
winkels kledij bruidegom
Hallo allemaal,ik vraag me af waar jullie gaan kijken voor kledij voor de bruidegom?Alle tips welkom.
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 7-9-2007 11:30:46

Cathy
Fotos op film & digitaal
Hey! Ondertussen ligt onze zaal bijna vast (jeuj) en nu op zoek naar een fotograaf. Iemand tips voor een fotograaf die alleszins met een origineel filmpje trekt (waar wij dan liefst de negatieven van krijgen, ofwel op cdrom) & die ook af en toe h...
Fotografie Reacties: 9 7-9-2007 11:27:41

Stefanie
Stoelhoezen
Iemand enige ervaring met huren van stoelhoezen? prijs? We hebben een prachtige zaal gevonden maar hadden graag gebruik gemaakt van stoelhoezen.
Andere Reacties: 5 7-9-2007 9:34:34

grada
Divina Sposa te koop maat 42
Hoi,Ik verkoop mijn jurk van Divina Sposa maat 42 champagne kleur. Hij is nog compleet nieuw. Gaat weg voor de helft van de prijs.Hij hangt nog in de winkel en daar kun je hem ook laten maken op jouw maat enz....Intresse mail dan gewoon..Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 7-9-2007 8:28:59

Eva
Wat is een suite
hallo, ik ga hier mss een hele domme vraag stellen, maar wat is nu eigenlijk een suite. is dat gewoon de familie die sjiek gekleed gaat????
Voorbereiding Reacties: 5 6-9-2007 22:49:39

Isabel
Chocoladefontein
Heeft er iemand gebruik gemaakt van een chocoladefontein tijdens het avondfeest.
Andere Reacties: 11 6-9-2007 21:17:18

Eva
Vraagje aan sarah ivm amantes
Hey sarah, Weet jij mss hoe je ze moet contacteren en hoeveel zij vragen? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 7 6-9-2007 21:13:09

SOFIE
feestzaal
hallo, eindelijk hebben we onze officiele trouwdatum, het is 07/06/08, zijn er nog die die dag trouwen?grts sofie
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 6-9-2007 20:13:28

liesbeth
tekst
Hallo bruidjes!ik heb dringend een moie tekst nodig voor mijn lieve zus die getuige is van mijn huwelijk op 15 september 07!Ik heb nog 2 dagen de tijd en heb nog steeds niets gevonden!!!Wie kan me nog helpen???Groetjes van een zenuwachtige bruid
Voorbereiding Reacties: 3 6-9-2007 19:44:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...