Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liesbet
Betaalbaar gospelkoor
Hoi,Ik ben op zoek naar een goed gospelkoor, dat tevens betaalbaar is, want ik heb al prijzen gezien van € 600 tot € 1.000.(locatie = noorden provincie Antwerpen).Heeft er misschien iemand een tip voor mij?bedankt !Liesbet
Muziek - Live Reacties: 5 6-9-2007 12:41:27

Evy
amateur-fototgraaf limburg
hoi bruidjes, weet er iemand een goede amateur-fotograaf in limburg? Wij zijn nl. op zoek naar iemand die op onze trouwdag een fotoreportage kan maken tegen een goede prijs.
Fotografie Reacties: 4 6-9-2007 11:31:32

Marie
Huwelijk uitstellen of niet?
Dag bruidjes,wij zitten met een dilemma en ik had graag eens de mening van anderen gehoord, kwestie van onze eigen gedachten een beetje te ordenen. Wij waren van plan om te trouwen in juni 2008. De zaal, kerk en fotograaf liggen al een tijdje vast en...
Andere Reacties: 20 6-9-2007 11:06:02

Peter
sth. old, sth.new,sth.borrowed,sth.blue
Ik heb een probleempje. Er zijn zo van die huwelijkstips die toch leuk zijn om in de voorbereiding te betrekken. Zo ook de tip: Something old, something new, something borrowed, something blue.Nu is er echter (een geanimeerde) discussie ontstaan over...
Andere Reacties: 1 6-9-2007 10:51:42

Sylvie
wanneer?
Heykes,Hoeveel tijd op voorhand moet je eigenlijk gaan kijken voor een trouwjurk?K heb hier al gelezen dat als je té vroeg gaat je raar wordt aangekeken en dat ze je niet helpen, maar aan de andere kant wil 'k dan ook niet té laat zijn.Wete...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 6-9-2007 10:04:23

Mieke
Jammer ... weerbericht
Jammer, tot gisteren voorspelden ze mooi weer voor zaterdag. Vandaag is de voorspelling weer een heel pak slechter. Snik.
Andere Reacties: 5 6-9-2007 9:55:38

Sarah
de ANDERE bruid Lier
hallokesIk ben vorige week eens een kijkje gaan nemen bij de Andere Bruid in Lier, waar ze trouw- en suitekledij verkopen. Heel speciale dingen allemaal, en helemaal mijn smaak! Hoewel er op dit moment nog weinig kleren hingen (wachten op nieuwe coll...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 6-9-2007 9:49:38

Katrien
trouw 22/09/2007
Heyhey,Wie trouwt er nog op 22/09 en wat moeten jullie zoal nog doen? Nu begint het vlug dichterbij te komen hé! Ik kan niet wachten tot het zover is.Groetjes, Katrien
Andere Reacties: 11 6-9-2007 9:39:34

Ann-Sophie
dansvloer niet in midden van zaal?!
hallo,vraagje heeft iemand al eens een huwelijk gedaan waar de dansvloer niet in het midden van de zaal lag, maar aan het uiteinde van de zaal? we zijn zopas gaan kijken naar een zaal en de zaal was héél mooi, maar kben bang moesten we ons ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 6-9-2007 9:11:29

katrien
DJ Hof Van Nazareth
Hallo, wij trouwen volgend jaar in de zaal Hof van nazareth in lier. Heeft er iemand ervaring met de huis dj? of welke dj raden jullie aan?groetjes
Andere Reacties: 3 6-9-2007 9:03:42

katrien
DJ blue Moon
Hallo iedereen,Heeft er iemand ervaring met het DJ team Blue Moon. Weten jullie wat ze vragen of hebben jullie een contactadres? Geef het me door.
Andere Reacties: 4 6-9-2007 9:02:36

Tania
huwelijksreis
Hallo iedereen,Wij trouwen op 3 mei volgend jaar, en zijn een beetje vroeg aan het rondkijken voor de huwelijksreis. We hadden tevoren al wat rondgesnuffeld, zodat we een idee gingen naar waar het ergens zou gaan, nu willen we echt iets uitwerken. He...
Huwelijksreis Reacties: 5 6-9-2007 8:13:04

vanessa
clouseau
hoiwij trouwen binnen 15 dagen en hebben mijn favoriet clouseau als openingsdans het liedje nobelprijs wat vinden jullie ervan???groetjes vanessa
Andere Reacties: 5 6-9-2007 7:36:24

Eva
Bellen blazen!
Hallo medebruidjes,binnen 15 dagen is het zover!! Nu was ik van plan om bij het buitenkomen van de kerk bellen te laten blazen, maar ik heb schrik gekregen dat het vlekken zal maken op mijn kleed... Zijn er bruidjes die dit al gedaan hebben? Kunnen j...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 5-9-2007 22:39:39

Wendy
DJ studio Happy Music
HalloIk heb hier al veel gelezen over Studio Happy Music. Hoeveel vragen zij om te draaien op een trouwfeest (Aarschot)Alvast bedankt!Wendy
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 5-9-2007 21:12:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...