Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Melissa
Goedkoop Trouwjurk -O-VL
Dag iedereen,Ik trouw op 23/08/2008 en daar we veel zelf moeten betalen ben ik op zoek naar een vrij goedkoop trouwjurk om te kopen. Kent er iemand eentje in de buurt van gent?Alvast bedankt.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 3-9-2007 14:21:58

Stefanie
Vrije Valk te Alt- Hoeselt
Wie houdt zijn feest ook hier? Wat hebben jullie gekozen om te eten?Wij hebben landenbuffet gekozen. Welke landen hebben jullie gekozen?Groetekes!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 3-9-2007 13:31:58

Stefanie
Wie trouwt ook op 7 maart 2008?
Dag bruidjes, Wie trouwt ook op 7 maart 2008? Hoe zit het met jullie voorbereidingen? Wat hebben jullie al allemaal gedaan en wat moeten jullie nog doen?xxxxStefanie
Voorbereiding Reacties: 3 3-9-2007 13:28:56

Sophie
Traiteur Antwerpen
Hey mede-bruidjes,Heeft iemand van jullie ervaring met traiteurs Filip Slangen of Salons Schoeters? Of kent iemand van jullie nog een goeie traiteur in het Antwerpse?Alvast bedankt!GroetjesSophie
Andere Reacties: 1 3-9-2007 12:50:13

jer
Waterfron Wetteren - opgelet !!!
beste trouwers, Opgelet voor mensen die trouwen in Waterfront in Wetteren of die interesse hebben in deze zaal. Prachtige locatie en prachtig gebouw maar onbetrouwbare eigenaar. Wij trouwen er op 15 september 2007 maar werden op 30 augustus geinforme...
Locatie Reacties: 9 3-9-2007 12:19:26

Ann
uitwerken van thema
Hey allemaal, we zijn aan het nadenken over een thema. Wij zien allebei graag dieren, maar weet niet goed hoe dit uit te werken voor avondfeest en dergelijke. Iemand ideetjes??
Voorbereiding Reacties: 0 3-9-2007 12:02:19

Sophie
HUWELIJKSREIS 1 JAAR NADIEN
Dag bruidjes,Wij hadden enkele droombestemmingen in ons hoofd voor onze huwelijksreis: Jamaica, Mexico, Cuba, ...Wij trouwen op 09/08/08 en zouden enkele dagen nadien vertrekken.Nu hebben we al verschillende jaren gehoord dat deze gebieden in augustu...
Huwelijksreis Reacties: 6 3-9-2007 12:02:18

Kelly
St Catherinakerk Oostende (Konterdam)
Hey, Zijn er nog mensen die trouwen of getrouwd zijn in de St Catherinakerk te Oostende?Zo ja, hoe zijn de voorbereidingen voor het kerkelijk huwelijk daar?GroetjesKelly
Andere Reacties: 0 3-9-2007 11:54:35

eline
aan iedereeen die reeds SCHIETING heeft gehad
Ik zit nog met een aantal vragenhoe kom je aan een schietkanon, die ontbreken we nog we weten echt niet waar we deze kunnen vindenen mijn vriend wil echt wel een schietingde vergunning aanvragen en de poeder dat moet wel lukken en al die ander gebrui...
Voorbereiding Reacties: 1 3-9-2007 11:21:49

dorien
draaiboek?
Kan er misschien iemand zijn dagdraaiboek van het huwelijk doorsturen naar mij, liefst mensen die én kerkelijk én burgerlijk huwelijk op één dag hadden.danku!!dorien dooke_m@hotmail.com
Andere Reacties: 0 3-9-2007 11:10:22

Ine
foto's ontwikkelen
Hallo allemaal,Op ons trouwfeest hebben we wegwerpfototoestellen op alle tafels. Ik wil niet alle foto's laten afdrukken, maar alles op CD rom hebben en dan zelf een selectie maken van de foto's die de moeite zijn. Weet er iemand waar we dit kunnen l...
Andere Reacties: 3 3-9-2007 11:02:59

dorien
wat eerst???
Hallo!Ik heb net mijn vriend ten huwelijk gevraagd en hij heeft ja gezegd (oef ;-) :-D).Maar nu weten we niet goed wat eerst doen... eerst naar de parochie gaan om de kerkceremonie vast te leggen,eerst de zaal,eerst gemeentehuis, wanneer getuigen vra...
Andere Reacties: 6 3-9-2007 10:42:59

evelien
bruidsmeisje 18 maand
hallo,op ons huwelijk op 29/08/08 zouden wij graag ons dochtertje nemen als bruidsmeisje. ze is dan wel nog maar 18 maand. zou dit haalbaar zijn? groetjes
Andere Reacties: 6 3-9-2007 8:54:47

saskia
aanrader originele wagens!!!
hey bruidjes (en gommen) in spe!wij zijn reeds twee maandjes getrouwd maar ik wou jullie toch nog even een tip geven voor al wie nog origineel en betaalbaar vervoer zoekt. wij hadden een wagen van bij nostalgic cars uit schellebelle (www.nostalgic-ca...
Andere Reacties: 0 2-9-2007 23:36:18

L
plechtigheid wet personaliseren
Hoiwij trouwen alleen maar voor de wet en wilden toch graag deze plechtigheid wat personaliseren. Zou zou ik graag hebben dat we wel als "suite" binnenkomen en ook mijn vader mij laten "weggeven". Kan iemand me helpen om mooie tek...
Andere Reacties: 11 2-9-2007 21:15:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...