Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sophie
@Veroniek - David Maes
Hey Veroniek,Ik heb je enthousiast bericht gelezen over David Maes. Ik vroeg me af van waar jij afkomstig bent, want wij wonen niet echt in omgeving Gent.Thanks!GroetjesSophie
Andere Reacties: 1 31-8-2007 12:51:47

heidi
ceremoniewagens
Hoi,wij trouwen volgend jaar in september en zijn op zoek naar een geschikte wagen of bus. Een bus is handig want dan is de hele suite mee. Mee iemand ervaring met zo'n oude bus? Wat zijn de prijzen?
Ceremonie Reacties: 5 31-8-2007 12:04:32

L
waerboom grootbijgaarden of romree grimbergen
Wij zijn twijfelen nog tussen romree en waerboom. kan iemand ons richten??qua kosten vallen ze beiden ongeveer in zelfde klasse, romree iets goedkoper lijkt ons maar misschien vergeten we dingen. Zijn er andere dingen die jullie over de schreef hebbe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 31-8-2007 11:37:28

Elke
kapper regio Aalst
Hey bruidjes,Ik heb eigenlijk geen vaste kapper, ga gewoon naar 't centrum van Aalst en zie waar er weinig volk zit ... Bijgevolg heb ik dus ook geen idee waar ik moet/wil gaan voor mijn bruidskapsel. Mijn haar komt tot over mijn schouders en ik zou ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 31-8-2007 11:20:41

sandra
website andrea
Hallo iedereen, vandaag trouwt andrea, ze heeft ook een website, maar er wordt nogal weinig in haar gastenboek geschreven...voor diegene die zich dus geroepen voelt en haar blij wilt maken :http://members.home.nl/basdeckers/huwelijkgroetjes!!
Andere Reacties: 3 31-8-2007 11:14:58

Stefanie
Paginainstelling Word
Ik ben volop bezig met mijn misboekje te maken.Maar ik weet niet hoe je de pagina moet instellen zodat je die 2 halve pagina's naast elkaar hebt staan. ik heb mijn pagina als liggend ingesteld, maar het is toch nog anders dan hoe het zou moeten zijn....
Voorbereiding Reacties: 6 31-8-2007 10:59:59

Liesbeth
draaiboek
Hallo,Kan er misschien iemand een voorbeeld van haar draaiboek doorsturen. Want ik heb echt geen idee hoe hieraan te beginnenBedanktLiesbeth
Andere Reacties: 16 31-8-2007 10:58:31

Greet
Trouwjurk Benjamin Roberts
Vorige week trouwden wij en het was een prachtige dag! Ik verkoop nu mijn trouwjurk van Benjamin Roberts (www.benjaminroberts.co.uk/) jurk nr. 912. Ik ben 1m68 groot en heb standaardmaat 38. Aan het kleed is niets gewijzigd (enkel in de lengte) en...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 31-8-2007 10:57:13

Dorien
de maekelhoeve
Hoi,heeft er iemand ervaring met de maekelhoeve? Wij zijn daar geweest voor info, de locatie leek ons erg mooi! Heeft er iemand reactie over het eten, de huisdj, de bediening, ...?Heeft er iemand nog suggesties voor een mooie zaal met tuin in een rus...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 31-8-2007 10:50:00

Eva
Schoon moeder moeit zich met ALLES!
Hallo, Gisteren avond was mijn schoonmoeder op bezoek. Natuurlijk net als mijn aanstaande niet thuis was. Ze begon over het huwelijk, en vroeg wie ik allemaal voor het eten ging uitnodigen. Mijn schoonmoeder is al 67 jaar. Ze heeft mijn vriend heel l...
Voorbereiding Reacties: 14 31-8-2007 10:25:22

Karen
Ensemble Linea Raffaelli
Hoi, wij zijn bezig met ons budget op te stellen maar hebben geen enkel idee over de prijzen van de kleren. Ik heb al enkele ensembles van Linea Raffaelli gezien die ik wel mooi vind (simpele rok en bloesje of broek en bloesje. Heeft iemand een idee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 31-8-2007 10:14:01

Kim
19 Juli 2008
Hallo allemaal,wij hebben een optie genomen op een zaal voor 19 juli 2008.Nu kreeg ik al dadelijk reactie van mensen dat dat niet zo een goede datum is want dan zijn er veel mensen met vakantie.Is er nog iemand die op 19 juli trouwt?Wat denken jullie...
Andere Reacties: 10 31-8-2007 7:35:15

isabelle
gastenboek
Hoi, weet iemand van jullie een origineel idee voor een gastenboek?
Ideeën Reacties: 8 30-8-2007 22:27:46

SOFIE
uitnodiging
weet er iemand een origineel tekstje voor op uitnodiging; we hebben 2 dochtertjes!!
Uitnodigingen Reacties: 3 30-8-2007 21:50:04

SOFIE
feestzaal
volgend jaar in de zomer gaan wij trouwen, heeft er iemand ervaringen met de feestzaal de hezehoef in olen?grts, sofie
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 30-8-2007 21:00:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...