Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

L
wedding planner/ ceremoniemeester
Hallo bruidjesEen klein vraagje. Maakt iemand van jullie gebruik van een wedding planner?? Enig idee wat daarvan de kosten zijn?En een ceremoniemeester? Nemen jullie er eentje van de vrienden of familie die alles een beetje moet regelen, of nemen jul...
Andere Reacties: 9 2-9-2007 7:31:09

Kim
trouwjurken beperkt budget
Beste medebruidjes,even om mede te delen dat in Antwerpen in de Bruidschat in de Carnotstraat een uitverkoop aan de gang is. Ik heb er mijn smaak niet gevonden maar wil de meisjes met een beperkt budget deze uitverkoop niet onthouden.Mvg,kim
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 1-9-2007 18:03:34

Larissa
student fotograaf antwerpen
Beste allemaal,Wij zijn op zoek naar een betaalbare (student) fotograaf op 08-08-08 in Antwerpen. Heeft er iemand tips? Wij hebben al veel websites bewocht, maar vaak toch duurdere offertes of al bezet op de datum. Album willen we graag zelf maken, d...
Andere Reacties: 3 1-9-2007 17:46:52

Natasja
ervaring dj zaal rubens of dj Lebart
Onze zaal ligt vast (zaal Rubens in Berlaar) en 't is aan ons de keuze om de dj van de zaal te nemen of iemand anders.Als iemand ervaring heeft met die dj: geef me jullie mening!Want de prijs valt heel goed mee, maar tja, als het geene goeie is...En ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 1-9-2007 17:26:40

lien
Jammer dat het voorbij is:'(
Hallo ex-bruidjes,Hier een ander ex-bruidje. Eind februari had ik hier al een berichtje geplaatst over het feit dat ik het heel jammer vond dat onze trouwpartij al achter de rug was. Nu had ik op dat moment nog ons huwelijksfeest om naar uit te kijke...
Andere Reacties: 7 1-9-2007 16:09:02

Isabel
verslag trouw 110807 en foto's
Hallo iedereen,we zijn terug van huwelijksreis en ik kan nu eindelijk verslag uitbrengen van ons huwelijk op 110807. Op vrijdag 10/08 begon onze trouw-3-daagse. We hebben namelijk geen trouwdag gehad maar hebben 3 dagen gefeest uiteindelijk. Onze sch...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 1-9-2007 15:30:21

Kim
"Schieting"
Dag bijna-bruidjes!Nog eens een vraagje van mijnentwege: is er iemand van jullie die een schieting houdt of gehouden heeft?Ik vroeg me af of dit eigenlijk nog steeds toegelaten is en wanneer deze dan plaatsvindt? Mijn vader wil dit erg graag maar ik ...
Voorbereiding Reacties: 8 1-9-2007 15:15:22

Ann
Ideeën voor avondfeest
Heeft er iemand ideeën voor het avondfeest. Het is namelijk zo: s'middags gaan we uitgebreid eten.Maar wat zouden we s'avonds dan nog als eten kunnen doen? 2x uitgebreid eten zie ik niet zo zitten.Ik had al gedacht aan een kaas en paté buff...
Voorbereiding Reacties: 2 1-9-2007 15:14:27

Eva
Bloemen in Nederland
Hallo,Ik had deze vraag al eens gesteld en bij het onderwerp bloemen geplaatst maar ik krijg daar bijna geen reactie. Dus ga ik hem hier nog eens opnieuw stellen. Ik woon in lommel, tegen de nederlandse grens dus. Zouden daar de bloemen veel goedkope...
Voorbereiding Reacties: 1 1-9-2007 15:08:36

peggy
Jaloezie :'(
hoi bruidjes, toch wil ik men hartje even luchten.Een jaar geleden hebben mijn vriend en ik beslist om te trouwen,wij in alle vreugde de mensen meegedeeld dat we in het huwelijksbootje gingen stappen.Men vriend vroeg aan zen broer om getuige te zijn ...
Andere Reacties: 5 1-9-2007 14:56:33

peggy
Nog 3 weken te gaan
Binnen 3 weken is het zover,toch begint het bij mij alvast te kriebelen.Met de voorbereidingen zijn we zogoed als rond maar ben echt bang dat ik dingen over het hoofd heb gezien.Zijn er nog bruidjes in aantocht rond deze periode?Hopelijk hebben we al...
Andere Reacties: 6 1-9-2007 14:46:44

Kathy
naamkaartjes
Hoi, wat schrijven jullie op de naamkaartjes op het avondfeest? Dhr en Mevr. of voor- en achternaam??Groetjes,Kathy
Ideeën Reacties: 3 1-9-2007 13:55:31

Saar
Ford Mustang gezocht
Hallo, Wij trouwen volgend jaar in juli en zijn nu op zoek naar een Ford Mustang om te gebruiken als bruidswagen. Onze droom is een Ford Mustang Shelby (zoals film gone in 60 seconds) of een Ford Mustang Boss (zoals in de film triple x).Wie kent iema...
Ceremonie Reacties: 6 1-9-2007 7:55:01

Sophie
Wie trouwt waar en wanneer en na hoe lang samen zijn?
Hoi BruidjesEven mijn nieuwsgierige kant tonen:Wie trouwt waar en wanneer en na hoe lang samen zijn?Ik zal zelf even starten:Waar: Asse (wet), Zellik (kerk) Salons Waerboom Groot Bijgaarden (feest)Wanneer: 18 aprilNa hoe lang : dan zullen we 3 jaar e...
Andere Reacties: 46 31-8-2007 22:52:44

els
Trouwjurkfoto gezocht
hallobij de eerste pasbeurt heb ik een zeer mooi jurk (lijkt als 2 delen met bustier en rok maar is toch eigenlijk een geheel) het is in 2 kleuren. Cappucino en beige. zonder steentjes enkel wat stof toegenomen enzo. De bustier is in beige met cappuc...
Andere Reacties: 4 31-8-2007 21:52:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...