Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

SOFIE
feestzaal
is er hier iemand die zelf al een feest erop zitten heeft of zelf zen feest geeft in het daemshof te noorderwijke hadden graag daar onze feest laten doorgaan!grts, sofie
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 28-8-2007 21:39:02

Kelly
Verkopen van trouwkleding en accessoires
Hey iedereen,Mijn man en ik zijn nu 45 dagen getrouwd. Ik heb hier al een aantel keren gelezen dat mensen hun trouwkleren verkopen. Ik stel me dan de vraag, passen die dan wel? Ik dacht dat die op maat aangepast werden. Stilaan begin ik er over na te...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 28-8-2007 21:04:34

Lindsey
Muziek binnenkomen feestzaal
Heyla, ik trouw op zaterdag 8 september en we weten nog steeds niet welk liedje we zullen laten spelen wanneer wij met zen tweetje binnenkomen. Heeft iemand een idee??
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 28-8-2007 20:13:13

lien
Prachtig feest!
Hallo bruidjes,25 augustus is uiteindelijk razend snel dichterbij gekomen! Met zes maand tussen ons huwelijk en ons eigenlijke grote feest, is de grote dag dan jammergenoeg toch al achter de rug. Even een verslagje:Sinds dinsdag had ik verlof genomen...
Andere Reacties: 1 28-8-2007 19:47:10

kimberly
kostuum bruidegom huren
Wij trouwen pas op 14 juni 2008. Maar ben toch al op zoek achter een winkel die kostuums verhuurd voor huwelijken. Heeft iemand soms goede adressen , liefst omgeving gent - brugge.Alvast bedankt!
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 28-8-2007 19:36:09

Lieselot
Muzikanten huwelijksmis gezocht
Hoi iedereen,Ik ben nog op zoek naar muzikanten om onze huwelijksmis te verzorgen volgend jaar op 5 juli 2008. (Regio Oost- en West Vlaanderen)Het liefst hoor ik viool..Er moet geen zanger(es) bij zijn.Iemand een idee?DankjewelNog veel plezier met de...
Andere Reacties: 4 28-8-2007 19:18:15

Elke
fotograaf - x-pose
Dag iedereen,Heeft er iemand ervaring met X-pose als fototgraaf?Wat zijn de richtprijzen voor een reportage kerk en wet, receptie en eventueel feest, met album en foto's op cd-rom?greetz Elke
Andere Reacties: 2 28-8-2007 18:33:50

riete
student fotograaf
hallo ik zoek een student/fotograaf liefst niet te duur voor een huwelijksreportage in de buurt van ternat...En ook of hij de foto's op cd-rom wil zetten want het album zou ik zelf willen maken...LiefsRiete
Fotografie Reacties: 3 28-8-2007 17:03:45

Rita
waar karaoke voor vrijgezellen?
Hallo,Ik ben een vrijgezellenavond aan het organiseren voor mijn zus. Karaoke lijkt mij wel wat, maar waar kan je dat in limburg doen op zaterdagavond?Groetjes
Andere Reacties: 1 28-8-2007 16:51:09

riete
schminkster
Hallo kent er iemand die aan huis komt voor t schminken?Mijn woonplaats is Wambeek ( ternat )Zou zeer handig zijn
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 28-8-2007 16:41:13

heidi
ceremoniemeester -omgeving Merchtem
Hoi,kent er iemand een goeie ceremoniemeester uit de omgeving van Merchtem. Wat is de prijs ervan?
Ceremonie Reacties: 1 28-8-2007 16:16:41

heidi
dj Peter Foubert
Hoi,heeft er iemand al ervaring met Peter Foubert. Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 28-8-2007 16:13:05

nicky
gemeentehuis papieren
ik had papieren gekregen dat ik moest invullen voor het gemeente huis, de gewone dingen en van huwelijkscontract en dergelijke.nu zeiden ze dat ze ook papieren moesten hebben van je werk, en allerlei instanties waar je je burgelijke stand moet laten ...
Andere Reacties: 5 28-8-2007 15:58:47

annelore
Kostenplaatje?
Met onze trouwplannen in het achterhoofd, zijn we nu hard aan het sparen natuurlijk. Maar wat is nu zo het gemiddelde kostenplaatje van een huwelijk? Wij hoorden al vaak een bedrag van rond de 15000 euro vallen, maar hoe zien jullie dit? Met andere...
Voorbereiding Reacties: 21 28-8-2007 15:47:12

Jurgen
Feestzaal Antwerpen of Waasland
Heyhey,Op 12/07/2008 gaan we trouwen, maar zijn nog volop op zoek naar een zaal....Zou iets in de aard van het volgende moeten zijn...Receptie (50 pers)Diner voor naaste familie (25 pers)Avondfeest (90 pers)Iemand een idee waar een mooie lokatie is v...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 28-8-2007 15:38:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...