Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
fotograaf
Helo,Ben bezig met de zoektocht naar een fotograaf voor ons huwelijk in mei 2008.Ik ben op zoek naar een fotograaf die het volgende kan bieden:- aanwezig zijn op de grote dag, liefst tot en met de receptie en indien mogelijk op het avondfeest- een dv...
Fotografie Reacties: 10 26-8-2007 21:37:10

Eva
Ik kom er maar niet uit!
Hallo, Wij trouwen volgend jaar 14/06/2008. We zijn nu bezig aan de voorbereidingen maar ik vind het zo moeilijk. Mijn dagindeling klopt niet. Wij trouwen om 13.30 voor de wet en om 14 uur voor de kerk. Maar wat doen we voor die tijd? Niets???? dan i...
Voorbereiding Reacties: 9 26-8-2007 21:12:34

melissa
uniek goedkoop vervoer
Wij zijn dit jaar getrouwd en het was fantastisch.prachtige jurk, mooi ventje,... alles erop en eraan...mijn dag had niet zo mooi geweest zonder mijn unieke wagen !!! een roze buick!!! magnifiek echt waarzeer goedkoop unieke wagens en uitstekende cha...
Andere Reacties: 3 26-8-2007 20:17:32

Valerie
Hortensiohof
Hallo,Heeft er iemand ervaring met het Hortensiahof in Kapellen?
Andere Reacties: 1 26-8-2007 18:29:09

Elke
Devic
Dag iedereen,Heeft er iemand ervaring met fotograaf DeVic? En zo ja, was deze dan goed (prijs, service, nabestellingen, negatieven,...)?Groetjes,Elke09.05.2008
Fotografie Reacties: 4 26-8-2007 14:52:51

Elke
ervaring fotograaf Jan Darthet
Dag iedereen,Heeft er iemand ervaring met fotograaf Jan Darthet en zo ja was deze goed? (prijs, service, negatieven, nabestellingen)Groetjes,Elke09.05.2008
Fotografie Reacties: 2 26-8-2007 14:51:30

valerie
bedankje voor beiden ouders
Hallo allemaal! Alles is bijna op peil voor onze trouw dat zal plaatsvinden op vrijdag 14 september! Enkel de cadeau's (als bedankje) voor onze ouders hebben we nog niet! Weet iemand iets origineel (modern en iets wat blijft)? Alvast bedankt ! Groe...
Ideeën Reacties: 2 26-8-2007 14:38:53

ilse