Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
fotograaf
Helo,Ben bezig met de zoektocht naar een fotograaf voor ons huwelijk in mei 2008.Ik ben op zoek naar een fotograaf die het volgende kan bieden:- aanwezig zijn op de grote dag, liefst tot en met de receptie en indien mogelijk op het avondfeest- een dv...
Fotografie Reacties: 10 26-8-2007 21:37:10

Eva
Ik kom er maar niet uit!
Hallo, Wij trouwen volgend jaar 14/06/2008. We zijn nu bezig aan de voorbereidingen maar ik vind het zo moeilijk. Mijn dagindeling klopt niet. Wij trouwen om 13.30 voor de wet en om 14 uur voor de kerk. Maar wat doen we voor die tijd? Niets???? dan i...
Voorbereiding Reacties: 9 26-8-2007 21:12:34

melissa
uniek goedkoop vervoer
Wij zijn dit jaar getrouwd en het was fantastisch.prachtige jurk, mooi ventje,... alles erop en eraan...mijn dag had niet zo mooi geweest zonder mijn unieke wagen !!! een roze buick!!! magnifiek echt waarzeer goedkoop unieke wagens en uitstekende cha...
Andere Reacties: 3 26-8-2007 20:17:32

Valerie
Hortensiohof
Hallo,Heeft er iemand ervaring met het Hortensiahof in Kapellen?
Andere Reacties: 1 26-8-2007 18:29:09

Elke
Devic
Dag iedereen,Heeft er iemand ervaring met fotograaf DeVic? En zo ja, was deze dan goed (prijs, service, nabestellingen, negatieven,...)?Groetjes,Elke09.05.2008
Fotografie Reacties: 4 26-8-2007 14:52:51

Elke
ervaring fotograaf Jan Darthet
Dag iedereen,Heeft er iemand ervaring met fotograaf Jan Darthet en zo ja was deze goed? (prijs, service, negatieven, nabestellingen)Groetjes,Elke09.05.2008
Fotografie Reacties: 2 26-8-2007 14:51:30

valerie
bedankje voor beiden ouders
Hallo allemaal! Alles is bijna op peil voor onze trouw dat zal plaatsvinden op vrijdag 14 september! Enkel de cadeau's (als bedankje) voor onze ouders hebben we nog niet! Weet iemand iets origineel (modern en iets wat blijft)? Alvast bedankt ! Groe...
Ideeën Reacties: 2 26-8-2007 14:38:53

ilse
DRINGEND OLDTIMER GEZOCHT!
Hallo!Ik zoek tegen 23 september nog een oldtimer.Kan iemand mij een goedkoop 'iemand' aanraden?Groetjes!
Andere Reacties: 5 26-8-2007 14:01:47

Katrien
Openingsdans - tekst of melodie?
We hebben 2 liedjes geselecteerd waartussen we twijfelen voor onze openingsdans:- We were never alone (Ozark Henry)- Set The Fire To The Third Bar (Snow Patrol)Het eerste liedje heeft een prachtig melodie en we zijn altijd al fan geweest van Ozark He...
Openingsdans Reacties: 2 26-8-2007 13:24:57

Sofie
Help!
Hoi! Een vriendin van me gaat trouwen en we zouden graag een origineel vrijgezellenfeest geven. Ik heb al wat ideetjes gelezen hier op de site, maar niks is echt zo gepast voor haar. Dus ik dacht misschien als ik hier wat hobbies gaf, dat jullie er i...
Voorbereiding Reacties: 4 26-8-2007 12:38:08

Sophie
Saxofonist
Hey meiden,We zijn op zoek naar één of twee goeie saxofonisten voor een muzikale toets aan onze receptie. Kan iemand mij hiermee helpen?Alvast super bedankt.GroetjesSophie6 september 2008
Muziek - Live Reacties: 3 26-8-2007 12:31:33

Marie
Pronovias - waar kopen?
Wie weet waar ze de meest uitgebreide collectie van Pronovias hebben? Ik veronderstel dat een bruidswinkel nooit ALLE modellen heeft, als je bekijkt hoeveel er zijn op hun website...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 26-8-2007 11:37:21

Ann
mensen die als hobby bloemschikken?
Hallo,Ik ben op zoek naar mensen die als hobby aan bloemschikken doen en die het zien zitten om alle bloemversiering te maken voor ons huwelijksfeest (een bruidsboeket , versiering voor in de kerk, versiering voor op de limo, versiering voor in feest...
Andere Reacties: 6 26-8-2007 11:17:09

Tineke
dansles
Wij zijn niet echt dansers en zouden er toch graag iets van bakken tijdens onze openingsdans. Het hoeft geen wals te zijn of iets ingewikkelds, een gewone gevarieerde slow zou ik al fijn genoeg vinden. Is er iemand die iemand kent in de buurt van gen...
Openingsdans Reacties: 4 26-8-2007 10:34:09

ilse
parkeerplaatsen
hallo,als je parkeerplaatsen wil reserveren aan het stadhuis,waar moet je daar voor zijn?Op het gemeentehuis of bij de politie?alvast bedankt ilse
Andere Reacties: 4 26-8-2007 10:27:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...