Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

dorien
wel/geen ceremoniemeester
Is het nu wel of niet nodig een ceremoniemeester te nemen?Ik vind het precies wat weggesmeten geld maar mijn vriend denkt wel dat het gemakkelijker is.wat kost dat ongevee?
Ceremonie Reacties: 5 9-9-2007 14:19:14

Veerle
ceremoniemeester / vervoer
Wij zijn op volop op zoek naar een ceremoniemeester en vervoer voor ons huwelijk op 28 maart 2008.Heeft er iemand ervaring met Ceremonien Horemans uit Putte?Of zijn er die andere suggesties hebben? We zouden graag een limousine en een bruidswagen (m...
Ceremonie Reacties: 3 9-9-2007 13:17:49

SOFIE
new beetle
ik ben hier weer met mn beetle!!ik had eens een vraagje; ik ben op de site van new beetle aan het rondkijken voor er enkele te zoeken! Maar weet er iemand hoe dat ik mij er kan inloggen, ik graak maar niet geregistreerd!!bedankt voor jullie hulp!grtj...
Ceremonie Reacties: 5 9-9-2007 13:05:05

kelly
feestzaal dennenhof
Hey, wij trouwen 19 juli 2008 en hebben als lokatie voor ons avondfeest het dennenhof in brasschaat gekozen. Heeft iemand al ervaring met deze zaal. Groetjes Kelly
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 9-9-2007 12:52:11

Nathalie
250 euro voor kapper aan huis???
hoi iedereenIk trouw op 5 oktober 2007 in Antwerpen. (nog maar 4 weken!!!). Ik heb gisteren mijn proefkapsel laten doen bij mijn kapper waar ik al 5 jaar vaste klant ben en waar mijn schoonmoeder al 10 jaar elke week naar toe gaat. Na mijn proefkapse...
Verzorging - Kapsel Reacties: 10 9-9-2007 11:54:49

SOFIE
new beetle
hallo, zijn er nog mensen die een new beetle hebben, en eventueel voor 2 tortelduifjes willen rijden???grtjs, sofie
Andere Reacties: 0 9-9-2007 11:48:46

dorien
waar trouwen?
Hallo!Wat is de traditie van het huwelijk; waar wordt er getrouwd?Ik ben geboren in lier, opgegroeid in broechem en woon nu met mijn vriend en dochter in duffel.mijn vriend woonde in mechelen, en nu dus ook in duffel :-).wr wordt er dan getrouwd? in ...
Andere Reacties: 2 9-9-2007 11:24:52

Tina
trouwschoenen te koop maat 39
ik verkoop men bruidsschoenen van 3 juni 2006. Kleur parelmoer. Foto's kan ik je doormailen. Graag een mailtje naar mij op melopee1@telenet.beGr Tina
Kledij - Accessoires Reacties: 0 9-9-2007 10:42:45

dorien
zaal erato mechelen/zaal beatrijs lier?
iemand hier pos./neg. ervaringen mee?In zaal erato zou ook dj inbegrepen zijn, goeie dj?
Andere Reacties: 2 9-9-2007 10:36:38

sadia
Boeket voor op auto zelf maken
Hallo,Voor diegenen die zelf een bruidsboeket willen maken voor op de auto, ik verkoop een houder met zuignap onderaan met reeds gebruikte oasis. Het meet 11,5 x 11,5 cm. Als er iemand geïnteresseerd is, kan je me steeds mailen op sadiake@hotmai...
Andere Reacties: 0 9-9-2007 10:36:34

Tina
Versiering met ballons
Ik heb hier nog een pakje van 6 zilvergrijze balons met 'Just married' op liggen + 2 stokken om ze op te steken. gebruikt bij men huwelijk juni 2006 om in de bloempotten te zetten als versiering aan men voordeur. Iemand interesse ? je mag ze gratis k...
Voorbereiding Reacties: 2 9-9-2007 10:35:14

dorien
kasteel
Iemand ervaringen met huwelijksfeest in kasteel?Mijn vriend droomt van feest in kasteel.Veel duurder als gewoon?Iemand hier ervaringen mee?Of ander ideeën voor zaal?
Andere Reacties: 6 9-9-2007 10:35:14

els
wie heeft er tijd en goesting om mijn vraagjes te beantwoorden???? :-)
hallo, Ik zit met de gedachte om een winkel in bruidsaccessoires te openen omdat ik zelf moeite had om verschillende dingen te vinden. Wat zouden jullie allemaal onder 1 dak willen vinden in zo een winkeltje (buiten kleding)? (zoals tiara's, envelopp...
Andere Reacties: 10 9-9-2007 10:11:40

Stefanie
gospelkoor
Voor onze huwelijksviering hadden we gedacht aan een gospelkoor. Iemand enige ervaring of aanraders?
Andere Reacties: 1 8-9-2007 22:49:13

SOFIE
trouwvervoer
Hallo, we graken er niet echt uit om ons trouwvervoer te regelen! onze suite bestaat uit ca. 24 pers. en om voor allemaal vervoer te voorzien is een kostelijke grap!! Mijn vriend wil ook niet dat wij alleen een "mooie" auto hebben en de res...
Ceremonie Reacties: 12 8-9-2007 22:07:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...