Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Laura
Hart luchten
Hallo iedereen,Ik zit al een paar dagen met iets en wil het toch kwijt. Mijn vriend en ik zijn ondertussen 6 mnd verloofd en ons huwelijk is gepland voor augustus 2008. Omdat we ook ons huis aan het verbouwen waren, zijn we niet onmiddellijk gestart ...
Andere Reacties: 5 12-9-2007 13:22:13

Ann
Bruidskindjes
Hallo, ik heb een vraagje: hoeveel bruidskindjes nemen de meeste voor hun trouw? Wij overwegen om 1 kindje te nemen namelijk het petekindje van mijn vriend dat op onze dag 1 jaar wordt. Maar ik begin te twijfelen als het wel een goed idee is. Ze is n...
Voorbereiding Reacties: 18 12-9-2007 12:50:38

Wendy
Help!
Hej mede bruidjes in spe!!Heb jullie hulp en mening even nodig. Ik ben vandaag naar het gemeentehuis geweest om info te vragen ivm de aangifte van ons huwelijk. Ik had me laten vertellen dat er in onze gemeente enkel en alleen op vrijdag kan getrouwd...
Andere Reacties: 11 12-9-2007 12:49:51

Katleen
goedkope bruidsjurken Leuvense?
Hallo allemaal,ik ben op zoek naar een niet al te dure bruidsjurk (of gewone avondjurk). Ik zou graag iets hebben dat nadien nog voor andere gelegenheden kan gedragen worden, maar hoeft niet persé. Ik ben nu op zoek naar winkels, liefst in de bu...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 12-9-2007 12:35:50

Katleen
zaal CAMARGUE bertem
Hallo,Wij zijn deze week langsgeweest in zaal Camargue in Bertem, en zowel de zaal als het voorgestelde menu leken mooi in orde. Heeft er iemand ervaring met deze zaal? We vragen ons bijvoorbeeld af of de bediening vlot is en of er voldoende eten en ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 12-9-2007 12:29:50

Laetitia
PAuse tussen receptie en apertief voor diner: HOE LANG??
Hello everybody,en ik denken dat ik nooit op een forum zou komen zeg, de laatste tijd doe ik niet anders dan hier mijn vragen op te zetten. En altijd een antwoord! Thanks again for that ladies. en nu mijn vraag. Ik ben mijn dagindelinge aan het maken...
Ceremonie Reacties: 4 12-9-2007 11:30:56

greet
babbelbox
laatst heb ik op dit forum iets gelezen over een babbelbox. Ik vind dit precies een geweldig idee. Heeft iemand daar al ervaringen mee, en wara kan je zoiets huren?vele groeten Greet04/05/2008
Andere Reacties: 9 12-9-2007 11:28:23

Hilde
huwelijk 14/6/2008
Hoi, kan iemand me zeggen wat de kostprijs voor een videoreportage is? enige suggesties van videografen in regio Geel en omstreken?Thanks,Hilde
Video Reacties: 3 12-9-2007 11:26:38

Hilde
Fotograaf 14/6/2008
Hoi, wij zoeken nog een (moderne) fotograaf voor ons huwelijk op 14/6/2008... maar ik heb de indruk dat dit geen sinecure is... iemand een paar suggesties? (regio Geel en omstreken)Alvast bedankt !! Hilde
Fotografie Reacties: 8 12-9-2007 11:05:34

Karlien
Wie op de receptie
Hey meiden,Ik trouw volgend jaar, maar ben zelf nog maar naar één trouwfeest geweest, dus ben niet zo gewend aan alle ongeschreven regeltjes. Vandaar mijn vraag om hulp.Voor de receptie dachten we iedereen uit te nodigen die op het avondfee...
Andere Reacties: 6 12-9-2007 10:50:24

SOFIE
bedanking voor ouders
hallo, ik ben op zoek naar voorbeelden van teksten als bedanking voor onze ouders, ga ze wel voor een deel zelf schrijven, maar had toch graag enkele voorbeeldjes gehad, wie kan er mij helpen!!en wat kan je zoal geven aan je ouders in de kerk?sofiede...
Ceremonie Reacties: 2 12-9-2007 10:45:53

sophie
Kasteel van Wippelgem
Hey,heeft er iemand ervaring met het kasteel van Wippelgem? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 12-9-2007 10:31:32

nele
kleedje besteld zonder pas...
dit wilde ik toch even kwijt...in mijn (vroege) zoektocht naar een geschikt trouwkleed vond ik niet meteen een "wow"-kleed. omdat ik nog tijd genoeg heb (trouw op 4-4-08), zou ik wachten op de nieuwe collecties.maar ik zag op internet bij d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 12-9-2007 9:29:23

Kim
haltertopje: ketting?
Hallo allemaal,ik heb een praktisch vraagje: als je jurk een halter heeft (zo rond de nek), draag je dan ook nog een ketting? Dat lijkt mij precies nogal veel of het zal misschien het effect wegnemen? Ik ben niet zo goed in het uitkiezen van accessoi...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 12-9-2007 8:32:48

Kelly
aantal genodigden receptie
Hallokes allemaal Op 29 September is het dan zover, dan gaan we trouwen .Ongeveer een 7-tal weken geleden hebben wij onze uitnodigingen verstuurd en voor zaterdag 8 september moesten ze dan doorgeven of ze al dan niet kwamen.We hadden ongeveer een 70...
Andere Reacties: 4 12-9-2007 8:29:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...