Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sabine
Kapper Leuven
Hallo,ik ben op zoek naar een goede kapper/kapster in omgeving Wilsele.Liefst eentje die ook visagiste is, of die aan huis komt.Ik weet nog niet wat ik precies met mijn haren wil doen, maar ik heb hele lange, blonde haren, waar je dus veel mee kan do...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 16-9-2007 15:03:20

SOFIE
misboekjes
hallo, zijn er nog mensen die getrouwd zijn of die gaan trouwen en die ook kindjes hebben, ben op zoek naar teksten voor in ons misboekje waar de teksten zo iets of wat zijn aangepast of waarin de kindjes in voorkomen! alle hulp of ideeen zijn welko...
Ceremonie Reacties: 2 16-9-2007 14:57:16

Sabine
DJ in Limburg gezocht
Hallo,wij trouwen in april 2008 in Limburg en zoeken nog een DJ.Wij geven geen traditioneel feest, maar wel een fuif. Er zal geen menu zijn, maar wel drank en hapjes à volonté. Bedoeling is dat er gefeest en gedanst wordt. Wij houden niet...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 16-9-2007 14:36:40

Dorinne
Jurk max. 500 euro
Hallo mede bruidjes,Ik ben op zoek naar een trouwjurk om te huren en dit tegen een maximum prijs van 500 euro.Alle suggesties zijn welkom!Groetjes Dorinne23/08/2008
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 16-9-2007 14:30:24

dorien
'goedkoop' vervoer??!
Heb deze keer eens het rondneuzen geweest voor ons vervoer op onze trouw...zucht,slik!een limpo: 160 per uur, 55 eur voor elk volgend uur.een bus, 780 eureen grotere koets 650 eur.is dat overal zo?! vind het wel schandalig duur! zelfs een auto huren ...
Andere Reacties: 9 16-9-2007 14:29:45

Sofie
locaties foto reportage (West-Oost Vlaanderen) De Kust, Brugge, Eeklo
Hello bruidjesDe volgende stap van onze voorbereidingen is enkele locaties voor een fotoreportage. Mijn zus is twee jaar terug getrouwd en had originele locaties maar ik kan moeilijk dezelfde kiezen hé, we moeten origineel blijven hé.Kan ie...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 16-9-2007 14:02:11

Ilse
ceremoniemeester - een waarschuwing...
Iedereen die graag Freddy Vandevoorde zou willen inhuren als ceremoniemeester, is steeds welkom om een berichtje achter te laten. Wij hebben hem spijtig genoeg ingehuurd zonder eerst eens rond te vragen... met alle gevolgen vandien!
Andere Reacties: 5 16-9-2007 13:30:16

christine
HELP HELP HELP DRINGEND GEZOCHT LIEDJE BUTTERFLY KISSES
Hey iedereen. Ik heb al een paar keer een berichtje geplaatst hoe het zat met onze voorbereiden ivm mijn papa die ernstig ziek is. Nu had ik een prachtig liedje die een hele emotionele betekenis heeft voor ons voor binnen te komen in de Kerk met mijn...
Andere Reacties: 6 16-9-2007 12:40:23

Lien
Bloemschikker gezocht
Zoals in een vorig bericht al werd gezegd zijn bloemstukken en dergelijke enorm duur. Kent er iemand hobbyisten die aan bloemschikken doen in west-vlaanderen??
Bruidsboeket Reacties: 6 16-9-2007 11:58:08

Judith
Nog 6 dagen en geen openingsdans!
Help!Nog 6 dagen te gaan en we hebben nog steeds geen keuze kunnen maken voor een openingsdans. We hebben een live duo, dus die moeten het wel kunnen spelen.Heeft iemand suggesties? We dachten zelf aan een Engelse Wals, maar zijn er moderne nummers w...
Openingsdans Reacties: 1 16-9-2007 11:31:19

Judith
nog 6 dagen en geen openingsdans!
Help!Nog 6 dagen te gaan en we hebben nog steeds geen keuze kunnen maken voor een openingsdans. We hebben een live duo, dus die moeten het wel kunnen spelen.Heeft iemand suggesties? We dachten zelf aan een Engelse Wals, maar zijn er moderne nummers w...
Andere Reacties: 0 16-9-2007 11:30:08

vanessa
nog 5 dagen
hoinog 5 dagen te gaan,ik kan het bijna niet geloven hoe snel te tijd vliegtwe zijn hier op de site gekomen met nog ongeveer 120dagen te gaanzijn er nog die vrijdag trouwen???hoe zit het met de voorbereidingen en de stressgroetjes vanessa21.09.2007
Andere Reacties: 2 16-9-2007 10:51:14

Caroline
verslagje van onze superdag!
Hoi hoi,Wij zijn gisteren op een stralende dag getrouwd! Het was echt een super super superdag!!! Wat het weer betreft, het was zalig: geen spat regen, geen wind, niet te warm, niet te koud. Ideaal trouwweer:-).Het begon 's morgens. Om 7u liep de wek...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 16-9-2007 9:48:39

Soetkin
Feestzaal W-Vl.: Denotter of Vossenberg
Hallo medebruidjes!We zijn volop bezig met de voorbereidingen voor het huwelijk. De feestzaal maakt daar natuurlijk een belangrijk onderdeel van uit. We zijn ondertussen al naar een feestzaal aan het zoeken buiten onze streek. We zijn bij Denotter (Z...
Andere Reacties: 8 16-9-2007 6:42:09

Karen
planning/draaiboek
Hoi allemaal,Wij waren bezig met onze planning op te stellen maar komen er niet direct uit. Weten ook niet juist hoeveel tijd je best kan tellen voor de fotosessie. Kan er iemand zijn planning eens doorgeven? Wij trouwen alleen voor de wet.Zijn er oo...
Andere Reacties: 3 15-9-2007 20:01:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...