Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sara
binnenlocatie
hey iedereen, nog 4 nachtjes slapen en het is zover voor ons! jammer genoeg zit het weer ons niet mee. We hadden een prachtige locatie gevonden voor buiten foto's te nemen, heel origineel maar de regen die voorspeld wordt gooit wat roet in het eten. ...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 17-9-2007 21:57:39

Nele
@Elke ivm Marc De Ryck
Hey Elke,Kan je me wat meer informatie geven over Marc De Ryck? Wat je maar kwijt wil.Misschien handig: nelespiliers@hotmail.comGroetjesNele
Andere Reacties: 1 17-9-2007 21:15:22

Isabel
Kasteel Sanderling
Beste,Dit weekend zijn wij gehuwd en het feest had plaats in kasteel Sanderling in De Pinte. Wij hebben niets dan lof te melden. Lekker eten, goede bediening en voldoende, idem drankenforfait.Het weer was goed en de receptie kon buiten doorgaan, fan...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 17-9-2007 19:50:25

SOFIE
intredelied
hallo, ben op zoek naar mooi liedje voor als mijn vader mij in de kerk naar voren brengt en mij "afgeeft" aan mijn toekomstige.Iemand een idee??grtjs, sofie
Ceremonie Reacties: 9 17-9-2007 19:49:26

SOFIE
intredelied
Andere Reacties: 0 17-9-2007 19:47:06

Judith
Engelse Wals gevonden!
Aan iedereen die een mooie engelse wals als openingsdans zoekt! Met nog 5 dagen op de teller zijn we er dan eindelijk uit!Het is Lonely Too van Ilse de Lange geworden!Voor iedereen die nog een openingsdans zoekt is dit wellicht een aanrader!Judith22/...
Openingsdans Reacties: 0 17-9-2007 19:20:43

kim
Borneo
Hallo,Wij zijn momenteel op zoek naar een geschikte huwelijksreis met vertrek eind april 2008. We zijn het er al over eens dat we naar Zuid-Oost-Azie willen. Na even rond te kijken is ons oog gevallen op Borneo. Zijn hier mensen dat ook naar daar gew...
Andere Reacties: 10 17-9-2007 19:18:12

karolien
adellijke belofte leuven
Hallo, heeft er iemand ervaring met de adellijke belofte in Leuven?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 17-9-2007 18:45:54

Kirsten
datum trouw
Hallo,even uit nieuwsgierigheid, wanneer trouwen jullie en waar? en hebben jullie al veel in orde?
Andere Reacties: 26 17-9-2007 18:19:39

Kim
Opdienen avondfeest
Hallo allemaal, Wij hebben een traiteur gevonden waar het menu er zeer goed uit ziet maar zij doen enkel levering. We hebben dus mensen nodig, liefst met ervaring, om het buffet klaar te zetten en aan te vullen tijdens het avondfeest. Weet iemand van...
Andere Reacties: 2 17-9-2007 17:46:25

Nele
Marc De Ryck - Kerkskenj
Hey,Heeft er iemand van jullie reeds ervaring met fotograaf Marc De Ryck uit Kerksken?Wat waren jullie bevindingen?Alvast bedankt!Leen
Fotografie Reacties: 3 17-9-2007 17:36:36

Nadia
Feestzaal regio Dendermonde
Hallo iedereen, Wij zijn op zoek naar een toffe zaal in de regio van Dendermonde. Prijs blijft een probleem aangezien de meeste zalen boven ons budget gaan. We hadden graag ongeveer 60 euro / persoon gerekend all-in! Kan iemand nog een tip geven voor...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 17-9-2007 16:55:33

Cindy
op zoek
Hoi allemaal , daar ons huwelijk door gaat op 12/10/2007 en onze fotograaf heeft moeten afbellen kijk ik misschien of iemand hier me verder kan helpen Wie weet in de buurt van St Truiden een goede fotograafBedankt
Fotografie Reacties: 6 17-9-2007 15:28:48

patricia
trouwjurk op maat
heeft er iemand ervaring met het laten maken van een bruidsjurk op maat. Eris iemand in Maldegem maar heeft er iemand daar ervaring mee?
Andere Reacties: 2 17-9-2007 15:04:37

Stephanie
trouwring rechter of linkerhand?
Hoi,wij hebben tijdens het weekend onze trouwringen gekocht en die juwelier zei dat we het aan ons rechterhand moeten dragen, maar als ik zo hoor van mijn schoonouders en collega's zeggen zij dat het aan de linkerhand wordt gedragen?wat is nu het cor...
Andere Reacties: 13 17-9-2007 14:47:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...