Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

eveline
bruidsjurk
Hoi medebruidjes,Ik denk eraan om een pasbeurt vast te leggen bij cermo in turnhout.Graag zou ik van jullie, jullie ervaringen van deze winkel weten. (zowel positieve als negatieve)Weten jullie in deze omgeving nog winkels welke linea rafaelli jurken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 19-9-2007 22:12:55

els
Wie weet een orginieel liedje
Wij krijgen alle 2 kippenvel van het liedje Mia van Gorki.En zouden dit graag nemen als openingsdans.Kent er iemand van jullie nog andere liedjes die een beetje in dezelfde stijl liggen (liefst Nederlandstalig).Wat nemen jullie als openingsdans?
Openingsdans Reacties: 7 19-9-2007 21:35:36

ulrike
huwelijksreis
we zijn aan het kijken om op huwelijksreis te gaan, maar dit lijkt me erg duurbij welke reisagentschappen boeken jullie en hoeveel kost het gem.?we doen altijd actieve vakanties, maar zouden nu toch eens een relax vakantie willennaar waar gaan jullie...
Huwelijksreis Reacties: 3 19-9-2007 20:59:50

Karen
Dagindeling
Hoi,Graag zou ik even jullie mening hebben over onze dagindeling.- Wij hadden gedacht om rond 11u30 de suite naar thuis te laten komen, korte receptie - om dan rond 12u15 te vertrekken en om 12u30 te trouwen voor de wet. Nadien terug even naar thuis,...
Voorbereiding Reacties: 2 19-9-2007 20:37:27

Yo
Bob Carlisle - Butterfly Kisses
Hoi iedereen, Mijn vraagje; Ik heb hier op het forum gelezen (en ik vind ehet niet meer) Dat er iemand dit nummer gebruikt heeft bij de intrede.Bob Carlisle - Butterfly Kisses. Ik vind het ook een heel ontroerend liedje, echt heel schoon!! Nu het duu...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 19-9-2007 20:23:26

SOFIE
misboekje
hallo, ben voolop bezig met de voorbereidingen van mn misboekje, als er mensen die me nog vorbeeldjes willen doorsturen, zijn die meer als welkom, kan nog nog altijd ideetjes gebruiken!grtjs en bedanktsofie
Ceremonie Reacties: 1 19-9-2007 19:57:50

dorien
wanneer fotoreportage?
We zitten met twijfelgeval... Ons kerkelijk huwelijk kan pas ten vroegste om half twee in de namiddag.Ons burgerlijk huwelijk kan ofwel om half tien, tien uur, half elf of elf uur...Langs de ene kant dachten we half tien en dan daarna fotoreportage, ...
Andere Reacties: 3 19-9-2007 19:54:17

Hilde
Wanneer naar gemeente?
Hoi allemaal!Wij trouwen op 16-08-2008 en vragen ons af wanneer we naar de gemeente moeten om alles te regelen? Ik hoorde van een vriendin dat 1,5 jaar op voorhand veel te vroeg is, maar is 6 mnd op voorhand dan niet te laat? Alvast bedankt! Groetjes...
Voorbereiding Reacties: 15 19-9-2007 19:04:27

Kimberly
Hof ten bosse
Hallo,Wij trouwen op 4 juli.Ons feest zou door gaan in Hof ten bosse te Heusden.Zijn er koppeltjes die daar al ervaring mee hebben met die feestzaal?Persoonlijk heb ik al veel goeie reacties gehad van Hof ten bosse.Groetjes
Andere Reacties: 2 19-9-2007 18:40:02

Eva
Nieuwe collectie linea is uit!!!
Hoi hoi,dag toekomstige bruidjes. ik heb net op de site van linea raffaelli gekeken en de nieuwe collectie 2008 is uit. Eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje tegenvallen. Ik vind de collectie van 2007 mooier! Er zitten veel grijstinten in de nieu...
Andere Reacties: 8 19-9-2007 18:34:21

Annelies
feest in de tuin
Hallo iedereen, wij zijn nog maar pas begonnen met ons huwelijk te plannen en wij hadden dit graag thuis gedaan. Heeft er iemand tips over "all in" verhuur pakketten? organisaties die zich hiermee bezighouden etc... Andere tips zijn uiteraa...
Andere Reacties: 4 19-9-2007 16:47:06

Karen
busvervoer of pendeldienst na feest?
de feestzaal van onze dromen ligt niet vlak bij de deur en om de zaal voor de dichte familie "aantrekkelijker" te maken, denken wij eraan om het feest om een bepaald uur te beëindigen (vb 4u00 want daarna moeten er voor de feestzaal to...
Andere Reacties: 2 19-9-2007 16:39:58

Caroline
"ampoule": waar zelf kopen?
Hey,ik ben erover aan het denken om mijn make-up zelf aan te brengen op mijn trouwdag. het enige waar ik een beetje schrik voor heb is dat het niet de hele dag goed zou blijven. Is er daarom iemand die weet waar je de "ampoules" die de scho...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 19-9-2007 16:15:40

Faith
Dringend raad nodig !!!
Hey iedereen,Ik zit met een enorm dilemma en weet niet meer wat gedaan. Laat me even de situatie schetsen: mijn nichtje met wie ik een heel goede vriendschapsband heb is volop bezig met de voorbereidingen van haar huwelijk. Ik ken haar verloofde uite...
Andere Reacties: 10 19-9-2007 15:54:13

Kelly
@ Stefanie ivm Abdijhoeve Oudenburg
Dag Stefanie,Ik wil je alvast heel veel plezier wensen op je huwelijksdag, aanstaande vrijdag!Wil je eens laten weten hoe je feest verlopen is in de Abdijhoeve? Daar wij ons feest ook daar houden op 31 mei ben ik al heel nieuwsgierig. Misschien kan j...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 19-9-2007 15:36:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...