Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Linda
originele tekst traditioneel feest
Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar in augustus maar zijn nog op zoek naar een originele tekst op onze uitnodigingen.We geven een traditioneel feest. Het voorgerecht is opgediend en dan is er een internationaal buffet met streekgerechten, hierna i...
Uitnodigingen Reacties: 5 20-9-2007 11:58:26

Dany
Dagindeling
Is deze dagindeling volgens jullie haalbaar:9u00 => vertrek bruidegom9u30 => aankomst bij bruid10u30 => wettelijk huwelijk11u30 => kerkelijk huwelijk12u30 => vertrek richting feestzaal voor koffietafel voor de familie13u00 => aankom...
Andere Reacties: 8 20-9-2007 11:39:59

Ellen
collectie 2008?
hoi,wij trouwen volgend jaar in augustus. Ik vraag me af wanneer nu precies de nieuwe collectie 2008 van bruidjurken in de winkels liggen? Kan iemand me hiermee helpen ajb?Alvast bedankt,Ellen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 20-9-2007 11:13:07

Anne
Morgen is het eindelijk onze dag joepie
Hallo bruidjes in spé,Zo, vandaag kan ik dit berichtje posten want ja, morgen is het zover, we trouwen !Ik ben hier op het forum toegekomen met nog 176 dagen te gaan, het leek me absurd lang nog en kijk eens, we zijn op nog 1 te gaan ... Veel te...
Andere Reacties: 4 20-9-2007 11:10:19

Dorine
Ceremonie Patrick
hallowkeswe zouden ceremonie patrick als ceremoniemeester voor onze trouw. is er iemand bekend met hem? is hij goed in zijn vak? zijn prijzen vallen goed mee en het belangrijkste is dat hij vrij is op onze trouwdag:DGroetjesDorine16/08/2008
Andere Reacties: 2 20-9-2007 11:08:41

L
trouwaccessoires
Hoi Damesklein vraagje:Ik laat mijn kleed maken door een naaister! Nu vraag ik me natuurlijk af hoe ik aan mijn assecoires moet geraken?? Kan ik die in een bruidwinkel halen? Of zullen die me raar aankijken? Waar vind je dan wel setjes van ketting en...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 20-9-2007 11:07:41

peggy
HELP!
Wij trouwen nu zaterdag en hebben onze openingsdans al gekozen, maar we weten niet welke we moete nemen voor de 2 volgende dansen.Hebben jullie een idee?Groetjes Peggy22/09/07
Andere Reacties: 2 20-9-2007 11:04:56

Sara
Linea Raffaelli trouwjurk 2007
In juni ben ik getrouwd. Het was een prachtige dag! Ik heb heel veel complimentjes gekregen over mijn trouwjurk van Linea Raffaelli. Nu wil ik graag een toekomstig bruidje een plezier doen om in deze prachtige jurk te kunnen trouwen. Wie interesse he...
Andere Reacties: 3 20-9-2007 11:01:25

Kim
Ben ik gek?
Enkele dagen geleden las ik een verhaal over iemand die een trouwjurk zomaar besteld had uit een boekje. Bij Robel dacht ik... Ze wou het kleed heel erg graag en heeft het laten bestellen. Een risico maar het stond haar fantastisch las ik...Op dat mo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 20-9-2007 10:56:25

vanessa
morgen de grote dag
hoimorgen is het eindelijk zover voor ons,de zenuwen rijzen de pan uitwe hopen op mooi weer,ook veel succes voor anne morgen en ik kom nadien uitgebreid verslag uitbrengenverder nog veel succes aan iedereen die morgen,de komende dagen,weken en maande...
Andere Reacties: 6 20-9-2007 10:35:08

Jennifer
fotografie het beeldhuis
hallo,voor we een afspraak maken, weet iemand wat info te vertellen over het beeldhuis te veldegem?heeft iem ervaring met hen?prijs, nabestelling, soort foto's?groetjes jenn02/08/2008
Fotografie Reacties: 1 20-9-2007 9:43:10

Annelies
Salons Mimosa (eeklo)/Bruidsmode Cony en Bruidshuis Ellen
Hoi iedereen,wat een originele vraag:-) heeft iemand ervaring met Cony of Ellen? Ik ga normaal in november de eerste keer passen maar weet nog niet goed wie ik eerst neem. Iemand tips?Mijn feest is gepland in de Mimosa in Eeklo, ik heb er enkel posit...
Andere Reacties: 6 20-9-2007 9:25:31

Ilse
Lied intreden zaal
Hello!Hebben jullie ideetjes voor een ambiance liedje voor wanneer het bruidspaar binnenkomt in de zaal? Een liedje waarbij de sfeer er direct in zit!Bedankt alvast voor de tips!!!Groetjes,Ilse
Andere Reacties: 1 20-9-2007 9:19:56

L
dagplanning
k kom hier vaak vragen tegen over de dagplanning en ook wij hebben het er erg moeilijk mee om dat te organiseren!!Wij trouwen alleen voor de wet, op een vrijdag. Uur weten we nog niet! Enige dingen die we al zeker weten is dat onze receptie tegen hal...
Andere Reacties: 7 20-9-2007 8:40:33

Sally
Prachtige trouwjurk te koop - Linea Rafaelli
Hallo bruidjesMijn man en ik zijn 2 weken geleden gehuwd en het was werkelijk een sprookje!! Ik wens alle toekomstige bruiden de mooiste dag van hun dromen toe. Mocht er iemand interesse hebben ik verkoop mijn prachtige bruidsjurk van Linea Rafaelli,...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 19-9-2007 22:43:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...