Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Eliza
feestzaal regio leuven/aarschot/diest + limburg
Wij zouden graag trouwen op 03/05/08 (of een andere zaterdag in mei) en we zijn dus nog steeds op zoek naar een feestzaal. Eerst zagen we het allemaal romantisch, in een prachtig kasteel of hoeve maar nadat we rondgekeken hadden, blijkt dit toch wel ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 23-9-2007 17:44:07

evelyne
alternatieve huwelijksviering
hoi,wij gaan voor een alternatieve huwelijksviering. Heeft er iemand positieve of negatieve ervaring met 'het moment ' of centrum voor morele dienstverlening? evelyne
Religie Reacties: 5 23-9-2007 16:53:55

Ellen
help schoenen!!!
Ik heb mijn trouwjurk reeds gekocht.Nu zoek ik nog de gepaste schoenen. Ik heb in de bruidswinkel schoenen aan gehad, 160€!!! Dit vond ik te veel voor schoenen die je maar 1 dag kan dragen, en bovenal zaten ze niet goed. We trouwen ook enkel v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 23-9-2007 16:40:59

Ellen
help schoenen!!!
Ik heb mijn trouwjurk reeds gekocht.Nu zoek ik nog de gepaste schoenen. Ik heb in de bruidswinkel schoenen aan gehad, 160€!!! Dit vond ik te veel voor schoenen die je maar 1 dag kan dragen, en bovenal zaten ze niet goed. We trouwen ook enkel v...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 23-9-2007 16:40:32

Solange
ongedragen kleed te koop, slechts 1 maand oud
Te koopOngedragen nieuw trouwkleed, aangekocht eind augustus 2007. Zeer elegante en originele combinatie ecru-champagnekleur, licht glanzende stof, hoogwaardige afwerking. Maat 40 en nog geen retouches aan uitgevoerd, dus kan nog perfect aangepast ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 23-9-2007 14:20:36

dina
ceremoniemeester
hoi hoi, ik wou eens vragen wat zoal allemaal de taken zijn van een ceremoniemeester omdat wij geen echte gaan nemen maar een vriend die dat gaat doen!!gr dien
Andere Reacties: 2 23-9-2007 11:41:45

Brecht
DJ en fotograaf gezocht Zuid West-Vlaanderen
Hallo,Ik ben op zoek naar een goede fotograaf en een goede DJ.Kent iemand een goede DJ uit Zuid-West-Vlaanderen?Heeft iemand van jullie goede ervaringen met een fotograaf uit Zuid-West-Vlaanderen (omgeving Waregem-Deerlijk-Kortrijk)?Malika05/07/2008
Locaties - Fotografie Reacties: 10 23-9-2007 8:29:46

eveline
laatste week...het is bijna zover 28/09/2007!!!!
Hey mede-bruidjes,Binnen minder dan een weekje (vrijdag 28/09)stap ik in het huwelijksbootje...we zijn heel druk bezig met alle laatste details. Gelukkig was het gisteren mijn laatste werkdag want met zo'n TO DO-lijst zou ik het anders niet zien zitt...
Andere Reacties: 2 22-9-2007 22:21:15

Sandra
trouwringen
Vinden jullie de trouwringen ook zo duur. Ik weet wel dat je dat koopt voor het leven maar toch. Wat vinden jullie van volgend idee? Mijn toekomstige werkt heel veel polyester en andere produkten en zie hem zijn trouwring niet aan doen. Ik zou vo...
Andere Reacties: 13 22-9-2007 18:40:07

Ann
Hulp gevraagd!!!
Dag allemaal,Ik zit met een groot probleem. Wij hebben onze voorlopige gastenlijst gemaakt en wij komen uit op ongeveer 288 personen. Wij hebben namelijk samen een familie van 150 personen. Wat moeten we met onze vrienden, buren, en collega's? Wat zo...
Andere Reacties: 7 22-9-2007 15:58:27

kristel
jurk Cymbeline
HalloIk ga binnenkort op zoek naar mijn droomkleedje. Ik vind de collectie van Cymbeline wel héél mooi. Wie heeft van dit merk een kleedje? Wat zijn de prijzen van Cymbeline?Groetjes
Andere Reacties: 5 22-9-2007 13:12:44

Nadja
Feestzaal zonder catering
Volgend najaar (2008) trouwen wij en zijn dus op zoek naar een feestzaal. Aangezien wij voorstanders zijn van een uitgebreide receptie en erna/tijdens een trouwfuif, zijn we op zoek naar een zaal zonder catering. We hebben het liefst een goed bere...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 22-9-2007 13:03:06

Eva
Betalingsmiddelen!
Hallo, ik ga in oktober voor de 1ste x passen. nu is mijn vraag, als je een kleedje neemt moet je dan al meteen het hele bedrag betalen? of de helft? Ik ga bij cermo in turnhout, weet iemand of je daar met visa kan betalen???
Voorbereiding Reacties: 10 22-9-2007 12:41:19

lobke
teksten en gedichten huwelijksplechtigheid
Hey, graag had ik teksten en gedichtjes gekregen voor tijdens mijn huwelijksplechtigheid. Wie heeft er mooie?
Andere Reacties: 1 22-9-2007 11:39:53

ulrika
Pastoor gratis!!!
Dag bruidjes,Een collega van mij is niet zo lang geleden getrouwd. Zij vertelde mij dat als jij en je partner nu of vroeger aangesloten zijn geweest een jeugdbeweging (bv. chiro), dat je dan de pastoor niet betalen. Ook een vriendin van haar heeft ni...
Ceremonie Reacties: 6 22-9-2007 11:19:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...