Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cien
carolus boromeus antwerpen
een van de mooiste kerken van het land waar we heel graag elkaar het jawoord zouden geven...is er hier iemand met hetzelfde plan of die iets weet van de prijs? of moet een kerk een standaardprijs houden? het gaat tenslotte maar om een uurtje max...
Andere Reacties: 0 3-1-2008 0:19:17

leen
Sopraan
Wij hadden een sopraan voor ons huwelijksmis, maar helaas heeft ze een internationale aanbieding gekregen en afgezegd. Dit is een grote teleurstelling aangezien ik hier enorm naar uitkeek.Wij zijn nu op zoek naar vervanging en wil graag weten of jull...
Muziek - Live Reacties: 4 2-1-2008 23:29:25

leen
Feestzaal 't molenhof zwijnaarde
Hallo!Wij zijn vandaag naar 't molenhof in zwijnaarde geweest. Onze indruk was positief. Heeft er al iemand ervaring met deze feestzaal? (eten?, de huisDJ?, ...)Groeten,Leen
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 2-1-2008 22:14:11

Sofie
@Katleen ivm livemuziek huwelijksviering
Beste Katleen,Bedankt voor je reactie op mijn oproepje ivm de trouwvoorbereiding! Ik zag dat je ook beroep doet op livezangers. Daar wij nog steeds op zoek zijn naar livemuziek, wou ik toch even bij je polsen. Wie komt bij jou de muziek verzorgen? Al...
Muziek - Live Reacties: 6 2-1-2008 21:42:33

sarah
help ik ben een bridezilla!!!!!!!!!!!!
hallo,Ik ben dus echt een Bridezilla met een hoofdletter B!Zijn er hier nog bruidjes die dit herkennen???enkele voorbeeldjes:- kwaad op de bruidegom om prullen- dagen nadenken over de kleur van de bloemen- weken piekeren over fotolocatie-26x de menu ...
Andere Reacties: 14 2-1-2008 21:41:39

Sofie
bruidsschoenen + lingerie West-Vlaanderen
Hallo,Eind deze maand ga ik voor mijn eerste pas. Dan moet ik ook al mijn lingerie + schoenen hebben. Hebben jullie aanraders in West-Vlaanderen?Alvast bedankt!GroetjesSofie
Kledij - Accessoires Reacties: 3 2-1-2008 21:25:07

Karen
feestzalen/traiteurs/drankencentrale
mijn vriend en ik gaan trouwen in de zomermaanden en wij zijn op zoek naar leuke en gezellige feestzalen zowel waar we alles zelf moeten doen als zalen waar alles ivm eten gedaan wordt. we zoeken dit in de regio van eeklo.ook suggesties en opties en ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 2-1-2008 20:57:36

Sofie
Trouwvoorbereiding - hoe ver staan jullie?
Hallo iedereen,Wij trouwen eind mei 08 en nu Nieuwjaar al voorbij is, krijg ik het gevoel dat ik nog héél véél moet doen... Ik weet dat er veel verschillende lijstjes bestaan met to-do's vanaf 1 jaar tot de dag zelf. Maar eigenlij...
Andere Reacties: 12 2-1-2008 20:42:54

Vicky
vrijgezellenavond
Hoe 'regelen' jullie je vrijgezellenavond?Ik houd men hart al vast voor de "mix" van mensen. Men eigen vriendinnen van vroeger waar ik mee ben opgegroeid en bij wiens vrijgezellen ik was betrokken maar eerlijk ondertussen toch wat uit elka...
Voorbereiding Reacties: 5 2-1-2008 20:22:22

KELLY
kleed
hallo iedereen ik trouw in september en ben opzoek naar een kleed maar niet tradioneel kan iemand mij goeie adressjes bezorgen ben voornamelijk opzoek naar een gekleurd kleed
Andere Reacties: 6 2-1-2008 20:03:08

Kerry
Persoonlijke viering
Hallo allemaal,Ik weet dat dit topic al een aantal keren aan bod is gekomen , maar toch ben ik nog steeds op zoek naar ideeën. Wij houden een persoonlijke viering (alla 'Het moment') in onze feestzaal en een vriendin praat het geheel aaneen. Hee...
Andere Reacties: 3 2-1-2008 19:35:18

Patricia
priester aub???
hallo,dringend gezocht!!! priester die huwelijk wil voltrekken in de kapel van het blauwhuis in izegem! wij vinden niemand die het wil doen, de laatste optie is rent-a-priest, omdat mijn ouders zeer katholiek zijn en een nog actieve priester willen, ...
Religie Reacties: 3 2-1-2008 19:33:04

Sophie
iedereen bedanken
hey iedereen binnen 4 maand is het zover voor mij en mijn vriend. wij trouwen op 2 mei bbr zo dicht plots... dus ik ben al eens aan het nadenken over een dankwoord.maar wij geven enkel een dansfeest.wanneer begin je dan met een dankwoord en hoe op ee...
Andere Reacties: 0 2-1-2008 19:22:23

sylvie
Wanneer ringen indien geen kerkdienst?
Wanneer worden de ringen uitgewisseld wanneer er geen kerkelijke dienst plaats vindt ? Wordt dit soms tijdens het burgerlijk huwelijk gedaan op het gemeentehuis? Alvast bedankt voor de reacties!
Ceremonie Reacties: 2 2-1-2008 19:14:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...