Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tom
waar neem ik mijn trouwfoto's?
heykes,zaols de meeste hier ben ik op zoek naar eengeschikte lokatie om orignele trouwfoto's te nemen ...wij zijn van de bonheiden waar we het stadhuis en de kerk gaan trouwen maar de feest zal in kortenaken zijn dus wie kan me helpen ??? dank u Sofi...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 30-12-2007 10:13:07

Kim
tips voor het passen van trouwkleed
Hey bruidjes,Binnenkort mag ik de allereerste keer gaan passen. Hebben jullie nog tips voor mij waar ik op moet letten of welke lingerie ik het beste aan doe?Alvast bedankt
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 30-12-2007 9:53:07

Stefanie
Liedjes
Welke liedjes gebruiken jullie in de kerk?Ik weet echt niet wat ik moet kiezen.Wie helpt?xxxStefanie
Ceremonie Reacties: 7 30-12-2007 9:29:20

Lieve
muziek receptie
Hoi! Ik vroeg me af of het de gewoonte is van op de receptie muziek te draaien. We willen geen piano ofzo, maar misschien wel gewoon een CD'tje opzetten? Wordt dit nog gedaan? Bedankt
Andere Reacties: 3 30-12-2007 8:59:27

Inge
Trouwjurk 'Amabel' van Rembo Styling
Hoi bruidjes!Ik heb het kleedje 'Amabel' van Rembo Styling gekocht. Jammer genoeg hadden ze in de winkel geen enkele folder waar dit kleedje in stond. Ik had ook geen fototoestel bij. Ik heb intussen al naar Rembo Styling zelf gemaild en een pieklein...
Andere Reacties: 1 29-12-2007 23:40:03

kelly
goede herder
hallo,al iemand ervaring bij de goede herder?
Andere Reacties: 2 29-12-2007 23:23:45

isabelle
avondfeest in een tent
Hey, mijn vriend en ik hebben trouwplannen. En eigenlijk willen we een gezellig feest, niet traditioneel. Er zijn immers veel kindjes in de familie en die willen we er graag bij. We hebben een prachtige locatie gevonden. Er kan wel veel te weinig vol...
Andere Reacties: 3 29-12-2007 20:42:57

heidi
ceremoniemeester vlaams brabant
Kent er iemand een goeie ceremoniemeester uit de omgeving van Merchtem?
Ceremonie Reacties: 1 29-12-2007 18:06:22

nancy
ceremoniemeester Snoeck Kenny
Hallo,Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met ceremoniemeester Snoeck Kenny uit Gavere?Alvast bedankt voor de reacties!
Ceremonie Reacties: 0 29-12-2007 16:49:41

Evi
fotografe kathy surmont uit wevelgem
Hallo,Wij zijn nog op zoek naar een fotograaf voor ons huwelijk. Zijn er mensen die ervaring hebben met Kathy Surmont uit Wevelgem? De foto's op de site vind ik heel mooi maar ik vroeg me af of ze niet heel duur is...Bedankt voor de reacties!
Andere Reacties: 2 29-12-2007 12:54:37

kelly
ceremonie meester
kent er iemand een goede cm in de omgeving van Tienen, Diest, Leuven? En heb je er zelf ervaring mee? En wat zijn de vraagprijzen ongeveer?
Andere Reacties: 1 29-12-2007 9:44:17

Mieke
De Gekke Haan - Kallo
Hallo,Heeft er iemand hier ervaring met deze zaal(tje)? Hoeveel personen kunnen er zitten, vriendelijk,...?Laat maar komen, die reactie's :)
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 29-12-2007 1:11:15

Marijke
fede di oro - Hasselt
hallo allemaal,Kan iemand mij vertellen waar de winkel van Fede di oro is in Hasselt? Ben op de site gaan kijken en er stond ook een vestiging in Hasselt, maar kan het adres niet vinden. Heeft er iemand ervaring met deze winkel?Zijn er ook 'solden'...
Andere Reacties: 5 28-12-2007 23:12:40

romina
Lang bordeau kleed te koop, suite, perfecte staat
Hoi allemaal,Ik verkoop het suitekleed dat ik slechts 1 x droeg op de trouw van mn schoonzusje. Het is een mooi lang kleed, bordeau van kleur. Zelf ben ik 1m69 en weeg ik ongeveer 58 kg. Het kleed was vrij lang dus moest je groter zijn zou het ook mo...
Kledij - Suite Reacties: 5 28-12-2007 22:43:10

anja
diadeem
Hallo,Ik trouw op 26 januari en zou graag mijn eigen diadeem maken. Kan iemand mij zeggen waar ik een gewoon ijzeren diadeem kan vinden, die ik dan zelf kan versieren met de parels naar keuze/ Liefst in de omgeving van Leuven.Bedankt Anja
Kledij - Accessoires Reacties: 5 28-12-2007 21:34:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...