Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

daisy
honeymoon
Hey iedereen,Ik heb hier onlangs gelezen dat er nog mensen op honeymoon naar Bali zijn geweest. Wij zouden er ook graag heen gaan.In welke hotels hebben jullie gezeten? Want we geraken er niet volledig uit welke prachtige resort we nemen.Groetjes en ...
Andere Reacties: 3 31-12-2007 9:34:25

steve
outelt bruidsjurken
hallo iedereenIk heb mijn bruidsjurk al, maar ik kwam net uit op een site van een outlet voor bruidsjurken in eindhoven dit is tijdelijk tot midden januari ze hebben er ook bekende merken en prijzein tussen 199 en 900 euro, mischien heeft iemand van ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 31-12-2007 9:21:12

Ann
eigen juwelen maken
Hey bruidjes,Ik hou me soms bezig met het maken van mijn eigen juwelen met pareltjes en nu zou ik graag mijn eigen juwelen maken voor het huwelijk. Is er iemand die dit ook van plan is en die mooie voorbeelden/patronen heeft liggen. Je mag ze altijd ...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 31-12-2007 9:10:34

veronique
frietkraam de Lekkerbek
Hoi,Wij trouwen op 8 augustus... Ons feest zal eerder een dansfeest worden. Wij gaan een frietkraam laten komen. Ik heb al prijs gevraagd bij de Lekkerbek in Houthalen-Helchteren. Die vielen best mee! Ze blijven drie uur staan. Heeft iemand al erv...
Andere Reacties: 4 30-12-2007 20:46:29

evelien
@ Leen 8/11/2008
Hey Leentje,ik hoop dat jij net zoveel aan dit forum zal hebben dan ik eraan heb gehad ter voorbereiding van onze trouw! Het was fantastisch, onder andere door veel goeie tips en ideeën op dit forum. Geniet van de voorbereidingen en de leuke tij...
Andere Reacties: 1 30-12-2007 20:25:38

Dave
Kerk+thema:samen op weg
Hallo, Ik ben volop aan ons misboekje begonnen. Ons thema is samen op weg.. of samen zetten we onze reis verder... Wie werkt ook rond dit thema en heeft nog teksten of leuke ideeën?Alvast bedanktKatrien 12/7/08
Andere Reacties: 2 30-12-2007 19:54:04

ellen
Tent + traiteur
Hey heyWe zouden graag ons feest geven in een tent in een niet al te stijve sfeer.Heeft iemand goede ideeën over locatie in de omgeving van Aarschot (camping ofzo) en een goede traiteur?Alvast ne dikke merci
Andere Reacties: 1 30-12-2007 18:22:02

Lien
rent a priest
wij overwegen om met rent a priest te werken. nu vragen wij ons wel af hoe dat precies in elkaar zit: heeft iemand hier al mee gewerkt? lijkt dat op een gewone kerkdienst, want dat willen we eigenlijk niet. alvast bedankt
Ceremonie Reacties: 2 30-12-2007 17:22:08

Gunter
GEZOCHT: ceremoniemeester in Limburg (Sint-Truiden)
Wij trouwen op 02/08/08 en zijn op zoek naar een ceremoniemeester die ons wil begeleiden op de mooiste dag van ons leven!Alles gaat zich afspelen in en rond Sint-Truiden, het zou dus handig zijn moest het iemand zijn van hier in de buurt.Alvast bedan...
Ceremonie Reacties: 12 30-12-2007 16:25:39

ann
molenhof westouter
Heeft er iemand ervaring met deze zaal?Hoe is het eten en bediening? Dankjewel!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 30-12-2007 14:25:46

Marijke
kleding bruidskindjes
hey,wij trouwen op 12/07/2008 en ik vroeg mij af wanneer je het best gaat kijken voor de kleding van de bruidskindjes. Wij hebben er 3 (2 meisjes en een jongen). Ik vrees als we te snel gaan kijken dat ze terug te klein gaan zijn tegen dat we trouwen...
Andere Reacties: 8 30-12-2007 14:11:28

Sandra
scarpellini: schoenen en accessoires
halloik heb mijn trouwkleed gekocht bij scarpellini oostende en was super tevreden over de service daar.nu weet ik dat zij ook schoenen, kettinkjes, oorringetjes, ... verkopen. heeft iemand hier ervaring mee? hebben ze veel keuze in bruidsschoenen?en...
Andere Reacties: 2 30-12-2007 13:04:20

Sarah
Te koop : prachtig suitekleed Oni Onik
Beste bruidjes, mijn mama verkoopt haar suitekleed dat ze op onze van Oni Onik.Hieronder enkele details:3-delig suitekleed uit tafta stof, bestaande uit lange rok met kortsleepje, bustier met kant en parels en kort vestje met 3-kwart mouwenen rechtop...
Kledij - Suite Reacties: 0 30-12-2007 13:03:38

David
Uitnodiging voor een 'drink'...
Hallo, wij zijn twee gasten die gaan trouwen. Onze naaste familie en beste vrienden (ongeveer 30 personen) nemen we mee naar het buitenland voor een driedaags feest. Voor onze vrienden, kennissen en collega's willen we gewoon een 'drink' doen, eventu...
Andere Reacties: 6 30-12-2007 12:18:46

Barbara
muziek huwelijksmis west-vlaanderen
Hallo iedereen,Wij trouwen op 12/07/2008 en hadden iemand gevonden om in onze huwelijksmis te zingen.Maar nu kan hij niet en heeft hij afgezegd. Dus ben ik nu dringend op zoek naar een vervanger. Ik verkies een mannelijke stem met piano. Kan iemand m...
Muziek - Live Reacties: 8 30-12-2007 11:00:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...