Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annick
Budget bloemen
Hey, Ik vroeg me af wat jullie zoal spenderen aan de bloemen op jullie huwelijk, ik heb namelijk echt geen idee wat een realistisch budget is... We zouden enkel versiering nodig hebben voor de kerk (altaar, stoelen en preekstoel) en een bruidsboeket....
Andere Reacties: 5 2-1-2008 18:04:47

Sandra
bloem haar
hallo bruidjesik had in gedachten om aan één kant een bloem opzij in mijn haar te steken, geen echte bloem, maar in zijde (ivoor kleur), een roos of iets dergelijks of een klein stukje met bloem? waar kan je zoiets vinden? ik vind er ook ge...
Andere Reacties: 2 2-1-2008 17:40:24

vanessa
nieuwe benodigheden
dag damesik trouw op 28juni en had al wat dingen gekocht maar heb ondertussen al nieuwe dingen gekochtdaarom verkoop ik mijn nieuwehoepelrokhandschoenentiaravoor prijzen en fotos mail mevanessa.van.de.putte@telenet.begroetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 2-1-2008 17:38:33

katleen
feestzaal
Wij trouwen op 18 april 2009 en zijn volop op zoek naar een feestzaal in het waasland? Iemand leuke ideeën?Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 2-1-2008 16:09:52

Nanouchka
fotolocatie oostende - brugge
hey bruidjes!Voor allen een fantastisch begin van 2008!!Wie huwt er ook in mei? Wij huwen op 3 mei...het mag nu wel beginnen komen, hoor:) Wij zijn op zoek naar een leuke locatie voor de foto's? regio Oostende - Brugge. Iemand ideetjes?Veel succes al...
Andere Reacties: 6 2-1-2008 15:43:18

sylvie
Jurk Cymbeline
Heeft er iemand een kleedje van Cymbeline gekocht ? Waren jullie tervreden? groetjes !
Kledij - Trouwjurk Reacties: 24 2-1-2008 15:41:15

marisa
Student fotografie gezocht
Wij zijn een lesbisch koppel die ons huwelijksfeest doen op zaterdag 30 augustus 2008 in het Kasteel van Aertrycke (bij Torhout). Wij zijn op zoek naar een student fotografie die op deze dag wat foto's kan maken tegen een schappelijke prijs. Indien j...
Fotografie Reacties: 9 2-1-2008 15:28:47

Vicky
POSITIEVE ervaring met zaal de salmhoeve in Bonheiden?
Halloheeft er iemand positieve ervaring met deze zaal en zoja waarom?Gelieve niet te reageren indien slechte ervaringen...ze is vastgelegd en kan er dus niet onderuit...zou dus alleen mar beginnen stressen indien er negatieve ervaringen van bovenkome...
Locatie Reacties: 7 2-1-2008 15:23:57

nele
DAGPLANNING INDIEN ENKEL KERK
Voor de bruidjes die enkel voor de kerk trouwen (op je huwelijksdag) en dus een tijdje ervoor al trouwen voor de wet, hoe ziet jullie dagplanning eruit? nele
Andere Reacties: 4 2-1-2008 15:07:04

sylvie
Zaal 't Krekelhof in Kuringen
Hey iedereen!Heeft er iemand al een trouwfeest gehad in het Krekelhof in Kuringen? Indien ja, wat was jouw ervaring hiermee? Alvast bedankt voor de reacties!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 2-1-2008 14:39:56

ann
gospel
kent er iemand een goed 'gospel' koor voor tijdens de mis?groetjesx
Andere Reacties: 6 2-1-2008 14:38:23

Vicky
muziek voor kerk en feest
Zijn er nog ideetjes om op binnen te komen als bruid in de kerk?? Ik had gedacht aan een lied met een mooie piano erin..Maar heb geen idee...Tmag ookniet te moeilijk zijn om maat te houden want als iedereen al kijkt...En ideëen voor openingsdans...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 2-1-2008 14:28:59

Vicky
Jurk
HalloIk trouw in september en heb een open jurk dwz blote hals en schouders.Het kan dan mssn al wat kouder zijn maar heb er helemaal niet aan gedacht bij men jurk een sjaal ofzo te bestellen.Aanstaande bruidjes voor september hebben jullie iets om de...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 2-1-2008 14:27:13

sylvie
Huwelijk zonder kerk : Wat doen namiddag?
Hey iedereen,Ik zit met een vraag. Wij trouwen op 07/02/09 maar waarschijnlijk zonder kerkelijke dienst. Dus enkel voor de wet (voormiddag bv om 11.00u) en s' avonds een feest vanaf ong. 18.00u. Maar wat met al die tijd ertussen? Foto's en ?? Wat zij...
Andere Reacties: 10 2-1-2008 14:20:05

Vicky
Fotolocatie
Dag bruidjes!Wij zouden graag foto's laten trekken in de buurt van Mechelen-Leuven-Boortmeerbeek.Kent er iemand toffe locaties?Onze fotograaf stelde al een oude mouterij voor in Boortmeerbeek. Heeft iemand hiermee ervaring?groetjes!
Fotografie Reacties: 3 2-1-2008 14:18:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...