Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

emilie
live muziek huwelijksmis
Hallo,wij trouwen op 4 oktober 2008 en zijn nog op zoek naar iemand die de muziek in onze viering kan verzorgen.Oorspronkelijk wilden we dit vragen aan vrienden van mijn vriend, maar zij komen van Oost-Vlaanderen en vinden de kempen te ver om enkel t...
Muziek - Live Reacties: 14 4-1-2008 11:30:33

sira
kledij burgerlijke trouw
Hey,mijn verloofde en ik plannen ons feest op 5 april hier in België en op 12 april in Nieuw-Zeeland. Nu doen we gemakkelijkheidshalve de burgerlijke trouw al in januari. We willen er niet te veel van maken omdat zijn familie er dus niet bij kan...
Ideeën Reacties: 7 4-1-2008 10:20:59

sylvie
Cadeautje voor de getuige ?
Men hoort dikwijls dat men een kleine attentie geeft aan de getuigen voor hun "bewezen diensten" Kennen jullie dit ook ? groetjes
Ceremonie Reacties: 9 4-1-2008 9:42:09

Nadine
Sluier lenen voor fotoshoot
Liefste bruidjes.Allereerst nog veel succes in 2008 aan jullie allemaal met de komende voorbereidingen van het huwelijk en nog veel meer succes in het huwelijk.Voor mij is 20-06-08 de magische datum.Nog iemand die dag?Ben nu bezig met de voorbereidin...
Andere Reacties: 0 3-1-2008 23:27:51

Mieke
privé dansles - omgeving Beveren/Kieldrecht/Nieuw-Namen
Zijn niet van de beste dansers, mijn partner en ik en ook de openingsdans die we (tot nu toe) kozen is niet erg evident. Daarom enkele goeie tips voor privédanslessen...Iemand?
Openingsdans Reacties: 1 3-1-2008 23:24:41

Eva
wat vinden jullie ervan?
wat vinden jullie van dit liedje? Lost van Michael Bublé. Ik weet niet of dut wel zo'n goeie tekst is?
Openingsdans Reacties: 6 3-1-2008 22:41:06

Eva
auto huren
Hallo,Wij trouwen op 14 juni 2008 en zijn volop alles aan het regelen. We willen een mooie auto huren. Audi of BMW. Zijn er mensen die dit gewoon bij een verdeler huren? Wat is hier de prijs van. We willen er eigenlijk niet te veel geld aan geven.
Voorbereiding Reacties: 0 3-1-2008 22:35:32

Vicky
Marilyse-bruidjes?
HeyIk heb mijn kleed van Marilyse!Zijn er nog bruiden die er één van hebben of meer nog Marilyse de Felicity??groetjes!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 3-1-2008 20:13:58

daisy
kan je bruidsjurken van collectie 2008 bestellen
Hoi allemaal, Ik ben vandaag kleedjes gaan passen en heb mijn droomkleed gevonden. Mijn mama kon echter niet mee vandaag en ik wil zeker dat zij nog eens meegaat voor ik het bestel. Nu zeiden ze me in de winkel dat het kan dat mijn kleedje er bijvoor...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 3-1-2008 19:52:53

Vicky
kleine suite
dag bruidjes!Onze suite is heel klein:twee moeders, een vader, een grootvader en grootmoeder.We zijn beiden enige kinderen en hebben onze mamas als getuigen.zijn er nog bruiden met een kleine suite en hoe pakken jullie het vervoer en binnenkomen kerk...
Andere Reacties: 7 3-1-2008 19:11:12

Kim
Huwelijksreis
Hey,Wij zijn aan het nadenken voor onze huwelijksreis maar hebben niet echt een idee in welke richting we moeten zoeken. We hebben een budget van zo'n 3000 euro en zouden graag in september voor een 14 dagen op huwelijksreis gaan naar een warme beste...
Huwelijksreis Reacties: 10 3-1-2008 18:34:13

sarah
kapsel en make-up
Aangezien ik trouw op 10/05/2008 wil ik niet op het laatste moment aan mijn kapsel make-up denken. Ik ben dus op zoek naar een mape-up en hair styliste die aan huis zou willen komen. ik ben zelf afkomstig van dilbeek, dus liefst iemand van Vlaams-Bra...
Andere Reacties: 3 3-1-2008 17:19:37

Stephanie
2008 of 2009?
Hallo iedereen. Op 10/12/07 huwelijksaanzoek gekregen van mn schat. We zijn erover uit dat we absoluut in de zomer willen trouwen (juli of augustus). We twijfelden enorm tussen 2009 (maar dat is precies nog veraf) en 2008 (is dat niet té dichtbi...
Andere Reacties: 25 3-1-2008 17:12:53

Vicky
wie trouwt 6/09/08?
Zijn er nog bruidjes voor 6/09/08??Zoja, wat hebben jullie al gedaan?Mijn vriend lacht me uit dat ik bepaalde zaken veel te lang op voorhand doe...groetjes!!
Andere Reacties: 11 3-1-2008 16:51:10

Vicky
'Goedbedoelde' tips en raad
Sinds we hebben verteld dat we verloofd zijn, geeft iedereen te pas en te onpas "goedbedoelde" tips. Zelfs de mensen die al getrouwd zijn en zelf vonden dat iedereen er zich te veel mee moeiden. Ook al weet ik dat we gewoon moeten doen waar...
Andere Reacties: 11 3-1-2008 16:50:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...