Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kathleen
nachtmerrie over pasbeurt
Ik heb schrik voor mijn eerste pasbeurt??? klinkt dit gek?Ik heb een maatje 46-48 en hoewel ik dolgraag enkele uurtjes wil vertoeven in het pashokje op zoek naar die ene mooie trouwjurk voor op onze mooiste dag... heb ik nachtmerries... Ik heb gewoon...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 6-1-2008 22:22:02

Eva
ontwerp(st)er van liefde is ...
hallo, wij zijn bezig met onze voorbereidingen en wij willen graag op onze uitnodigingen, menukaarten, misboekes het thema liefde is... gebruiken. Met dat mannetje en vrouwtje. Weet iemand wie daar de ontwerp(st)er van is.
Andere Reacties: 2 6-1-2008 22:06:08

Lien
Trouwringen & tafelaanwijzing
Dag bruidjes,29 maart 2008 is het zover! Het aftellen kan beginnen.Ik heb een tweetal vraagjes waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen.- Ik zou graag hebben dat mijn broer van 10 jaar de ringen bijhoudt. Hebben jullie een leuk idee voor iemand van...
Ideeën Reacties: 5 6-1-2008 21:55:36

Patricia
Prijsklasse De Baerdemaker Eeklo?
Hallo,wie kan me zeggen of de Baerdemaker in Eeklo schappelijk is van prijs voor herenkostuums? Vanaf welke prijs kan je daar terecht? k weet het liever vooraf zodat ik op het moment zelf niet moet beseffen "oeioei, dit is hier veel te duur...&q...
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 6-1-2008 20:06:05

Katrien
trouwfotograaf
Hallo iedereen, volop bezig met de voorbereidingen (we trouwen op 31/05/2008). ik heb op de website www.trouwfotograaf.be heel leuke foto's gezien. Heeft er iemand ervaring met deze fotograaf? Bedankt, Katrien
Andere Reacties: 3 6-1-2008 18:40:32

Hanne
Hoe de wachtrij voor de begroeting vermijden
Onze kerk en zaal liggen vlakbij elkaar. Een dorpsplein oversteken en we zijn er. De mis en de receptie sluiten op elkaar aan, dus zouden we met iedereen na de mis van de kerk naar de zaal stappen in een stoet. Dat wil natuurlijk zeggen dat iedereen ...
Andere Reacties: 3 6-1-2008 18:23:16

ANN
ceremoniewagen
We zijn ook nog op zoek naar bruidsvervoer in Vlaams Brabant (regio Aarschot) dus autoverhuur met chauffeur. Alle ideeën zijn welkom. Alvast bedankt.
Ceremonie Reacties: 5 6-1-2008 18:12:05

Katrien
ceremoniemeester
Bruidjes,Wij zijn op zoek naar een ceremoniemeester voor in Kortenberg. We zijn vrijdag naar Georges Roebben geweest in Zepperen en het gesprek was zeer goed meegevallen. Hijzelf kan wel geen ceremoniemeester zijn op onze trouw, maar zijn zoon Ba...
Andere Reacties: 0 6-1-2008 16:43:21

veronique
drankforfait?
HoiIs iedereen het erover eens dat een drankforfait het beste is? Bij de meeste zalen die wij bezochten, was het forfait namelijk voor het totaal aantal personen van begin tot einde, dus als je om drie uur nog 50 man had, betaalde je toch nog voor 10...
Andere Reacties: 10 6-1-2008 16:21:47

sarah
make-upp en kapster
Hallo bruidjes,Ik wou eens vragen als iemand van jullie een goede kapster kent uit limburg en iemand die de make-up doet en het liefst nog iemand die aan huis komt?Ik ben van regio Maaseik (limburg)Alvast bedankt voor de reactiesGroetjes,Sarah 24/05/...
Andere Reacties: 6 6-1-2008 14:47:17

Anneleen
huwelijksreis Gran Canaria
Hoi, We zijn er eindelijk uit waar we naar toe willen op huwelijksreis. Het is Gran Canaria geworden. Wie is daar al op reis geweest? Hoe is het meegevallen. Zijn er dingen die we zeker moeten doen/ bezoeken? We zijn van plan om een auto te huren. gr...
Huwelijksreis Reacties: 1 6-1-2008 14:18:12

An
beste datum trouwkleed zoeken
Hallo, Wij trouwen eind juni 2009. Wanneer denken jullie dat het de beste periode is om een trouwkleed te zoeken? Ik heb gelezen dat de nieuwe collectie in oktober komt, maar is dat dan niet wat aan de late kant tegen juni? En nu in januari - met sol...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 6-1-2008 14:05:39

Patricia
ceremoniebussen regio eeklo - meetjesland
Hallo,Ik ben nog op zoek naar een leuke oldtimerbus voor ons en de suite. Ik heb al een aantal zaken gevonden via internet maar die zijn allemaal zo ver, regio A'pen en Limburg. Het probleem is dat je dan al meteen aan te veel kms zit en het dus zeer...
Ceremonie Reacties: 3 6-1-2008 13:46:28

Patricia
bruidsboeket Oostakker
Hallo,Heeft iemand (goede) ervaring met een bloemist regio Oostakker? En zoja, wat is daar dan zowat de prijs voor een bruidsboeketje?
Bruidsboeket Reacties: 2 6-1-2008 13:41:42

ulrike
mylene
hallo, ik heb deze week een brief gekregen van een consulent van mylene waarin hun werkwijze ongeveer wordt uitgelegd, maar het is me niet duidelijk wat het uiteindelijk zal kosten om je make-up te laten doen als je trouwt, heeft iemand ervaring met ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 6-1-2008 11:51:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...