Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Daisy
Trouwkaart
Hallo iedereen. Ik trouw op 4 juli 2008. Wij bekostigen zelf ons feest en daarom willen we onze trouwuitnodigingen zelf ontwerpen. Iemand ideeën? Hoe moeten we er aan beginnen en in welk programma?Groetjes Daisy
Uitnodigingen Reacties: 7 8-1-2008 13:06:25

elke
Schalienhuys / Jan Mathys
Hoi iedereen,heeft er iemand ervaring met het Schalienhuys in Temse of Jan Mathys in Sint-Gillis-Waas?Zowel positieve als negatieve opmerkingen zijn welkom!Groetjes:Elke
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 8-1-2008 12:50:28

SOFIE
rode loper
onze pastoor wist dus ook te vertellen, dat er binnen in de kerk een rode loper voorzien is, maar als je er buiten ook 1 wilde dat je daar ook moest voor zorgen, moet je da huren of kopen, of...?groetjes sofie
Andere Reacties: 3 8-1-2008 11:45:51

SOFIE
huwelijkskaars
hallo,ben net bij onze pastoor langsgeweest, en die vertelde dat je zelf voor de huwelijkskaars moet zorgen. Iemand een ideetje waar ik dat moet zoeken en wat de prijs van zo n kaars is?groetjes sofie
Andere Reacties: 10 8-1-2008 11:43:27

Debby
Debby
Hey bruidjes,Ik vroeg me af wanneer je een ceremoniemeester begint te contacteren.En of er iemand een goede ceremoniemeester heeft uit antwerpen en wat de gemiddelde prijs is van zo iemand!Groetjes,Debby8/8/09
Andere Reacties: 6 8-1-2008 11:00:11

Kathleen
prijs trouwkleren
Kunnen jullie mij een idee geven met welke prijzen je moet rekening houden voor een trouwkleed en kostuum voor de bruidegom?Je kan het zo duur of goedkoop maken als je wil maar wil toch een beetje een richtprijs weten...Iemand ervaring met Boetiek Li...
Andere Reacties: 11 8-1-2008 8:11:55

evi
@ mieke vansieleghem
hey mieke,onze pc is gecrasht en zo ben ik al mijn email adressen kwijt, ons nieuwe effi.light@hotmail.com of het telenet maar dat blijft hetzelfdetot zo
Andere Reacties: 1 7-1-2008 22:52:13

Sofie
Schoenen Merrie Mie Vlissingen
Hallo medebruidjes,Ik heb mijn kleedje al een tijdje geleden gevonden :-) maar ben nog op zoek naar schoenen. Ik vind trouwschoenen echt niet mooi en kan daarom geen 180 Euro of zo besteden aan die schoenen. Ik heb gehoord over Merrie Mie in Vlissi...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 7-1-2008 22:38:08

Lotte
schoenenwinkel regio sint-niklaas
hallo,weet er iemand een schoenenwinkel in de regio sint-niklaas zijn die is aan te raden (voor trouwschoenen)?ik weet er namelijk niet direct één zijn...groetjeslotte
Kledij - Accessoires Reacties: 1 7-1-2008 21:58:57

Lotte
Art Nouveau sint-gillis-waas
hallo,graag had ik geweten of er iemands trouwfeest al doorgegaan is in Art Nouveau in Sint-Gillis waas. Wij hebben namelijk onze trouw daar in april maar zijn nieuwsgierig naar andermans mening over deze feestzaal...groetjeslotte
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 7-1-2008 21:57:53

David
Gospelkoor gezocht...
Hallo iedereen,Ik droom ervan om in onze huwelijksmis een gospelkoor te laten zingen, maar het blijkt niet gemakkelijk om er één te vinden. We zouden graag hebben dat ze eerder 'hedendaagse' liedjes zingen in het genre van 'Ain't no mountai...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 7-1-2008 21:52:26

Annelies
Bloemen en uitnodigingen Limburg
HoiDe meeste dingen liggen bij ons vast. We willen ons nu bezig houden met kiezen van uitnodigingen en bloemen (bruidsboeket, event corsages, hoekstoelen en altaarstuk)Zijn er adressen die jullie hiervoor kunnen aanraden in Limburg? Regio Borgloon, H...
Andere Reacties: 1 7-1-2008 21:50:25

David
gOSPELKOOR
Andere Reacties: 0 7-1-2008 21:44:14

els
waar vind ik betaalbare dj en fotograaf?
hoi iedereenzoals jullie waarschijnlijk al gelezen hebben trouw ik op 08/08/2008, daar wij alles zelf bekostigen moeten wij een beetje uitkijken naar ons budget, wij moeten nog een dj vinden die ietswat betaalbaar en toch goed is en ik ben nu aan het...
Andere Reacties: 10 7-1-2008 21:38:29

Kim
misboekje
Hallo,Ik ben aan ons misboekje bezig en heb al heel wat voorbeelden van misboekjes door genomen. Wij zouden in ons boekje niet alle teksten zetten, maar ik vind niet echt voorbeeldan misboekjes die zo zijn opgebouwd. Heeft iemand van jullie het boekj...
Ceremonie Reacties: 0 7-1-2008 20:22:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...