Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Joke
Torhout
hoi hoi bruidjes ik ben op zoek naar de ceremoniewagens, originele trouwringen, bruidskapsels (heel lang haar), tekstjes voor misboekjes, bruidskindjes, hoe de dag gaat verlopen: 14u gemeentehuis, 15u kerk, ophaling familie,... zowat vanalles die ron...
Voorbereiding Reacties: 4 10-1-2008 0:11:23

Joke
bruidskapsel
hoi hoi hoi wij trouwen op 29-08-08 heeft er iemand mooie bruidskapsels ik heb namelijk heel lang haar en weet nog niet wat ik ermee zal doen ik denk dat ik het half ga opsteken en half los ga laten hangen iemand mooie foto's
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 10-1-2008 0:01:27

katrien
Prijsklasse Garamaj?
Hallo!Kan iemand mij vertellen wat ongeveer de prijsklasse is van de jurken van Garamaj? Hopelijk valt het nog wat mee, want na lang zoeken heb ik tussen die jurken toch iets gevonden wat mij prachtig lijkt!Merci en groetjes,Katrien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 9-1-2008 22:08:28

Peggy
alles zelf organiseren
Hallo,Wij trouwen op 8/8/8. Wij hebben gekozen om het feest volledig zelf te organiseren. Is er iemand die dit ook van plan is (of gedaan heeft) en die een checklijst heeft gemaakt van waar er allemaal aan gedacht dient te worden? Die checklijst zou ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 9-1-2008 21:40:43

Lien
Verwelkoming & vergevingsmoment misboekje
Dag iedereen,29 maart 2008 is het zover.Deze maand moeten we naar de pastoor met ons min of meer afgewerkt misboekje.Ik heb bijna alles buiten de volgende 2 dingen: een tekstje voor:- verwelkoming voorgelezen door de bruidegom- vergevingsmoment.Ik vi...
Andere Reacties: 4 9-1-2008 21:35:35

Sa
openingsdans
We komen er niet uit welke openingsdans te kiezen welke nemen jullie???we twijfelen tussen deze 2 en nog andere...helpDolly Parton – You are of versie NataliaINXS – Never tear us apartgrts
Andere Reacties: 6 9-1-2008 20:26:30

Mieke
Kostprijs fotograaf en videograaf
Dag bruidjes!Hoeveel besteden jullie aan een fotograaf en videograaf? De videograaf hebben we vandaag vastgelegd maar komt toch wat duur uit (1600 euro). We worden wel de hele dag gevolgd door 2 cameramannen, er wordt een reportage gemaakt op het str...
Locaties - Fotografie Reacties: 12 9-1-2008 20:00:54

Joke
feestzaal den hof
hallo!heeft er iemand ervaring met 'Den Hof' in Zelzate? gisteren vastgelegd, spannend!
Andere Reacties: 4 9-1-2008 19:42:20

ulrike
huwelijksreis
hallo, ik vroeg me iets af stel je trouwt zaterdag en kan enkel de zondag (dag erna) op reis vertrekken, maar je kent de uren van je vlucht nog niet als de vlucht nu vb om 6h 's morgens zou vertrekken is dat niet echt iets wat ik zou zien zitten, we...
Huwelijksreis Reacties: 14 9-1-2008 19:06:00

katleen
Hotel Beveren
Hallo Heeft er iemand ervaring met de feestlocatie 'Hotel Beveren'.Wij overwegen onze feest daar te laten plaatsvindenGroetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 9-1-2008 18:17:59

nele
Sleep inkorten of niet?
Dag medebruidjes,zaterdag kocht ik mijn trouwkleedje. Ben er helemaal weg van, kijk elke dag op de website ;-) maar ik begin nu enkel te twijfelen aan 1 iets: het kleedje heeft nogal een lange sleep (waarschijnlijk wel 1,5m). Die kan tijdens het dans...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 9-1-2008 17:49:56

Kelly
intredelied
Hallo,Ik ben bezig met ons misboekje en zou kiezen voor i will be right here waiting for you van bryan adams. Vinden jullie dit goed of niet? Ik ben ook nog op zoek naar een uitredelied. wie kan me hierbij helpen ???
Andere Reacties: 1 9-1-2008 17:33:58

saskia
buitenlocatie voor foto's omgeving Den Bosch
hallo bruidjes,ik woon in brabant, in Waalwijk, 5 april is het zover. nu zoek ik nog een binnenlocatie voor foto's. De buitenlocatie is Heusden.Heeft iemand nog een ideetje in de buurt?groetjes,Saskia
Fotografie Reacties: 0 9-1-2008 17:22:09

SOFIE
feestzaal
hallo,zijn hier nog toekomstige bruidjes die hun feest in het daemshof in noorderwijk laten doorgaan? Of ervaring mee hebben?groetjes sofie
Andere Reacties: 7 9-1-2008 16:44:17

Kathy
Pfff... ik wou dat ik nooit gezegd had te trouwen
Wij trouwen 30 augustus 2008 of zo is het toch gepland. Ik heb er echter geen zin meer in. Ik ben alles kotsbeu. Ik wou dat ik gewoon kon zeggen: 'Het was een grapje, ik ga helemàààl niet trouwen.', maar dat gaat nu niet meer.Ik heb oo...
Andere Reacties: 11 9-1-2008 16:44:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...