Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

dina
witte paraplu's?
hoi mede bruidjes,ik ben nog dringend op zoek naar witte paraplu's voor als we trouwen! heb er eerder niet aan gedacht maar het zou wel eens vies weer kunnen zijn!waar zou ik deze nog kunnen vinden?gr dien16-02-08
Andere Reacties: 7 9-1-2008 11:00:57

sira
problemen trouwen met nieuw zeelander
Hey iedereen,mijn verloofde en ik hadden graag onze burgerlijke trouw nu in januari gedaan. Na een paar stressy maanden om alle documenten op tijd uit NZ te krijgen (met apostilles) en gelegaliseerd en vertaald te krijgen, kregen we gisteren rood lic...
Juridisch Reacties: 2 9-1-2008 8:26:10

Kelly
Zaterdag naar Azzurro
Hey,Zaterdag ga ik voor het eerst kleedjes passen bij Azzurro in Oostende.Iemand tips met wat ik rekening moet houden?GroetjesKelly 31/05/08
Andere Reacties: 2 9-1-2008 8:22:06

Kim
huwelijksreis
hallokes allemaal,wij zouden graag op huwelijksreis gaan naar de dominecaanse.Zijn er nog die daar naartoe gaan?Welke hotels zijn daar aan te raden?Via welke touroperator hebben jullie dit geboekt?alvast bedanktKim
Huwelijksreis Reacties: 8 9-1-2008 7:26:55

winderickx
tode loper/ witte loper
hallo,ik ben op zoek naar een loper voor aan de ingang te leggen bij de feestzaal. kennen jullie winkels of iemand waar ik deze kan vinden? liefst in de buurt van limburg. alvast bedankt.
Andere Reacties: 3 8-1-2008 23:54:34

Vicky
Staaltje van jurk
Dag bruidjesDeze avond zat er bij de post een staaltje van mijn jurk.Die bezorgt de winkel opdat ik de kleur zou kunnen vergelijken als ik bv schoenen ga kopen.Nu is de stof zelf anders als mijn kleed...die is van zijde en dit staaltje is ruwer..Kan ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 8-1-2008 23:03:17

kelly
DJ Jan - zwijndrecht
Beste bruidjesHeeft er iemand ervaring met Dj jan uit zwijndrecht. Heb ondertussen al enkele mailtjes met hem gestuured, maar hiermee weet ik natuurlijk niet of hij goed is natuurlijk?Groetjes kelly
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 8-1-2008 22:00:57

Griet
Wie zou deze liedjes kunnen/willen zingen?
Hallo,In mijn zoektocht naar een gospelkoor ben ik enkele websites gaan bekijken en ik vroeg mij af of deze koren bereid zijn om af te wijken van hun gewone repertorium. We moeten onze liedjes nog definitief selecteren, maar we denken voorlopig aan e...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 8-1-2008 21:48:53

Katrien
Student fotografie gezocht regio Limburg
Dag, mijn vriend en ik trouwen op 6 september 2008 in Bilzen/Tongeren. Indien een student fotografie geïnteresseerd is, mag deze steeds een seintje geven!
Fotografie Reacties: 8 8-1-2008 21:47:51

Elke
Kerk Aalst - Lede - Hofstade
Weet er iemand of je in volgende kerken op de "amerikaanse" manier mag binnengaan, ik bedoel ik met mijn papa als laatste binnen.In de Kerk in Lede mag het absoluut niet, ik wil echt veranderen van kerk:- kerk Hofstade- Kerk St Job (Capucij...
Ceremonie Reacties: 2 8-1-2008 21:20:38

Evelien
voorleestekstjes voor kinderen
Hallo bruidjes,ik ben logopediste van beroep en zou een aantal kindjes vragen om iets voor te lezen tijdens onze huwelijksmis. Ik ben dus op zoek naar korte, eenvoudige en leuke tekstjes die makkelijk leesbaar zijn. Heb al het verhaal van Haas en Haz...
Ceremonie Reacties: 2 8-1-2008 21:13:33

wendy
graag jullie mening over deze kleedjes
hallo bruidjes,ik ga binnenkort naar een jurk kijken bij clair de femme. nu heb ik 3 kleedjes gevonden die ik toch wel heel mooi vind. probleem is dat mijn vriendinnen allemaal getrouwd zijn met raffaelli en ian stuart. persoonlijk kan ik er niet zov...
Andere Reacties: 16 8-1-2008 20:57:26

SOFIE
witte balonnen
hallo, bij het buitenkomen van de kerk had ik graag witte balonnen gehad, aléé, zo enkele balonnenhoopjes met helium, iemand een goed adresje,en ongeveer de prijs daarvan?groetjes, sofie
Andere Reacties: 7 8-1-2008 19:25:29

sylvie
Fotolocaties binnen omgeving Hasselt
Hey iedereen, Hebben jullie misschien goede ideeën voor fotolocaties (binnen ) daar ik in de winter trouw in de omgeving van Hasselt ? Alvast bedankt !
Andere Reacties: 2 8-1-2008 19:17:19

Anke
Huwelijkskaars
Hallo,We zijn op zoek naar adressen waar we een huwelijkskaars kunnen kopen (en een relatief grote keuze hebben). Regio Brugge - Eeklo - GentAlvast bedanktGroetjes
Andere Reacties: 4 8-1-2008 19:16:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...