Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mieke
Feestsalons De Rietgors in Tielrode
Hallo,Heeft er iemand hier ervaring met deze zaal?Ofwel eens gaan eten, zelf een feest in gegeven of naar een feest geweest?Alle info welkom!Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 9-1-2008 16:18:25

Joke
kledij voor de mama
Dag bruidjes!samen met men mama ben ik op zoek naar kleren voor haar. we willen geen echte suitekledij kopen, maar het moet toch iets zijn...we hebben al ongelooflijk veel winkels afgelopen, maar vinden nergens iets degelijks. Nu heeft men mama maten...
Andere Reacties: 6 9-1-2008 16:13:39

T
Fotolocatie omgeving roosdaal, ninove, lennik
Dag medebruidjes,nog een kleine 4 maand op de teller en dan is het zover. Ondertussen is er al veel geregeld maar een fotolocatie dat hebben we nog niet. Weet er soms iemand een mooie binnen/buitenlocatie zijn in de omgeving roosdaal, liedekerke, ni...
Fotografie Reacties: 2 9-1-2008 16:05:12

sylvie
Mede-bruidjes winter 2009 ??
Zijn er bruidjes die in de winter van 2009 gaan trouwen ?? Wat hebben jullie al gedaan ?
Andere Reacties: 2 9-1-2008 16:00:59

Kimberly
4 juli
Zijn er nog bruidjes die trouwen op 4 juli 2008?Hoever staan jullie al?GroetjesKimberly
Andere Reacties: 14 9-1-2008 13:46:40

cin
Solden
Beste,Weet iemand waar het de moeite loont om naar trouwjurken en ook schoenen in solden te gaan kijken ? We betalen alles zelf en wensen graag veel mensen uit te nodigen en de kost van kledij wat low-budget te houden maar uiteraard wil je stralen h&...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 9-1-2008 13:42:50

Veerle
Videoclip 29 september
Hey!Ik wou jullie gewoon eventjes laten meegenieten van onze huwelijksdag op 29 september 2007. Onze clip staat op de site www.bruiloftopdvd.be, het is het 1ste clipje op de 2de rij.Ik wil iedereen nog eens heel erg bedanken voor de vele tips die ik ...
Andere Reacties: 9 9-1-2008 13:24:40

Charlotte
Entertainment tijdens receptie
Wij trouwen in september in het Westvlaamse en zijn hiervoor op zoek nr entertainment voor de receptie (of avondfeest,zijn we nog niet uit). Wij werken beiden in het nachtleven dus 80% van onze genodigden zijn jonge mensen (25-35) en die willen we gr...
Muziek - Live Reacties: 10 9-1-2008 13:21:54

karolien
Het bruidsparadijs
Hey, heeft er iemand van jullie ervaring met het bruidsparadijs? Heb op de website leuke geschenkjes zien staan en hebben zo te zien groot aanbod.
Andere Reacties: 4 9-1-2008 12:37:12

kelly
Uittredelied voor in de kerk
Hey bruidjes,Kunnen jullie mij enkele tips geven voor een liedje bij het buitengaan van de kerk voor mij en men verloofde? Alvast bedankt.GroetjesKelly
Muziek - Ceremonie Reacties: 9 9-1-2008 12:35:45

dina
wergwerpfototoestellen?
wie kan mij zeggen waar ik wegwerpfototoestellen kan vinden in solden eventueel?ik weet dat er eens een tijdje in het kruidvat aan korting hebben gelegen, is dat nu weer mss?alvaste bedanktgr dien16-02-08
Andere Reacties: 5 9-1-2008 12:21:37

Amber
verloofdenwerking
Hey,Gisteren zijn er mensen van de parochie ons komen uitnodigen om de verloofdenwerking bij te wonen. Dat zijn 4 avonden waarbij je andere verloofde koppels ontmoet, en praat over het huwelijk. Zijn er nog koppels die dit gedaan hebben? Wat vonden j...
Religie Reacties: 4 9-1-2008 12:15:32

Marjolein
Garamaj
Hallo iedereen,Kunnen jullie me laten weten waar ik Garamaj vind? Ik vind de jurken prachtig, maar ze zijn niet overal te vinden.Kunnen jullie me helpen?Marjolein
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 9-1-2008 12:11:10

sarah
24 mei 2008
Hallo,Zijn er nog bruidjes die trouwen op 24 mei 2008?Hoever staan jullie al met de voorbereidingen?Weet soms ook nog iemand wat we als bedankjes kunnen geven aan de gasten, bruidskinderen,ouders, getuigen en grootouders?Ik heb al zoveel gezien,maar ...
Andere Reacties: 10 9-1-2008 11:50:18

Lis
tuinfeest
Hallo,Wij willen een groot tuinfeest organiseren voor ons huwelijk. Het zou een 'los' feest moeten worden met een grote bbq ofzo.We hebben ongeveer 90 genodigden. Kent iemand locaties die vrij zijn van traiteur in de omgeving van noord Antwerpen ?Alv...
Locatie Reacties: 0 9-1-2008 11:12:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...