Nu Online
Momenteel zijn er 480 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Debby
De zaal ligt vast!
Hey iedereen,Maandag hebben we besloten om de zaal vast te leggen en hebben een voorschot betaald!!Dus het is na lang zoeken en wikken en wegen...DOMEIN MARTINUS geworden!!Gaat er nog iemand zijn feest hier geven of heeft er iemand dit hier gedaan?Gr...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 11-1-2008 13:50:24

sylvia
te koop kleedje Marylise
Ik ben getrouwd op 07/07/07. Graag wil ik nu mijn trouwkleedje verkopen. Het is een sobere, maar prachtige jurk van Marylise. Ik ben 1m62 groot en heb maat 34-36. Iemand geïnteresseerd?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 11-1-2008 13:46:28

ellen
bedanktekst ouders
Heeft er iemand toevallig enkele ideeën of voorbeelden voor een bedanktekst voor de ouders.Ik ben er zelf al aan begonnen maar ik vind het moeiljk om te verwoorden.Suggesties zijn welkom.Bedankt Ellen 03/05/08
Ceremonie Reacties: 2 11-1-2008 13:07:23

Liesbet
@ Nathalie ivm witte loper
Hoi Nathalie,Ik ben van Antwerpen.Hoeveel heb je die witte loper bij MerryMakers betaald, als ik mag vragen?Waar ik ook schrik voor heb : wordt die niet snel vuil? Ik kan me inbeelden dat je er echt wel alles op ziet.bedankt !Liesbet17/05/2008
Andere Reacties: 5 11-1-2008 12:46:59

Amber
betaalbare suitekledij
Hey iedereen,Weet er iemand een leuke winkel voor suitekledij? Het is voor mijn mama, aangezien ze een maatje meer heeft, is het niet zo simpel om iets te vinden. Liefst winkels regio Antwerpen.Alvast Bedankt!www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Kledij - Accessoires Reacties: 3 11-1-2008 11:31:08

Sigrid
muziek
Hallo,Kent er iemand een mooi liedje, als bedanking voor de ouders?Thanx!Sigrid
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 11-1-2008 11:23:52

Elke
't Groenhof en Hof ten Bosse
Hey bruidjes , Wij zouden graag deze zomer nog trouwen en hebben dit weekend een afspraak in 't Groenhof in Melle en Hof te Bosse in Heusden (Destelbergen).Heeft iemand van jullie al ervaring met één van deze zalen (of allebei)? Zowel posit...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 11-1-2008 11:15:06

Els
Fotograaf - digitaal album
Hey,Wij zijn momenteel op zoek naar een fotograaf die zijn werk wil afleveren op CD/DVD voor de regio Ieper. We zouden zelf ons digitaal album willen maken. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben, met het zelf maken van zo'n album via internet? ...
Fotografie Reacties: 19 11-1-2008 10:31:32

Valérie
Confetti hartjes...
Hoi bruidjesGraag hadden wij confetti in hartvorm laten uitdelen aan de kerk. Weet er iemand waar ik dat kan vinden in het Gentse?Bedankt voor de tips!Groetjes,Valérie02-02-2008
Ideeën Reacties: 5 11-1-2008 10:16:00

Lotta
La Maison Pure
Iemand ervaring met La Maison Pure (Oudenaarde) voor make-up?Groetjes!
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 11-1-2008 10:09:43

liesbeth
prijzen avondfeest
hoi,we zijn net verloofd en bezig met een gastenlijst op te stellen. We zouden graag weten wat doorgaans de prijzen per persoon zijn om een avondfeest te geven. We hadden gedacht aan buffetvorm. Welke zalen zijn prijs/ kwaliteit aan te raden in de om...
Locaties - Feestzaal Reacties: 23 10-1-2008 23:21:10

kim
Huwelijksbeurzen
Hey bruidjes,Mijn verloofde en ik waren van plan om naar de trouwbeurs in Gent te gaan eind januari aangezien we ook in Gent wonen. Ook dit weekend is er een beurs in Kortrijk en we zouden er mss ook wel naartoe willen gaan maar ik vraag me af als di...
Andere Reacties: 13 10-1-2008 22:57:17

Gwendy
zoontje 4 jaar
Hoi bruidjes,Wij trouwen 08.08.08. Wij hebben een zoontje,hij zal tegen die tijd 4 jaar zijn. Hij is ook erg met het huwelijk bezig, en erbij betrokken. Zo heeft hij samen met papa mama ten huwelijk gevraagd (zoooo schattig)en we hebben hem verteld d...
Ceremonie Reacties: 2 10-1-2008 22:38:07

KELLY
MIA MONTE
ELA MEISJESKEN ER IEMAND MIA MONTE IN ZOTTEGEM?IN WELKE PRIJSKLASSE ZIT JE DAAR?KAN JE DAN ZELF JE KLEED SAMENSTELLEN?
Andere Reacties: 4 10-1-2008 21:58:23

KELLY
MIA MONTE
ELA MEISJESKEN ER IEMAND MIA MONTE IN ZOTTEGEM?IN WELKE PRIJSKLASSE ZIT JE DAAR?KAN JE DAN ZELF JE KLEED SAMENSTELLEN?
Andere Reacties: 2 10-1-2008 21:58:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...