Nu Online
Momenteel zijn er 480 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Aanrader trouwschoenen
Hallo iedereen,Een aanrader van formaat voor trouwschoenen is Gabrielli in Roeselare. Ik ging er vandaag heen en viel er meteen op een mooi paar van Linea Raffaelli, en ik had chance... ze waren zelfs gesoldeerd!Er is voldoende keuze, de verkoopsters...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 11-1-2008 20:50:03

Joke
Fabriekspand Roeselare
Hallo iedereen,Wij zijn op zoek naar een zaal voor het voorjaar 2009. We hebben onlangs mooie foto's gezien van een feest in het Fabriekspand te Roeselare. Zijn er mensen die ervaring hebben of gaan trouwen in het Fabriekspand.Groetjes,Joke
Andere Reacties: 5 11-1-2008 20:31:25

sarah
Bedankjes
Hallo bruidjes,Mag ik eens zo nieuwschierig zijn en vragen voor welke bedankjes jullie hebben gekozen voor aan de gasten te geven?Groetjes,Sarah24/05/08
Andere Reacties: 8 11-1-2008 20:04:42

Chantal
fotolocatie
Weet er iemand een originele fotolocatie omgeving Merksem? Zowel binnen als ergens buiten.En wie trouwt er nog op 23/8/2008?Groetjes Chantal
Andere Reacties: 0 11-1-2008 19:57:57

sylvie
Dranken na 04u 's nachts ??
Hey iedereen,Een vraagje: veel feestzalen geven een all-in-pakket tot een bepaald uur bv: 4u. Voor degene die al getrouwd zijn: Wordt er vanaf dan nog veel gedronken ? Alvast bedankt!
Andere Reacties: 5 11-1-2008 16:47:43

Jill
lingerie
hoi medebruiden?kunnen jullie mij misschien helpen ik ben namelijk opzoek naat een bustier of corsette.ik heb een maatje en ik vind niks.mvg jill
Kledij - Accessoires Reacties: 6 11-1-2008 16:35:20

T
3 mei 2008
Hallo!Zijn er nog die op 3 mei in het huwelijksbootje stappen? Het komt steeds dichter en de zenuwtjes nemen toe. Hoever staan jullie al? 't is dat ik weet of ik moet panikeren ;-)Groetjeseen ongeduldig bruidje
Andere Reacties: 4 11-1-2008 16:28:55

Lore
Wie kocht een kleedje van Oni Onik ?
Hey Bruidjes,Ik ben eens nieuwsgierig wie ook voor Oni Onik koos. Ik heb jammergenoeg geen fotootje van mijn kleed op hun website gevonden, dus ik kan jullie mijn keuze niet tonen. Ik kan wel een idee van de top tonen:http://www.oni-onik.be/ned/index...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 11-1-2008 16:18:44

Sabine
Bruidsboeket in het Leuvense
Hoi, Iemand een idee waar je een mooi bruidsboeket kan laten samenstellen in (de buurt van) het Leuvense?Mercikes, Sabine05/04/08
Bruidsboeket Reacties: 4 11-1-2008 16:15:57

melissa
probleempje
Hey meidenik trouw in augustus 2008 en mijn tante ging mee mijn trouwjurk uitkiezen maar helaas is het te weten gekomen dat ze kanker heeft en gemo is woensdag gestard we gingen normaal in januari kijken voor mijn kleed ik wil echt met haar gaan wann...
Andere Reacties: 7 11-1-2008 15:56:34

elke
Ervaringen salons van Bogaert?
Hoi hoi,Heeft er iemand ervaring met Salons Van Bogaert in Temse? De zaak spreekt mij op alle vlakken heel erg aan. En ergens heb ik het gevoel dat het gewoon deze zaal zal worden! Maar om zeker te zijn wou ik toch even vragen naar (positieve of nega...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 11-1-2008 14:44:02

elke
Salons van Bogaert Temse
Hoi hoi,Heeft er iemand ervaring met Salons Van Bogaert in Temse? De zaak spreekt mij op alle vlakken heel erg aan. En ergens heb ik het gevoel dat het gewoon deze zaal zal worden! Maar om zeker te zijn wou ik toch even vragen naar (positieve of nega...
Andere Reacties: 0 11-1-2008 14:43:02

Kim
opendeurdag bruidsparadijs dit weekend
Hoi,Dit weekend is het opendeurdag bij het bruidsparadijs in merksem. Blijkbaar hebben ze hun zaak vernieuwd. Ik hoop dat we daar ideetjes kunnen opdoen. Is iemand daar ooit al geweest en wat zijn jullie ervaringen? Zou het de moeite lonen?Vele groet...
Voorbereiding Reacties: 3 11-1-2008 13:57:11

Lien
Kapper aan huis regio Leuven
Dag iedereen,Ik ben op zoek naar een kapper in de buurt van Leuven die aan huis wil komen.Weet iemand er één? Of misschien andere goede kappers (die dan niet aan huis komen)?Alvast bedankt.Groetjes,Lien
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 11-1-2008 13:54:30

Jitse
Wie ook nog 239d? ;-)
Hoi,Nog mensen hier die 6 september de grote stap wagen? Hoever staan jullie met de voorbereidingen?
Voorbereiding Reacties: 9 11-1-2008 13:50:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...