Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anke
aankomst DJ?
Hallo,Een vraagje i.v.m. de DJ. Wij hebben via via een goede (?) DJ gevonden. Maar nu blijkt dat hij pas om 23u aanwezig kan zijn. Hoe laat zal bij jullie de DJ aanwezig zijn? Persoonlijk vind ik dit vrij laat maar ik heb er eigenlijk niet echt een i...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 16 5-1-2008 18:35:31

Wim
budgetvriendelijk groepje
Beste trouwers,Wij zijn nog op zoek naar een live bandje of duo die live in de kerk onze muziek in de kerk xillen verzorgen. Iedereen weet dat trouwen niet goedkoop is dus zijn we nog op zoek naar een goed betaalbaar groepje of duo. Indien iemand ons...
Muziek - Live Reacties: 13 5-1-2008 18:34:12

petan
evangelie
hallo,ik ben volop bezig met het maken van ons misboekje, weet er iemand een mooi evangelie en/of een mooie eerste lezing?
Religie Reacties: 1 5-1-2008 17:32:21

marie
ceremoniemeester: tot hoe lang
Hello, wij zijn momenteel op zoek naar een ceremoniemeester maar ik vroeg me af, hoe lang neem ik die best? Wij trouwen om 10u voor de wet en om 11u30 voor de kerk. Daarna gaan we naar de zaal voor een hapje en voor foto's en om 17u is eerste recepti...
Andere Reacties: 5 5-1-2008 17:27:46

marie
trouwjurk: risico nemen of niet?
Hey bruidjes, ik zit met een dilemma. Ik wil graag zoals iedereen in een winkel kleedjes gaan passen en kiezen. Maar...mijn homoseksuele schoonvader is tegenwoordig bezig met ontwerpen van kledij. Hij heeft al heel wat mooie dingen gemaakt maar nog n...
Andere Reacties: 10 5-1-2008 17:24:06

Joke
trouwjurk op maat
Heej!Vorig jaar november 2007 heb ik mijn trouwjurk gekocht in een doodgewone winkel. Het is niet echt een dure jurk, maar toch feestelijk en hij lijkt enorm hard op een echte trouwjurk. Ik heb deze in een gewone winkel (Pimkie) gekocht aangezien ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 5-1-2008 16:54:54

romina
de notelaar kasterlee OF Daemshof noorderwijk ???
Hoi allemaal,Na meerdere zalen te hebben bekeken houden we nog twee zalen over die we overwegen. Wel twee totaal verschillende zalen waardoor we er niet uit geraken.Optie 1: Het Daemshof te Noorderwijk / Herentals+ zaal is echt in ons aanzien heel ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 5-1-2008 16:52:11

Karen
feestzaal schutterveste rillaar
Hallo iedereen, Mijn vriend heeft me een tweetal weken geleden ten huwelijk gevraagd en we zijn ondertussen naarstig op zoek naar een mooie zaal. We willen immers nog in september of oktober 2008 trouwen! We zijn onlangs naar feestzaal Schuttersveste...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 5-1-2008 14:12:26

Bernadette
Locatie Mechelen of omgeving
Hallo, wij trouwen in september 2008 en zijn op zoek naar een leuke/betaalbare locatie in Mechelen of omstreken. Zijn er mensen die in Mechelen of omstreken getrouwd zijn en leuke ervaringen hebben?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 5-1-2008 14:11:11

Vicky
Trouwen en kindjes
Zoals denk ik de meesten brengen trouwplannen me ook een stapje dichter bij kindjes.Ik worstel echter nog enorm met de timing.Stop ik met de pil vlak na den trouw of neem ik nog een jaartje om van men ventje te genieten?Graag jullie ideetjes, zijn ju...
Andere Reacties: 16 5-1-2008 14:02:42

Kim
Gezoch oude schuur
Hallo bruidjes in spé,graag had ik jullie hulp ingeroepen. Wij zijn op zoek naar een oude schuur in de regio hasselt, sint-truiden, tongeren om ons trouwfeest in te geven. Dit moet niet noodzakelijk een feestzaal zijn want we willen werken met e...
Locatie Reacties: 8 5-1-2008 13:40:21

Amber
eerste pasbeurt!!
Hey bruidjes,Ik ben zo blij! Vandaag kreeg ik onverwacht te horen dat mijn trouwkleed in de winkel was aangekomen. De verkoopster heeft speciaal voor mij de winkel langer opengehouden (ik moest tot 18u werken). Maar omdat ik haar "favorietje&quo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 5-1-2008 0:09:51

Sandra
huwlijksreis cuba of mexico
Hallo iedereen,ook wij zijn op zoek naar de ideale huwelijksreis. Maar we twijfelen nog tussen cuba en Mexico. Wat zouden jullie verkiezen en waarom?Alvast bedankt voor de tip!Groeten, Sandra en Wouter05/07/08
Andere Reacties: 9 4-1-2008 21:59:05

SOFIE
tekst dansfeest
hallo,Ik ben op zoek naar een tekstje voor op onze uitnodiging voor het dansfeest.Tijdens het dansfeest is er dan ook een dessertenbuffet voorzien, weten niet goed hoe te formuleren op de uitnodiging, iemand ideetjes??groetjes sofie
Voorbereiding Reacties: 1 4-1-2008 21:33:36

Hennebel
Huwelijksreis - 4 dagen
Hallo,Wij trouwen in oktober en willen net als iedereen graag onder ons 2 op huwelijksreis. We hebben echter 3 kleine kindjes (2.5 jaar en een tweeling van 1 jaar), waarvoor we niet zoveel 'afzetmogelijheden' hebben.Onze buren zijn zo lief om hen 4 ...
Huwelijksreis Reacties: 9 4-1-2008 21:31:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...