Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lien
gedicht/tekst met puzzel
hallo allemaalik had graag mijn uitnodigingen zelf gemaakt, en de trouwceremonie zelf in elkaar gestoken, rond het idee 'puzzel': de stukjes passen...kent er iemand van jullie een passend gedicht/tekst, of kunnen jullie me zeggen waar ik dat kan vind...
Andere Reacties: 4 18-1-2008 12:41:25

JEROEN
feestzalen Krekelhof Kuringen
Wij zoeken een locatie voor ons huwelijksfeest in Hasselt.Heeft er iemand recentelijke ervaring met het Krekelhof in Hasselt?Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 18-1-2008 12:24:30

Kim
Priester of diaken
Hallo dit is wss een stomme vraag, maar ga ze toch stellen.wij zijn dinsdag langs de kerk gegaan en daar vroegen ze ons of we willen getrouwd worden door een priester of Diaken.Nu weet ik toevallig dat die priester het nogal lang kan maken en ik wou ...
Religie Reacties: 6 18-1-2008 12:18:52

Ann
Huwelijksreis oktober/november
Hoi bruidjes,Wij trouwen op 25 oktober en willen nadien op huwelijksreis vertrekken. Geen makkelijke datum dus. Eerst dachten we aan de Dominicaanse of Mexico ofzo maar daar is het nog orkaanseizoen en ik weet niet of het te riskeren valt...En dan he...
Huwelijksreis Reacties: 8 18-1-2008 12:18:17

Miet
rode wasknijpertjes
Hoi,Tijdens de kerstperiode heb ik op verschillende plaatsen van die kleine rode wasknijpertjes zien liggen. Natuurlijk zijn die nu overal uitverkocht. ik heb al naar ava, club, banier en casa gebeld.Kan iemand mij helpen waar ik deze nog kan vinden/...
Andere Reacties: 4 18-1-2008 12:12:45

Sofie
dans met vader...
Hallo iedereen, heeft er iemand ideetjes voor een mooi en origineel lied om de dans met mijn vader in te zetten? Ik vind dit voor ons een heel belangrijk moment en wil een echt toepasselijk lied...groetjes
Openingsdans Reacties: 5 18-1-2008 11:18:53

Sofie
MerryMakers op LifeTV
Hallo,toen ik gisteren aan het zappen was, zag ik ineens mijn weddingplanner op het scherm (Sara van MerryMakers). Blijkbaar ging het gisteren op LifeTV een hele dag over trouwen.Heeft nog iemand het gezien?GroetjesSofie
Andere Reacties: 0 18-1-2008 11:02:20

Sofie
MerryMakers op LifeTV
Hallo,toen ik gisteren aan het zappen was, zag ik ineens mijn weddingplanner op het scherm (Sara van MerryMakers). Blijkbaar ging het gisteren op LifeTV een hele dag over trouwen.Heeft nog iemand het gezien?GroetjesSofie
Voorbereiding Reacties: 0 18-1-2008 10:54:20

Irjen
pffffffffffff
Haai iedereen! Wij trouwen volgend jaar in juni maar hebben gehoord dat we nu best al op zoek gaan naar een feestzaal... niet gemakkelijk... heeft iemand tips? We wonen allebei in Overmere en onze vrienden en familie zijn van Zele, Lokeren en Overme...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 18-1-2008 10:29:20

katrien
trouwkostuum
Hallo,Mijn vriend wil een kostuum komen van "van gils". Nu zou hij graag een brochure hebben waar hij de kostuums al een keer kan bekijken. Weten jullie waar ik die kan vinden. ook brochures van andere merken die terug te vinden zijn in pro...
Andere Reacties: 2 18-1-2008 10:05:33

veronique
Ballonnen met helium vullen
Hoi,Ik zou graag hartenballonnen vullen met helium om in de kerk te zetten...Nu heb ik al gehoord dat sommige ballonnen hun gas verliezen, zeker als ze een dag ervoor zijn gevuld. Heeft iemand daar ervaring mee? Zijn er andere mogelijkheden?(helium...
Ideeën Reacties: 7 18-1-2008 9:55:27

Lotta
Welke datum in de ringen graveren?
Hey bruidjes, Een klein vraaje: wij trouwen in april voor de wet en in augustus voor de kerk. We hebben ervoor gekozen om de ringen pas uit te wisselen tijdens de kerkelijke dienst (ring is toch een beetje een kerkelijk symbool). Nu vroeg ik me af we...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 18-1-2008 8:44:35

Karen
Jaloerse vriendinnen
Hallo medebruidjes!Heeft er iemand van jullie al te maken gehad met jaloerse vriendinnen?Ik heb het in ieder geval zitten. Ik had (!) een groep goede vriendinnen en ze waren allemaal heel blij voor mij toen mijn vriend en ik ons verloofden, maar da'...
Andere Reacties: 10 18-1-2008 8:28:42

Kathleen
live muziek kerk - Limburg
Voor onze huwelijksmis zijn we nog op zoek naar een groepje/duo dat enkele liedjes live kan zingen... regio Limburg.Iemand goede tips of referenties?
Muziek - Live Reacties: 12 18-1-2008 7:34:21

Annelies
huren bij Smets Tailors in Hasselt
Hoiheeft iemand ervaring met Smets Tailors in Hasselt. We willen daar eens gaan kijken voor het huren van de kostuums voor de mannen in de suite. We denken ook misschien om er een trouwkostuum van Pal Zileri te kopen... Evaringen? Prijzen?Bedankt!Gro...
Kledij - Suite Reacties: 6 18-1-2008 0:33:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...