Nu Online
Momenteel zijn er 493 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann
HELP DJ GEZOCHT !!!
Hallo,Wij zijn dringend op zoek naar een goede DJ voor op ons huwelijksfeest. De feest zal plaatsvinden in Tremelo-Baal dus liefst een DJ uit de buurt van Putte, Mechelen, Sint-Katelijne-Waver,...Heeft er iemand suggesties?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 26 16-1-2008 12:04:12

sylvie
Vrienden op avondfeest ??
Hey iedereen,Ik vroeg mij iets af : nodigen jullie vrienden uit op jullie avondfeest of enkel vanaf 22 of 23u ? Omwille van budgetaire redenen willen wij hen pas vanaf 22u uitnodigen maar wel nog net voor het desserbuffet. Ik vind het natuurlijk spij...
Andere Reacties: 9 16-1-2008 11:44:00

evy
Citytrip
Vlak na ons huwelijk willen we een citytrip doen. 1 probleem: waar naartoe? We denken aan 3-4 dagen. En liefst een plaats waar ook iets te beleven valt, buiten de museums dan...Wij zijn absoluut geen globetrotters, dus daarom kom ik jullie om hulp...
Andere Reacties: 13 16-1-2008 11:20:08

Marjan
Huwelijksreis Mexico
Hallo bruidjes, zij er nog onder jullie die naar Mexico gaan of geweest zijn? En hebben jullie dan een rondreis gedaan of gewoon uitstapjes? Wij zouden het graag zo goedkoop mogelijk houden..Marjan
Huwelijksreis Reacties: 2 16-1-2008 11:10:34

Laura
Huwelijksreis
Dag Bruidjes,Ik heb op deze site al heel veel ideeën gehaald voor ons huwelijk (23/08/08) en ik hoop ook deze keer dat jullie me kunnen helpen.We zoeken nog een bestemming voor onze huwelijkreis. Maar de klassieke bestemmingen zoals Malediven, M...
Huwelijksreis Reacties: 15 16-1-2008 10:20:51

Jill
Locatie foto's regio Herentals
Hallo aan alle bruidsparen,Wij trouwen in de winter van 2009 en zijn al rustig op zoek naar een geschikte (binnen)locatie voor onze huwelijksfoto's. Heeft er iemand een idee voor de regio Herentals? Iets met wagens of wijn want dat zijn onze gedeelde...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 16-1-2008 10:04:00

christel
huurkledij
hallo heeft er iemand een adres voor bruidegomskledij te huren omg antwerpen
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 16-1-2008 9:57:34

Eva
Wel of niet uitnodigen?
Hallo, onze dag ziet er als volgt uit 12.00 gemeente, 13.00 kerk tssen 14.00 en 16.00 foto's de mensen gaan dan al apperitieven in de zaal. Rond 16.00 beginnen we met het eten.rond 20.00 komen de avondgasten daar heb ik hapjes voor voorzien. Nu was ...
Voorbereiding Reacties: 6 16-1-2008 9:16:13

Els
Aan Evi 4-07-09
Dag Evi,We hebben blijkbaar dezelfde dag gekozen om te huwen. Mag ik eens vragen aan jou wat je al hebt geregeld? Ik wil niet te vroeg zijn, maar natuurlijk ook niet te laat...want dit is een veel gevraagde datum denk ik....Alvast danken verder veel ...
Andere Reacties: 6 16-1-2008 9:01:20

Dirk
Live muziek voor receptie
Hey,Wij overwegen een live bandje voor wat achtergrondmuziek te laten zorgen tijdens de receptie. Kan er iemand ons op weg helpen? Bedankt,Dirk
Muziek - Live Reacties: 13 16-1-2008 8:50:02

Lieselot
Videograaf
Hallo,Wij trouwen op 5 juli dit jaar. Er is al veel geregeld. Maar nu begin ik te twijfelen of ik een videograaf zou nemen... Ik had altijd het gedacht dat dat een beetje 'storend' is als daar zo iemand rondloopt met een camera..? En is dat niet stor...
Video Reacties: 12 16-1-2008 8:37:07

sarah
@sabine
hey sabine,dit moet ik toch echt even kwijt... (sorry meiden, het is even off topic hoor)waar wij ons druk in maken? In ONS feest..in onze bloemen, uitnodigingen, etcetera..Ik vind het nogal cru wat je allemaal zegt over traditionele trouwfeesten en ...
Andere Reacties: 6 16-1-2008 8:26:04

Nele
zaal vrij van traiteur Antwerpen
Hallo,wij zijn op zoek naar een zaal in de omgeving van Antwerpen die vrij is van traiteur. Weet er iemand zo'n zalen?
Andere Reacties: 0 15-1-2008 22:46:43

Ellen
Getuigen
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een leuk gedichtje om mijn broers als getuige te vragen (Eentje voor de wet en eentje voor de kerk). Heeft iemand een voorbeeld?Je mag gerust mailen naar ellenvanm@hotmail.comBedankt voor de reacties!
Ideeën Reacties: 4 15-1-2008 21:44:37

Annelies
Ervaringen met Drukkerij Trudo, Leen of Creadruk Hasselt
Hoi bruidjesWat zijn jullie ervaringen met deze drukkerijen? En wat hebben jullie betaald?Andere tips zijn altijd welkom ;-)Bedankt!Annelies
Andere Reacties: 1 15-1-2008 20:42:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...