Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Hanne
Kostprijs suite vervoer
Hoeveel kost het eigenlijk om enkele suiteauto's te huren of zo'n bus te huren? Hoeveel hebben jullie daarvoor betaald?
Andere Reacties: 12 14-1-2008 22:10:23

Sofie
Bali: waar boeken?
Hallo iedereen!We zijn volop bezig met het plannen van onze huwelijksreis naar Bali. Alleen zijn er zulke grote verschillen in de prijzen bij de verschillende touroperators! Wat raden jullie aan (en welk hotel?)?Zijn er daarnaast in de verschillende ...
Andere Reacties: 13 14-1-2008 22:10:00

Kathleen
ceremoniewagens
Ik ben op zoek naar een originele ceremoniewagen... dus niet direct een mercedes... Wij hadden eerder gedacht aan witte/zwarte kevers of een limo... Iemand een idee waar ik die kan vinden in de regio limburg/vlaams-brabant en welk prijskaartje hier a...
Andere Reacties: 8 14-1-2008 22:06:51

Anja
Broekpak als bruidskledij
Op 5 september 2008 trouw ik. Daarvoor ben ik op zoek naar een mooi broekpak. Ikzelf ben wel een volslanke meid. Wie kan me een paar leuke adresjes aan de hand doen van winkels waar men leuke broekpakken verkoopt om in te trouwen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 14-1-2008 21:18:09

sarah
Bang om er als een zombie uit te zien :-s
Hallo iedereen,Ik denk dat dit eerder een vraagje is voor de mensen,die ondertussen al getrouwd zijn.Hebben jullie de nacht voor de grote dag eigenlijk wel geslapen?Ik heb namelijk heel veel schrik,dat ik niet ga kunnen slapen en dat ik er op de dag ...
Andere Reacties: 6 14-1-2008 21:11:41

karolien
twijfels gastenlijst
wij hebben besloten om in intieme kring ons huwelijk te vieren d.w.z enkel familie(30 tal).Nu denken we erover om toch nog een aantal vrienden(heel selectief gekozen) uit te nodigen die we er op onze trouwdag graag bij willen hebben.Het is wel zo dat...
Uitnodigingen Reacties: 1 14-1-2008 21:02:27

olivier
Manoir Stuivenberg
Al verschillende personen geweest naar Manoir Stuivenberg?Hoe is het eten? heel fijn ?bediening , prijs ?verschillende indrukken?bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 14-1-2008 20:54:46

Tania
huwelijksreis is geboekt! Tip voor anderen...
Hallo iedereen,Afgelopen weekend hebben we de knoop (na toch wel wat nadenken, twijfelen en overwegen) doorgehakt en de huwelijksreis definitief geboekt! We gaan voor 15 nachten naar Griekenland, vertrekken op 6 mei (6 nachten Santorini, hotel Panthe...
Huwelijksreis Reacties: 3 14-1-2008 20:50:49

miranda
op oudere leeftijd trouwen
zijn er nog oudere koppeltjes die huwen?ik ben reeds 45 jaar en mijn vriend al over de 50, wij huwen op 27 september 2008 in eerst in het stadhuis te roeselare en s'avonds is het feest in feestzaal century te Izegem. ik vind heel weinig tips en info ...
Voorbereiding Reacties: 5 14-1-2008 20:24:00

Peggy
kindjes aan de kerk
Dag allemaal,Ik ben op zoek naar leuke spulletjes om aan de kindjes aan de kerk te geven. Ik heb al eens op internet gezocht, maar vind vooral fortune cookies en dingen die niet echt voor kindjes zijn. Wie help mij? Groetjes, Peggy
Andere Reacties: 6 14-1-2008 20:19:50

Conny
huwelijksreis
Hoi,Ik ben dringend op zoek naar een (betaalbare) huwelijksreis. We hebben nog geen idee naar waar precies, maar zouden graag naar iets zonnigs gaan, waar we ook nog cultuur hebben. We trouwen 07 juni 08; en moeten eigenlijk zo snel mogelijk boeken, ...
Huwelijksreis Reacties: 6 14-1-2008 19:13:56

Natacha B
glowsticks
Hey, weten jullie in welke winkels ze glowsticks armbandjes verkopen? Ik vind er wel op internet, maar niet het kleur dat ik wens of ze zijn veel te duur.
Ideeën Reacties: 8 14-1-2008 19:09:35

Nathalie
@ sas (kia)
Hey Saskia,Ik las net een aantal van je reacties en wilde je daarom een paar vragen stellen. Heb je toevallig een voorbeeldpagina uit je (vrienden)gastenboek? Het lijkt me ook een heel leuk idee.Als bedankje dachten wij ook aan flessen wijn (of flesj...
Andere Reacties: 4 14-1-2008 19:06:55

Valérie
Make-up aan huis regio gent
Hallokes,Kennen jullie iemand die aan huis komt maquilleren tegen een defige prijs?BedanktValérie
Andere Reacties: 0 14-1-2008 18:27:33

Valérie
Drukker regi Gent
Hallokes,Wij hebben dit weekend zelf onze uitnodigingen gemaakt en zouden deze nu graag eens in proef druk zien. Heeft er iemand ervaring met drukkers in regio Gent? Valérie7 juni 2008
Uitnodigingen Reacties: 0 14-1-2008 18:21:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...