Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wendy
Wie zoekt een goedkoop trouwkleed?
Hallo,Omdat het niet evident is om een tweedehands trouwkleed te verkopen, heb ik besloten om het te ruilen. Dus heb je iets liggen dat min of meer even waardevol is, maar dat je niet meer nodig hebt en waar ik misschien iets mee ben, doe mij dan een...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 15-1-2008 12:40:12

Naomi
@sarah ivm korset antwerpen
Hoi Sarah! Ik las net dat jij je korset bij een lingeriezaak in antwerpen hebt gekocht. Aangezien ik ook een maatje meer heb zoek ik ook iets dergelijks en antwerpen is qua afstand nog goed te doen. Mag ik weten op hoeveeel ik ongeveer mag rekenen vo...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 15-1-2008 11:46:40

Kirsten
huren
hallo, weet er iemand of je kledij voor bruidsmeisjes ook kunt huren?zoja,waar?groetjes
Andere Reacties: 3 15-1-2008 11:41:31

katleen
Scala
Iemand ervaring met feestzaal Scala?Wij zouden ons huwelijksfeest daar laten doorgaan.Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 15-1-2008 11:15:08

Sandra
kledij bruidegom
hoiweet iemand waar in west-vlaanderen je voor de bruidegom de merken wilvorst, lubiam en kimo kunt kopen?iemand een idee van de prijs van deze merken (dan denk ik aan een hemd, gilet, broek en jas, eventueel das)
Andere Reacties: 1 15-1-2008 10:17:51

Jitse
HULP CEREMONIEMEESTER
HULP!! Ik ben al een hele tijd op zoek naar een ceremoniemeester voor 6 september, maar iedereen lijkt "volzet". Kunnen jullie zeggen wie jullie ceremoniemeester wordt? Hopelijk zitten er nog een aantal bij die ik niet heb gecontacteerd e...
Ceremonie Reacties: 11 15-1-2008 9:39:38

olivier
Wie welke feestzalen gekozen in West-Vlaanderen
Wie heeft welke feestzaal gekozen in west-vlaanderen en waarom??wat waren de argumententen om voor uw zaal te kiezen en niet voor de andere ??(voorhande ervaring, vaak positieve reacties, Hoogstaand verfijnd eten, interieur ... )
Locaties - Feestzaal Reacties: 25 15-1-2008 8:45:19

Tinneke
Prijzen Schuttersveste?
Heeft iemand een idee hoeveel je ongeveer betaalt per persoon om je trouwfeest in de schuttersveste in rillaar te houden?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 15-1-2008 8:05:44

Marijke
make-up aan huis Affligem
Hallo,ik ben op zoek naar iemand die aan huis de make-up komt doen in de regio van Affligem. Kan iemand van jullie mij daar bij helpen?
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 15-1-2008 7:48:06

LEEN
originele uitnodigingen
we hebben op verschillende beurzen al verschillende drukkers ontmoet en telkens werken ze met dezelfde boeken met voorbeelden van uitnodigingen in. weet er iemand een drukker met origineler werk? lieft prov antwerpen
Uitnodigingen Reacties: 11 14-1-2008 22:53:20

Eva
Hoeveel personen hebben jullie?
Hallo bruidjes in spé, Ik ben vorig weekend aan de gastenlijst begonnen.Voor ons avondfeest komen wij ongeveer aan een 180 à 190 personen. Wij hebben een zaal voor 250 personen. Is dit veel? Weinig? We moeten er natuurlijk ook wel rekening...
Voorbereiding Reacties: 15 14-1-2008 22:51:44

evelyne
schieting
Zijn er mensen die reeds ervaring hebben met een schieting? Waar kun je het materiaal vinden voor zo'n schieting? Liefst regio Brugge.Gr EEF
Andere Reacties: 1 14-1-2008 22:22:49

olivier
Hoeve ten doele
Wat zijn jullie bevindingen betreffende het eten? heel fijn ?? presentatie van het eten, creatief ?Andere bevindingen?Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 14-1-2008 22:17:30

Sofie
Mexico: bij jullie een tegenvaller?
Hallo,Ik vernam van een koppel dat Mexico zo tegengevallen was... Nochtans las ik hier dat velen van jullie zo van deze bestemming genieten. Hun kritiek was dat het zo onveilig was (vandalisme aan wagens) en zo veramerikaanst... Daardoor twijfel ik.....
Andere Reacties: 6 14-1-2008 22:15:02

Sofie
Handtas voor bruidjes?
Hallo dames,Gebruiken jullie op jullie huwelijksdag een (witte bruids-) handtas? Waar kochten jullie die + wat is de prijsklasse daarbij? In de boekjes vind ik het wel 'af' maar de keerzijde is dat je het maar voor 1 dag kunt gebruiken. Zijn er onder...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 14-1-2008 22:12:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...