Nu Online
Momenteel zijn er 459 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
feestzaal 't vijverhof
Hallo,wij zijn volop op zoek naar een goeie feestlocatie in de regio zuidwestvlaanderen. Nu zijn wij afgelopen weekend naar een trouwbeurs geweest en 't vijverhof in Wevelgem sprak ons wel aan. Heeft iemand hier al ervaring met deze zaal of niet?gro...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 16-1-2008 16:47:44

Kallista
Doop en huwelijk
Hey, Wij gaan trouwen maar op dezelfde dag wordt ons meisje gedoopt... wie heeft er ideetjes voor de uitnogingen ? TEKSTJES OF ZO ALVAST EEN DIKKE DANKU VAN ONS DRIETJES
Andere Reacties: 1 16-1-2008 16:32:26

stefanie
Feestzaal 'De grote stove' in Zuienkerke
Hallo,Wij hebben reeds in juni '07 de feestzaal vastgelegd. Nu 6 maanden voor de trouw begin ik toch te pannikeren over die keuze.Daarom: heeft er iemand positieve/negatieve ervaringen met De Grote Stove in Zuienkerke?Groetjes,Stefanie
Andere Reacties: 2 16-1-2008 16:25:07

Irjen
zaal+bbq
Hey iedereen, mijn vriend en ik trouwen volgend jaar in juni... wij willen geen traditioneel menu, maar zouden gaan voor een bbq, we hebben nu twee zalen gevonden die dit aanbieden: Tybeert in Daknam en de zevensterre in Laarne. Zelf zijn we van Zele...
Locatie Reacties: 4 16-1-2008 16:13:44

Laura
Trouwdatum
Hallo, ik en mijn vriend zouden graag op 11 juli 2009 trouwen. Ik wil alles op 1 dag. Het probleem is echter dat het een feestdag is en we van de gemeente (Zemst) dan niet mogen trouwen. Zijn er mensen die weten in welke gemeente je op die datum wel ...
Andere Reacties: 9 16-1-2008 16:11:32

Steve
accordeonist(e) - violist(e)
wij zoeken voor ons huwelijk van 31 mei 2008 een accordeonist(e) of violist(e) voor onze receptie + receptie avondfeest... De accordeonist liefst iemand in het muzette genre... Je mag me steeds contacteren op 0477 84 50 27.Bedankt Steve
Muziek - Live Reacties: 5 16-1-2008 15:23:00

Sofie
Bruidskindjes - nieuwe collectie
Dag allemaal,Weet er iemand wanneer de nieuwe kindercollecties uitkomen voor kinderen van 1.5 jaar, 3 jaar en 5 jaar?Wij zouden dit willen beginnen zoeken, want dit zal een hele klus zijn, om elk kind in ongeveer hetzelfde kleur te kunnen kleden. Daa...
Kledij - Suite Reacties: 5 16-1-2008 15:03:33

T
twijfel genodigden
Dag bruidjes,we zitten een beetje met de handen in het haar over wie we nu wel en niet moeten uitnodigen. er is immers ruzie in de familie (ouders vs tante & nonkel) Nu zouden wij ze wel willen uitnodigen, aangezien wij er nog steeds goed mee ove...
Uitnodigingen Reacties: 3 16-1-2008 14:12:00

Dave
BBQ
Wij gaan volgend jaar op 20 juni trouwen, en we zouden graag een BBQ willen gebruiken op het avondfeest, niet zo'n buffet, spreekt ons niet aan. Het probleem is dat we niet onmiddellijk iemand kunnen vinden die dit kan voorzien. Via internet niet onm...
Andere Reacties: 14 16-1-2008 13:58:23

Kim
trouwjurken goedkoper in Nederland?
Hoi allemaal,Heeft er iemand van jullie misschien ervaring met Nederlandse bruidswinkels? Ik vraag me namelijk af of de prijzen van de bekende merken bruidsmode daar lager liggen. Alle reacties zijn meer dan welkom !!!Kim220808
Andere Reacties: 9 16-1-2008 13:34:55

Els
kurt.vancauwenberghe
kurt.vancauwenbergheJe hebt een tijdje geleden een berichtje nagelaten ivm zaal Ter Biest.Heb je ook een site waar we even kunnen een kijkje nemen?Groetjes
Andere Reacties: 2 16-1-2008 12:55:00

Debby
Interstudio
Hey iedereen,Heeft er iemand ervaring met interstudio uit hoboken?Wat is dat qua prijs?Kan er nergens iets van terugvinden!!Groetjes,Debby8/8/2009
Fotografie Reacties: 1 16-1-2008 12:42:33

christoph
zaal Ter Heide in Gooik
Als toevallig iemand hier meer over weet , info (eten/sfeer/prijs-kwaliteit) is altijd welkom
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 16-1-2008 12:34:07

Yo
@ chris autoclub honda
Halo Chris, Heb gelezen op het forum dat je in een club zit van honda.Zijn er mensen die hun auto verhuren in jullie club?? Met chauffeur. Tenzij nen 2 zitter natuurlijk :-). In welke club zit je?Groetjes Sarah
Andere Reacties: 1 16-1-2008 12:25:55

Veerle
Namiddag: wat te doen?
hoi, wij zouden trouwen voor de gemeente rond 12u, dan een etentje met de ouders en getuigen tot ongeveer 14u. Het avondgedeelte (fuif) start pas rond 20u, wat kunnen we intussentijd doen? Gaan we best terug naar huis of hebben jullie leuke ideë...
Andere Reacties: 5 16-1-2008 12:07:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...