Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Inge
uitnodiging met foto
Hoi allemaal,wij zijn van plan onze fotgraaf een uitnodiging met foto te laten maken. Hebben jullie voorbeeldjes? Dan kunnen we al eens wat idetjes opdoen.Alvast heel erg bedankt!coxinge@netscape.netInge05/07/2008
Andere Reacties: 1 14-1-2008 18:19:55

evi
ford mustang of niet?
hey,weet niemand waar je een mooie ford mustang kan huren. het is namelijk de droom van mijn toekomstige om daarmee naar de kerk te rijden, ik vind dit eigenlijk zot want de kerk is mss 3 km verder. hij is ook chauffeur en het is de traditie dat hij ...
Andere Reacties: 13 14-1-2008 16:30:23

Kim
Ervaring Flessenpost
Hey bruidjesIk had op internet op de site van flessenpost een mooi voorbeeld gevonden voor onze uitnodigingen. Nu was mijn vraag of hier misschien al iemand ervaring mee heeft. Heeft er iemand zo iets al eens besteld of gezien?Groetjes Kim
Uitnodigingen Reacties: 10 14-1-2008 16:13:18

Kim
@ anneleen ivm cofar!
Dag Anneleen,Ook wij trouwen in de Cofar deze zomer. Nu heb je me heel nieuwsgierig gemaakt: op welke datum trouwen jullie?
Andere Reacties: 2 14-1-2008 16:12:02

Sofie
Binnenlocatie Sint-Niklaas
Dag medebruidjes,Wij trouwen in augustus 2008. Onze feest zal plaatsvinden in Domein 't Meersdael te Moerbeke en wij willen heel graag daar onze fotoreportage hebben. We zijn nu wel nog op zoek naar een binnenlocatie in geval van slecht weer. Kan ...
Fotografie Reacties: 3 14-1-2008 16:00:06

katleen
den Hof Zelzate
Iemand ervaring met feestzaal De Hof uit zelzate?groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 14-1-2008 15:57:11

karlijn
trouwkleed maat 42 te koop
Hallo,Ik verkoop mijn trouwkleed van het merk Valerie Bustier, is een eenvoudig kleed met haltertop, ivoorkleurig(prijs en foto te verkrijgen op aanvraag). Ik heb ook nog juwelen te koop, ook nog een witte voile om in de auto te leggen (ongebruikt)....
Kledij - Accessoires Reacties: 1 14-1-2008 15:56:09

katleen
foto meirzonne
Hallo,Iemand ervaring met fotografe Meirzonne uit wachtebeke?Wij denken erover om de huwelijksreportage bij haar te doen.Groetjes
Fotografie Reacties: 3 14-1-2008 15:46:09

Kirsten
bruidskleed
hallo,ik zit eigenlijk bij een vraagje wij gaan volgende week zien voor een trouwkleed.maar hoe zit dat eigenlijk met het betalen daarvan?moet je dat allemaal ineens betalen of een voorschot of niets?groetjes
Andere Reacties: 14 14-1-2008 15:42:13

Christel
Gastenboek
Hallo allemaal,Wij zijn nog op zoek naar een gastenboek. Alleen heb ik geen idee in wat voor soort winkel ik hiervoor moet gaan....Kunnen jullie mij tips geven, aub?Christel5/7/2008
Andere Reacties: 2 14-1-2008 15:28:05

Sieglinde
DJ zonder gedoe
Hey hey,Wij huwen op 20/09 en zijn voor dan nog op zoek naar een DJ.Het moeilijke hieraan is dat je niet zomaar eens kan gaan kijken.. Want wat we absoluut niet willen is dat die de mensen probeert te entertainen met onnozele spelletjes waar niemand,...
Andere Reacties: 9 14-1-2008 14:55:08

tinne
locatie en vervoer lummen
hallo allemaal, wij trouwen op 5 juli 2008 in Lummen. Kent er iemand vanjullie mooie locaties voor foto's in de buurt? Wij zijn ook nog op zoek nar vervoer, maar raken het hierover maar niet eens. Iemand tips?
Andere Reacties: 4 14-1-2008 14:39:44

tinne
locatie en vervoer lummen
hallo allemaal, wij trouwen op 5 juli 2008 in Lummen. Kent er iemand vanjullie mooie locaties voor foto's in de buurt? Wij zijn ook nog op zoek nar vervoer, maar raken het hierover maar niet eens. Iemand tips?
Andere Reacties: 0 14-1-2008 14:39:40

katleen
Scala of serwir
Hallo,Iemand ervaring met feestzaal Scala in Beveren of Hotel Serwir in Sint-Niklaas?groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 14-1-2008 14:08:11

Evi
@ Nina schoenen
Hoi Nina,Ze hebben daar heel veel keuze bij Van Loock.Ik ben ook een heel moeilijke want wou ook geen puntige tip en niet te hoog.Kan er gerust eens een kijkje gaan nemen want ze zijn niet opdringerig.Succes nog
Kledij - Accessoires Reacties: 1 14-1-2008 14:07:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...