Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

evy
live muziek kerk Turnhout
Voor ons huwelijk zijn we nog steeds op zoek naar een (betaalbaar) groepje/koor/bandje om de muziek tijdens onze viering te verzorgen. Iemand tips?
Andere Reacties: 0 20-1-2008 15:50:10

Eva
Kapsel
Beste aanstaande bruidjes,weet er iemand in Oost-Vlaanderen, een toffe kapper of kapster zijn voor een leuk bruidskapsel?
Andere Reacties: 2 20-1-2008 15:41:58

Nanouchka
trouwringen
Hey wij hebben gisteren onze trouwringen gekozen bij Wim Meeussen in Antwerpen. Een hele vriendelijke en rustige man! We waren in het begin eerst nog wat aan het twijfelen omdat zijn ringen toch wel iets duurder zijn dan een "gewone" ring, ...
Andere Reacties: 2 20-1-2008 15:34:48

Nanouchka
trouwringen
Hey wij hebben gisteren onze trouwringen gekozen bij Wim Meeussen in Antwerpen. Een hele vriendelijke en rustige man! We waren in het begin eerst nog wat aan het twijfelen omdat zijn ringen toch wel iets duurder zijn dan een "gewone" ring, ...
Andere Reacties: 3 20-1-2008 15:34:47

Joke
@Tania: video- en fotograaf voor 700€
Ik heb uw antwoord gelezen op het bericht ivm budget.Waar heb je een video- en fotograaf gevonden voor 700€ gevonden als ik dat vragen mag?Wij hebben geïnformeerd voor een fotograaf en die vragen meestal tussen de 1000 en 1600€ voor ...
Andere Reacties: 3 20-1-2008 15:13:13

birgitte
wanneer bedanken van ouders en getuigen?
Hallo bruidjes,Wanneer bedanken jullie de ouders, getuigen en eventueel anderen die geholpen hebben bij de trouw? In de mis gaat het enkel om het bedanken van de ouders. En op het avondfeest wil ik eigenlijk niet een al te grote speech geven om al di...
Ceremonie Reacties: 7 20-1-2008 15:05:58

els
menu
hallo,wij hebben van de feestzaal een paar voorbeelden van menu's en buffeten gekregen.maar ze zeggen erbij dat we onze eigen inbreng ook mogen doen.kunnen jullie mij vb van jullie menu's laten zien?mercikes alvast
Ideeën Reacties: 4 20-1-2008 14:37:13

cindy
gastenboek
hallo, wij trouwen op 23 aug 2008. We hebben in de ava een gastenboekje gekocht maar hoe begin je aan de eerste pagina van een gastenboek? hebben jullie ideetjes of tips? laat maar wetengroetjes cindy
Andere Reacties: 3 20-1-2008 14:13:30

Ine
trouwkleed la sposa te koop
HalloIk ben deze zomer getrouwd en heb besloten mijn kleed niet te laten verstoffen in mijn kleerkast en hoop dat iemand anders er in kan schitteren zoals ik deed.Ik kocht het kleed in de winkel la sposa te Roeselare van het het merk 'la sposa'Het be...
Andere Reacties: 1 20-1-2008 13:51:42

philip
DJ flip van dbmusicsolutions
Heeft er iemand ervaring met dj flip uit melsele?graag reactie
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 20-1-2008 13:37:20

Vicky
Kleur van jurk
Het is een rare trend maar als ik over mijn trouw praat komt er bij vrienden/kennissen steevast uit " ge neemt toch geen wit kleed".Blijkbaar is het al kleuren wat de klok slaagt en doet ineens de ronde dat niet iedereen staat met wit en da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 25 20-1-2008 12:49:24

Lucie
feestzaal brouwerij Huyghe
Hallo allemaal,ik volg nu al een tijdje dit forum en heb echt al super veel kunnen leren. Maar ik zit toch nog met een vraag: heeft er iemand ervaring met de feestzaal van Brouwerij Huyghe te Melle?Bedankt alvast!Lucie
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 20-1-2008 12:25:54

Lara
student fotografie regio genk (limburg)
Hallo,mijn vriend en ik trouwen op 08.08.08het is een speciale datum en daarom moeilijk om nog beschikbare fotografen te vinden.Maar de prijs zelf is ook wel kostelijk..daarom zoeken wij iemand die fotografie aant studeren is of iemand die het toch v...
Fotografie Reacties: 3 20-1-2008 12:03:08

christel
help
help ik zie het ni meer zitten het is allemaal zo duur we hebben dit flink onderschat we hopen dat we iemand vinden voor foto's die het voor en na doet de fotograaf moet alleen maar tot de fotoshoot na de kerk blijven niet tot s'avonds weten jullie i...
Andere Reacties: 14 20-1-2008 11:36:18

Thomas
Kasteel van Laarne
Beste mensen,Indien er iemand ervaring heeft met trouwfeesten in het kasteel van Laarne zouden wij het zeer appreciëren mochten deze ervaringen hier met ons gedeeld worden.Alvast bedankt,Melissa en Thomas
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 20-1-2008 11:10:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...