Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sandra
prijs per persoon feest
hallowij zijn volop bezig met de menukeuze en met het berekenen van de prijs. Wij komen ongeveer op 80 a 85 euro per persoon, hierin zijn inbegrepen receptie met hapjes en schuimwijn, een warm voorgerecht, een hoofdgerecht, een bruidstaart met desser...
Andere Reacties: 13 20-1-2008 19:58:01

Cindy
algemene vraag, want ik vraag het mij af :-)
Ik lees hier heel vaak en wat mij opvalt is dat iedereen voor de traditionele trouwpartij gaat. Zijn er ook mensen die het net iets anders aan boord leggen? Die geen 7-gangenavond organiseren en de puntjes niet op de i zetten? Dan denk ik maar aan ee...
Andere Reacties: 18 20-1-2008 19:36:26

Liesbeth
huwelijksreis - Kuoni
Hallo,We denken voor onze huwelijksreis aan een rondreis door Amerika. Meer bepaald aan een rondreis georganiseerd door Kuoni. Heeft iemand al ervaring met deze reisorganistor? Groetjes en alvast bedankt,Liesbeth16/08/08
Huwelijksreis Reacties: 2 20-1-2008 19:31:40

Annemie
iemand ervaring met The Picture Factory Eeklo (Jo Permentier)
Hallo!Heeft er iemand ervaring met Jo Permentier als fotografe? Wat voor foto's maakt ze? Hoe zit het met de prijzen?Groetjes!
Fotografie Reacties: 2 20-1-2008 19:05:26

MARISKA
vervoer met oldtimertractor
Hey Iedereen, mijn partner ziet heel graag oldtimertractors en wij zijn dan ook op zoek naar een huifkar of dergelijke die kan getrokken worden door een tractor. Heeft iemand enig idee waar ik dit kan vinden? Liefst de regio Oost- ofWest-Vlaanderen.
Ceremonie Reacties: 3 20-1-2008 18:42:24

Wouter
huwelijk
We zouden voorons feest een brunch willen organiseren. Heeft er iemand ervaring met een brunch op locatie voor +/- 150 personen? Regio West Vlaanderen
Andere Reacties: 1 20-1-2008 17:48:59

Claudia
haarspeldjes touch of glamour
Hallo collega-bruidjes!Ik heb in een catalogus prachtige haarspeldjes gezien van touch of glamour. Ik vind echter nergens waar ik deze zou kunnen kopen of bestellen...Heeft er iemand een idee hoe ik aan deze speldjes kan geraken?Alvast bedankt,Groetj...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 20-1-2008 17:37:05

Inge
Betaalbare kledij voor zus
Hallo iedereen,Mijn zus zoekt nog iets om op onze trouwdag aan te doen. Ze is op zoek naar een kleedje (of rok met top), tot boven of tot net onder de knie (dus niet lang). Kunnen jullie tips geven waar je zulke feestelijke kledij vindt? Linea Raffae...
Kledij - Suite Reacties: 5 20-1-2008 16:58:23

Julien
Fiscaal advies
Hey,een blijkbaar weinig voorkomend onderwerp, geld is inderdaad niet het belangrijkste, maar we sponsoren liever ons feest dan vadertje staat. We gaan wel naar de notaris voor een huwelijkscontract, we weten dat die ook advies geeft, maar willen het...
Juridisch Reacties: 5 20-1-2008 16:40:37

Ann
kostuum zonder das?
Hey iedereen,Mijn vriend wil absoluut geen das dragen op ons huwelijk...weten jullie soms winkels waar ze mooie kostuums of kledij voor bruidegom verkopen zonder das?Alvast bedankt!Groetjes,Ann B08-08-08
Kledij - Bruidegom Reacties: 11 20-1-2008 16:34:06

Karolien
ceremoniemeester antwerpen
Hey,Na heel veel discussie dan toch maar beslist om een ceremoniemeester te nemen. Vooral de mama van mijn vriend vindt dit zeer belangrijk. Maar euh... nu komt het hé. 't Is blijkbaar ni zo simpel om nog iemand te vinden. Wij trouwen 19 juli wa...
Ceremonie Reacties: 8 20-1-2008 16:32:59

evelyne
schieting
Vorige week stelde ik hier de vraag of er mensen waren die me konden helpen met meer info om een schieting te organiseren. Ik kreeg daarop geen antwoord. Graag zou ik weten waar ik het gerief kan verkrijgen voor zo'n schieting.
Andere Reacties: 8 20-1-2008 16:22:30

Annelies
uitnodiging Hoe alles formuleren HELP
Hey allen. Dit weekend zijn we begonnen met het maken van de uitnodigingen, maar ik heb zo geen idee hoe alles te formuleren . Kunnen jullie mij aub een beetje helpen?BEDANKT
Andere Reacties: 7 20-1-2008 16:16:46

evy
live muziek Turnhout
Voor ons huwelijk zijn we nog steeds op zoek naar een (betaalbaar) groepje/koor/bandje om de muziek tijdens onze viering te verzorgen. Iemand tips?
Muziek - Live Reacties: 11 20-1-2008 15:51:22

Cindy
liedje bij binnendragen buffet
hallo allemaal:wij zijn stilletjesaan de muziek aan het beslissen om binnen te komen in de zaal en bij het binnenbrengen van de dessert.ik heb daarbij volg vraag: wij horen heel graag Enya - Only one time (traag maar pakkend liedje). we hadden gedach...
Andere Reacties: 5 20-1-2008 15:50:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...